  • 1. Data: 2012-01-24 18:51:38
    Temat: Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Zanosi się na to, że powoli szlag wreszcie trafia wielkopomne reformy
    naszego eurodeputowanego (idola Sławka XXL-a) od których mój kraj raz już o
    mało nie zbankrutował w 2001 ....

    Tusk ma wygłosić nowe expose
    http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/49487,tusk-
    ma-wyglosic-nowe-expose

    "[...] Premier miałby także zaproponować likwidację części powiatów. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-25 19:36:02
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Nie wielkopomne ale wiekopomne - to po pierwsze.
    Ale po drugie - który eurodeputowany jest moim idolem według opinii Endriu ?

  • 3. Data: 2012-01-25 20:12:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie wielkopomne ale wiekopomne - to po pierwsze.
    > Ale po drugie - który eurodeputowany jest moim idolem według opinii Endriu
    > ?

    To jak to już nie pamniętasz jak to nie mogłes wyjść z zachwytu się, że w/w
    nieudacznika od reform którego moja ojczyzna raz już o mało nie
    zbankrutowała popierają "europejskie partie chadeckie" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2012-01-26 08:14:26
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Ja już dość dawno wyrosłem z wieku w którym ma się idoli.
    Jeśli masz na myśli prof. Buzka to owszem oceniam go pozytywnie jako osobę
    publiczną, która starała się coś w Polsce zmienić na lepsze. Czy mu si to
    udało to już inna sprawa.
    Przypominam Ci tylko dla porządku, że uzyskał on największe poparcie ze
    wszystkich polskich kandydatów w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
    Więc jest oczywiste, że Polacy nie ocenili go negatywnie.
    A to, że Twoi idole Korwin-Mikke i Michalkiewicz wypisywali negatywne
    komentarze na jego temat to ich prawo. Żyjemy w demokracji i publiczna krytyka
    jest dozwolona.

    p.s. Endriu, polecam Ci artykuł w świąteczno-noworocznym wydaniu "Polityki" na
    temat Twojego idola i jego partii !!!
    Można się tam dowiedzieć od wielu postaci życia publicznego i polityków,
    którzy kiedyś należeli do UPR dlaczego odeszli i dlaczego kolejne partie
    zakładane przez Korwina mają 1-2% poparcia.

    Jednym słowem cała prawda o Prawdzie w muszce :-)

  • 5. Data: 2012-01-26 08:44:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Więc jest oczywiste, że Polacy nie ocenili go negatywnie.

    Właśnie tego nie mogę o drogi Sławku zrozumieć.

    Raz już przez gościa o mało nie zbankrutowaliśmy w 2001, teraz "płemieł"
    mojego kraju musi się wycofywać z reform przez tamtego jegomościa
    wprowadzonych bo od namnożenia partyjnych stołków -grozi nam bankrutacja po
    raz drugi, a społeczeństwo w dalszym ciągu kurwa wystawia kolesiowi dobre
    noty.

    Co musi się do jasnej cholery wydrarzyć żeby społeczeństwo w/w patałacha
    wreszcie zaczęło oceniać negatywnie ?. Czy musi dojść do totalnego kolapsu
    systemu, żeby ten kurwa "niezniszczalny człowiek sukcesu" stracił wreszcie
    poparcie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org

  • 6. Data: 2012-01-26 09:00:09
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu: powściągaj język i nie obrażaj osób publicznych, którym mógł byś co
    najwyżej kawę parzyć !!!

    Przeczytaj sobie art. W "Polityce", który rekomendowałem. Dowiesz się z niego
    jak to J.K.Mikke od dwudziestu paru lat udaje polityka o poglądach
    ultraliberalnych a w rzeczywistości jest felietonistą i celebrytą bujającym w
    obłokach.
    Innymi słowy, na naiwności i braku doświadczenia takich oślepionych
    ultraliberalną XIX-wieczną ideologią jak Ty i paru rozgorączkowanych
    "reformatorów" z tego forum Korwin-Mikke żyje sobie dostatnio z publikacji
    swoich artykułów i książek a fani sądzą, że on na serio chciałby w Polsce
    wprowadzić XIX-wieczny kapitalizm :-)

  • 7. Data: 2012-01-26 09:11:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > swoich artykułów i książek a fani sądzą, że on na serio chciałby w Polsce

    Ja nie chcę XIX wiecznego kapitalizmu. Ja chce zakazu ustalania deficytu
    budżetowego. Nie chce aby takie patałachy jak Jerzy Buzek dal swoich
    partykularnych interesów zadłużali mój kraj, czyli mnie i moje dzieci.

    Jak nie macie skurwysyny pieniedzy to budujcie stadionów na kredyt od któych
    tylko chordy idiotów-kibiców będą się napierdalać po ulicach, a ja za
    policyjną ochronę tej całej zgrai nawiedzonych idiotów będę musiał płacić ze
    swojej kieszeni ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2012-01-26 09:49:56
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Żeby zrealizować cele, które Ci przyświecają nie wystarczy bujać w obłokach na
    forum dyskusyjnym tylko musicie założyć z sys29, totusem i kilkoma innymi
    "reformatorami" nową partię ultraliberalną "nie skażoną" wygłupami medialnymi
    Korwina-Mikke.

    Wprowadźcie jako główne punkty programu:
    1) Maksymalne obniżenie podatków - w tym likwidację CIT.
    2) Natychmiastowe wystąpienie Polski z UE i złożenie wniosku o przyjęcie do
    NAFTA.
    3) Szybką likwidacje ZUS i wprowadzenie emerytur rodzinnych.
    4) Całkowitą likwidację zasiłków dla bezrobotnych, pomocy społecznej i
    wszelkich ulg.
    5) Prywatyzację służby zdrowia, szkolnictwa, lasów państwowych itp.

    Życzę powodzenia :-)

  • 9. Data: 2012-01-26 19:09:47
    Od: "Maniek" <a...@d...ed>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkich polskich kandydatów w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
    > Więc jest oczywiste, że Polacy nie ocenili go negatywnie.

    Ludzie mają krótką pamięć - pamiętasz jak to było za AWS, i kim był Buzek
    względem Krzaklewskiego? Moim zdaniem nic się nie zmieniło bo cytując
    Machiavellego "Tych, którzy stają się zależnymi, należy honorować i miłować,
    zwłaszcza gdy nie są chciwi" - ten sam tłoczek, w tej samej strzykawce tylko
    w innych rękach.

  • 10. Data: 2012-01-26 20:05:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 3) Szybką likwidacje ZUS i wprowadzenie emerytur rodzinnych.

    Czemu od razu likwidację. Na zasadzie dobrowolności niech będzie.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/