  • 1. Data: 2009-07-23 19:28:28
    Temat: Re: Czy to dzisiaj jest "ten" dzien dla astroinwestorow? - [24 godziny / 2 sesje pozniej]
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    > Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice
    > rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98,
    > 20.7.2000,
    > 25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.
    >

    > D.

    Wiec jaki mielismy zwrot (oprocz porazki Wisly)?

    --
    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz

  • 2. Data: 2009-07-23 19:43:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:h4adkr$4j2$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiec jaki mielismy zwrot (oprocz porazki Wisly)?

    Nie widzisz? Wszystkie indeksy szczytują ;-)

  • 3. Data: 2009-07-23 19:46:24
    Od: Robert <r...@g...com>

    Robert Krassowski. Alkortrade pisze:

    > Wiec jaki mielismy zwrot (oprocz porazki Wisly)?

    Po pierwsze, gdzie u góry jest napisane, że będzie zwrot?
    Po drugie, zwrot może i będzie, w swoim czasie.

    RM.

  • 4. Data: 2009-07-23 19:58:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie podniecaj sie tak. Przeanalizuj jeszcze raz tekst, ktory napisalem i
    odpowiedz sobie na pytanie, czy bylo w nim zawarte, ze bedzie zwrot.

    D.

  • 5. Data: 2009-07-23 20:18:10
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice to
    rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98, 20.7.2000,
    25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.
    A jaki masz kierunek srednich liczonych dla WIG?

    Oj Dieter. To co w takim razie oznaczają powyższe słowa? ;-)

    Arch

  • 6. Data: 2009-07-23 20:29:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Warto byc czujnym i nie wpadac w euforie.

    D.

  • 7. Data: 2009-07-23 20:33:07
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Warto byc czujnym i nie wpadac w euforie.

    Czego i Tobie zycze miast podniet...

    RK

  • 8. Data: 2009-07-23 20:34:14
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Warto byc czujnym i nie wpadac w euforie.

    Hmm a mi ze snów wychodziło że ktoś mnie bedzie chcial oszukac.
    To te Goldmanowe wzrosty pewnie oszukane som ;-)

    Arch

  • 9. Data: 2009-07-23 20:38:18
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Warto byc czujnym i nie wpadac w euforie.

    btw. czujnym trza byc codzinnie, nie tylko w czasie zacmienia. tak czy siak
    czekam tez na ostatni oddech kredytowcow. pamietasz?

    RK

  • 10. Data: 2009-07-23 20:41:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jasne.