  • 1. Data: 2006-09-01 08:07:30
    Temat: Czy tak jest w kazdym banku? (Inteligo)
    Od: "Mikolaj 'strOOs' Zacharow" <m...@g...com>

    Witam.

    Juz ktorys raz z kolei mi sie zdarzylo ze nie moglem (rano) wyjac
    pieniedzy z bankomatu. Okazywalo sie, ze na koncie nie ma srodkow.
    Dzis mila Pani z Inteligo wyjasnila mi, ze oni 8-10 codziennie rano
    aktualizuja wyplaty zbankomatow i jak o np 8.00 nalicza mi, ze
    wyplacilem pieniadze to dopiero np o 10.00 bede mial zdjeta blokade,
    wiec przez 2 godziny nie mam dostepu do rownowartosci wyplaty.
    Wiec tu pada pytanie: czy inne banki tez tak maja? Wczesniej nie bylo
    to tak uciazliwe, ale teraz rozliczam wiekszosc rzeczy rano i denerwuje
    mnie jak okazuje sie, ze nagle jestem niewyplacalny majac wciaz
    pieniadze na koncie i nie majac do nich dostepu..

    Pozdrawiam
    Mikolaj 'strOOs' Zacharow

  • 2. Data: 2006-09-01 09:51:48
    Temat: Re: Czy tak jest w kazdym banku? (Inteligo)
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Mikolaj 'strOOs' Zacharow pisze:

> [...]
    > wyplacilem pieniadze to dopiero np o 10.00 bede mial zdjeta blokade,
    > wiec przez 2 godziny nie mam dostepu do rownowartosci wyplaty.

    Dokładnie to samo zauważyłem od kilku miesięcy. Po zaksięgowaniu wypłat z
    bankomatu blokada środków schodzi po kilku godzinach - wynika z tego, że
    środki dostępne pomniejszone są o kwotę dwukrotnie większą niż wypłata z
    bankomatu.

    > Wiec tu pada pytanie: czy inne banki tez tak maja?

    Nie spotkałem się z takim przypadkiem.

> [...]
    > mnie jak okazuje sie, ze nagle jestem niewyplacalny majac wciaz
    > pieniadze na koncie i nie majac do nich dostepu..

    Wydaje mi się, że wcześniej po zaksięgowaniu *jakiejkolwiek* operacji
    blokada znikała od razu.

    Delikatnie ujmując - denerwująca przypadłość...

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-09-01 13:20:01
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Mikolaj 'strOOs' Zacharow wrote:
> [...]
    > mnie jak okazuje sie, ze nagle jestem niewyplacalny majac wciaz
    > pieniadze na koncie i nie majac do nich dostepu..

    Weź sobie kredyt w Inteligo. Wówczas będziesz miał pokrycie na blokadach.

  • 4. Data: 2006-09-01 20:53:53
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    wynika z tego, że środki dostępne pomniejszone są o kwotę dwukrotnie
    większą niż wypłata z
    > bankomatu.

    Czyli co - mam na koncie 2000 zł, wypłacam 1000 zł i przez 2 godziny tak
    jakbym nie miał nic? to absurd jakiś

    pzdr
    j.

  • 5. Data: 2006-09-02 08:07:27
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    jst napisał(a):

    > Czyli co - mam na koncie 2000 zł, wypłacam 1000 zł i przez 2 godziny tak
    > jakbym nie miał nic? to absurd jakiś

    Tak właśnie jest. Sam też kilka razy wychwyciłem taką sytuację. Najpierw
    operacja jest księgowana, a dopiero po jakimś czasie schodzi blokada.

    W porównaniu z Twoim przykładem weselej to wygląda jak wybierzesz wszystkie
    wolne środki. Przez te dwie godziny masz saldo 0, a wolne środki np. -1000.

    Pozdrawiam!

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #
    ###/ /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /##

  • 6. Data: 2006-09-02 08:29:42
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał(a):

    > Weź sobie kredyt w Inteligo. Wówczas będziesz miał pokrycie na blokadach.

    Chyba debet...
    Kredyt ma osobny rachunek z oddzielna karta

    Slavekk

  • 7. Data: 2006-09-02 20:29:05
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > W porównaniu z Twoim przykładem weselej to wygląda jak wybierzesz
    > wszystkie wolne środki. Przez te dwie godziny masz saldo 0, a wolne środki
    > np. -1000.

    Mam tam konto - nie myślałem że to taki gówniany bank. Ciekawe czy to nie
    podchodzi pod jakiś paragraf polskiego kodeksu karnego. Bez dodatkowych
    kart można zostać bez środków pieniężnych na drugim końcu świata.

    pzdr
    j.