eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy też to macie??
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2011-01-04 12:04:33
    Temat: Czy też to macie??
    Od: Krzycho <b...@s...bu>

    Dotyczy OF
    - logowanie bardzo powolne
    - przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
    sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
    - wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
    - dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
    stycznia 2011r
    - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.
    - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.
    - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.

    --
    Krzysztof


  • 2. Data: 2011-01-04 12:25:13
    Temat: Re: Czy też to macie??
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Też tak mam,wszystko się u nich ślimaczy,wczoraj przelew zlecony przed godz
    8 rano,puszczony był po godz 15 i oczywiście pieniądze nie dotarły na
    wskazane konto,zresztą nie po raz pierwszy już miałam taką sytuację. Ja się
    z Opena ewakuuję,mam już ich dość,są poprostu niepewni,a ich system
    internetowy to poprostu porażka. Oczywiście na złożona reklamację tez nie
    mam żadnej odpowiedzi,ale mają podobno na to czas cały miesiąc.

    Pozdrawiam
    Grażyna
    Użytkownik "Krzycho" <b...@s...bu> napisał w wiadomości
    news:ifv2o2$4s3$1@mx1.internetia.pl...
    > Dotyczy OF
    > - logowanie bardzo powolne
    > - przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
    > sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
    > - wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
    > - dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
    > stycznia 2011r
    > - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.
    > - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.
    > - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.
    >
    > --
    > Krzysztof



  • 3. Data: 2011-01-04 14:17:14
    Temat: Re: Czy też to macie??
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 4 Sty, 13:04, Krzycho <b...@s...bu> wrote:

    > - logowanie bardzo powolne
    > - przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
    > sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
    > - wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
    > - dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
    > stycznia 2011r

    To mi działa bez zastrzeżeń.

    > - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.

    Wczoraj miałem nieaktualne salda przez 2-3h.

    > - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.

    W związku z tym co powyżej napisałem maila i dostałem odpowiedź po
    kilku godzinach, tyle, że salda już miałem wtedy w porządku, a w mailu
    miałem informację, że jest przerwa techniczna i dopiero następnego
    dnia będą poprawne salda...

    > - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.

    Nigdy nie próbowałem.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1