  • 1. Data: 2009-07-01 11:35:43
    Temat: Czy szef KNF może grać na GPW?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Logicznie rzecz biorąc to nie, no ale nie u nas ;)

    http://tinyurl.com/knf-kluza
    http://preview.tinyurl.com/knf-kluza

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-07-01 11:51:04
    Temat: Re: Czy szef KNF może grać na GPW?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Logicznie rzecz biorąc to nie, no ale nie u nas ;)
    >
    > http://tinyurl.com/knf-kluza
    > http://preview.tinyurl.com/knf-kluza

    To jakaś pomroczna ściema, przecież facet wywodzi się z rządu PiS:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33182,36536
    79.html

  • 3. Data: 2009-07-01 11:53:48
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > Logicznie rzecz biorąc to nie, no ale nie u nas ;)
    >
    > http://tinyurl.com/knf-kluza
    > http://preview.tinyurl.com/knf-kluza
    >

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Nic nowego a idmsa należy do grona "ciekawych" firm
    http://www.polandsecurities.com/.

    Pzdr

  • 4. Data: 2009-07-01 13:01:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 13:51:04 +0200, skippy napisał(a):

    > To jaka? pomroczna ?ciema, przecie? facet wywodzi sie z rz?du PiS:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33182,36536
    79.html

    Nie bardzo łapię z tym PiS, ale ja w sumie klasyczny polityczny
    techniczny kretyn jestem ;)
    W każdym bądź razie jak tam pomyśleć chwilę, to dobrze, że wtedy wszyscy
    ekonomiści odetchnęli z ulgą, bo widać że "szef" ma łeb i nosa do
    interesów*

    * szkoda że swoich hłe hłe.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-07-06 12:04:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 11:35:43 +0000, xbartx napisał(a):

    > Logicznie rzecz biorąc to nie, no ale nie u nas ;)
    >
    > http://tinyurl.com/knf-kluza
    > http://preview.tinyurl.com/knf-kluza

    Są i dalsze wieści z tej "beztroskiej" instytucji tfu bardziej na miejscu
    jest chyba słowo firmy

    http://tinyurl.com/knf-szkolenia
    http://preview.tinyurl.com/knf-szkolenia

    Xenocide