-
1. Data: 2011-01-04 12:04:33
Temat: Czy też to macie??
Od: Krzycho <b...@s...bu>
Dotyczy OF
- logowanie bardzo powolne
- przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
- wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
- dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
stycznia 2011r
- nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.
- całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.
- praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.
--
Krzysztof
-
2. Data: 2011-01-04 12:25:13
Temat: Re: Czy też to macie??
Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>
Też tak mam,wszystko się u nich ślimaczy,wczoraj przelew zlecony przed godz
8 rano,puszczony był po godz 15 i oczywiście pieniądze nie dotarły na
wskazane konto,zresztą nie po raz pierwszy już miałam taką sytuację. Ja się
z Opena ewakuuję,mam już ich dość,są poprostu niepewni,a ich system
internetowy to poprostu porażka. Oczywiście na złożona reklamację tez nie
mam żadnej odpowiedzi,ale mają podobno na to czas cały miesiąc.
Pozdrawiam
Grażyna
Użytkownik "Krzycho" <b...@s...bu> napisał w wiadomości
news:ifv2o2$4s3$1@mx1.internetia.pl...
> Dotyczy OF
> - logowanie bardzo powolne
> - przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
> sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
> - wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
> - dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
> stycznia 2011r
> - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.
> - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.
> - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.
>
> --
> Krzysztof
-
3. Data: 2011-01-04 14:17:14
Temat: Re: Czy też to macie??
Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
On 4 Sty, 13:04, Krzycho <b...@s...bu> wrote:
> - logowanie bardzo powolne
> - przechodzenie pomiędzy różnymi oknami w serwisie trwa po kilkadziesiąt
> sekund, niekiedy dłużej (mam szybkie łącze)
> - wysłanie zwykłego jednego przelewu zajmuje prawie 4 minuty.
> - dalej czekam na spływ kasy (konto wewnętrzne) z lokaty zakończonej 2
> stycznia 2011r
To mi działa bez zastrzeżeń.
> - nieaktualne saldo na rachunku (zawyżone) od kilku dni.
Wczoraj miałem nieaktualne salda przez 2-3h.
> - całkowity brak reakcji na reklamacje składane drogą elektroniczną.
W związku z tym co powyżej napisałem maila i dostałem odpowiedź po
kilku godzinach, tyle, że salda już miałem wtedy w porządku, a w mailu
miałem informację, że jest przerwa techniczna i dopiero następnego
dnia będą poprawne salda...
> - praktycznie niemożliwe dodzwonienie się na infolinię.
Nigdy nie próbowałem.