  • 1. Data: 2009-04-01 12:08:48
    Temat: [Alior] Czy to dobry pomysł ?
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Jakiś czas temu przelała się czara goryczy dotycząca kompetencji
    pracowników mBanku i sposobu załatwiania tam spraw, więc się wkurzyłem i
    za namową grupowiczów przeniosłem się do siostrzanej firmy - Multibanku.
    Po czasie stwierdziłem że Aquarius w Multi nie oferuje mi niczego
    konkretnego - ów "prestiż" jest dla mnie nieistotny, "osobisty doradca"
    też jest mi raczej zbędny. Oprocentowanie ROR'a zerowe a na dniach pójdą
    w górę opłaty za prowadzenie rachunku...

    Olgierd zachwalał Aliora, inne osoby też. Przejrzałem sobie ich stronkę
    i wymyśliłem sobie że założę "Konto z lokatą nocną" i zażyczę sobie KK
    MasterCard z 1% cashbackiem. Dobry pomysł ? W takim układzie konto będę
    miał za darmo, będzie przyzwoicie oprocentowane a dzięki karcie
    kredytowej otrzymam dodatkowo 1% kwoty płatności. Do codziennych zakupów
    używam prawie wyłącznie KK, poza tym obroty miesięczne zapewniają mi
    brak opłaty za wznowienie karty.

    Czy gdzieś jest coś, co przeoczyłem ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-04-01 12:18:47
    Temat: Re: [Alior] Czy to dobry pomysł ?
    Od: "Br" <b...@p...onet.pl_NOSPAM>

    > Czy gdzieś jest coś, co przeoczyłem ?

    Jest prawie wszystko. Zapomniałeś jedynie dopisać na dole "Tekst
    sponsorowany" ;)

    pozdrawiam,
    bromsky

  • 3. Data: 2009-04-01 12:22:19
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Br pisze:

    > Jest prawie wszystko. Zapomniałeś jedynie dopisać na dole "Tekst
    > sponsorowany" ;)

    Noo, w dobie tego jak obecnie banki dmuchają swoich klientów, to oferta
    Aliora jest podejrzanie ciekawa. Inna sprawa że jestem skrzywionym
    klientem BRE, który daje im sporo zarobić a i tak go dmuchają :) Poza
    tym nie miałem czasu by szczegółowo zapoznać się z ofertą innych banków.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2009-04-01 12:32:11
    Temat: Re: Czy to dobry pomysł ?
    Od: b...@g...com

    On 1 Kwi, 14:08, Sebcio <s...@n...net> wrote:
> [...]
    > też jest mi raczej zbędny. Oprocentowanie ROR'a zerowe a na dniach pójdą
    > w górę opłaty za prowadzenie rachunku...
    2 miesiace temu postapilem tak samo. Wszystko niby poszlo sprawnie. Do
    czasu gdyz zlozylem wniosek o kk aquarius przez net. czekalem 5 dni.
    zupelnie nic sie nie dzialo. zadzwonilem na multilinie. mila kobieta
    stwierdzila ze wystapil jakis nieprzewidziany blad techniczny i
    wniosek z automatu zostal odrzucony(nie potrafila odpowiedziec
    dlaczego). oczywiscie zadnego info o odrzuceniu wniosku nie dostalem.
    probe ponowilem z tym samym skutkiem. takze jakosc obslugi taka sama
    jak w mbank za konto chca duzej kasy(mam dochody ponad 5k ale ponizej
    8k, tak wiec przez 2 miesiace mialem konto za free, ale placic 18zl za
    tak zenujaca oblsuge nie bede).

> [...]
    > kredytowej otrzymam dodatkowo 1% kwoty płatności. Do codziennych zakupów
    > używam prawie wyłącznie KK, poza tym obroty miesięczne zapewniają mi
    posiadam konto w Aliorze i nie narzekam. co do cashback to polecam
    polbankowa ere. zwolnienie z oplaty juz za 36 transakcji. chyba ze
    kwotowo duzo wydajesz to wtedy alior(w polbanku podobno nie ma zadnego
    podgladu transakcji).

  • 5. Data: 2009-04-01 12:32:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 14:22:19 +0200, Sebcio napisał(a):

    > Noo, w dobie tego jak obecnie banki dmuchają swoich klientów, to
    > oferta Aliora jest podejrzanie ciekawa.

    To prawda, też się zacząłem zastanawiać, że ktoś tam może wpaść na
    pomysł, że spokojnie można na czymś jeszcze pozarabiać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-04-01 12:40:00
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Olgierd pisze:

    > To prawda, też się zacząłem zastanawiać, że ktoś tam może wpaść na
    > pomysł, że spokojnie można na czymś jeszcze pozarabiać.

    Obyś nie wykrakał... :) Teoretycznie Alior może wstępnie zapewnić sobie
    sporą grupkę klientów a później małymi ruchami ich skubać. No ale to
    jest gdybanie, bo każdy bank może tak zrobić. Zostaje więc reagować a
    nie przewidywać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 7. Data: 2009-04-01 12:43:02
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    b...@g...com pisze:

> [...]
    > stwierdzila ze wystapil jakis nieprzewidziany blad techniczny i
    > wniosek z automatu zostal odrzucony(nie potrafila odpowiedziec

    Ja w Multi żadnych problemów nie miałem, bo też od czasu otwarcia konta
    z nimi się nie kontaktowałem. Dzwonił tylko ichni "osobisty doradca" by
    mi sprzedać KK. Natomiast mBank mnie definitywnie wkurzył kłamiąc mi w
    twarz, gdy czekałem tygodniami na wydanie Małej Czarnej. Najbardziej
    denerwujące było gdy każdy konsultant mówił coś, co było jawnie
    sprzeczne z stanowiskiem innego konsultanta. Po miesiącu czekania na
    jakikolwiek ruch mBanku złożyłem dyspozycję anulowania wniosku o kartę i
    powiedziałem "do widzenia Państwu".

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 8. Data: 2009-04-01 13:25:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To prawda, też się zacząłem zastanawiać, że ktoś tam może wpaść na
    > pomysł, że spokojnie można na czymś jeszcze pozarabiać.

    prędzej czy później to nastąpi, ale generalnie mnie takie akcje nie
    ruszają, jak bank zaczyna przesadzać z opłatami to kończę współpracę z
    nim...

    złożyłem wniosek o kontakt w sprawie kk w TBP...zadzwonili po 1,5h
    (miałem nadzieję, że jutro), ale przełożyłem rozmowę na kolejny
    dzień...zobaczymy co konsultantka powie na temat ichniej karty, w
    szczególności interesują mnie różne opłaty i ubezp...

    kk Alior to kolejny pomysł, jak ta z TBP mi się nie spodoba

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-04-01 14:06:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > co konsultantka powie na temat ichniej karty, w szczególności interesują

    W TBP jest chyba nadal podobnie jak w BPH oplata za nieużywanie karty.

  • 10. Data: 2009-04-01 17:14:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W TBP jest chyba nadal podobnie jak w BPH oplata za nieużywanie karty.

    tak na szybko zauważyłem, że jak się nie wykona czterech transakcji to
    naliczają jakąś opłatę, z tym akurat nie miałbym problemu tylko czy są
    jeszcze inne obowiązkowe opłaty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS