  • 31. Data: 2007-07-04 10:20:32
    Temat: Re: Czy to jest legalne 2 - przeciecie karty w sklepie
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Może, a nawet powinien. Najprawdopodobniej sklep zadzwonił do banku, a
    > ten polecił kartę zniszczyć.

    W identycznej sytuacji jak opisana przez autora wątku, Castorama zapakowała
    moją kartę Master w plastikową przezroczystą ;-) kopertę i zdeponowała u
    panienki prowadzącej stoisko z reklamacjami. Zorientowałem się po 26
    godzinach, że nie mam karty. Pierwsze co zrobiłem to zastrzegłem kartę, a
    później dopiero zadzwoniłem do Castoramy i dowiedziałem się, że karta czeka na
    mnie. Odbiór karty polegał na pokazaniu dowodu osobistego, na który panienka
    rzuciła okiem.

    Kartę pociąłem osobiście nozyczkami ale już w domu :-)) Uważam, że karta
    którą się straciło z oka na _dłuższą_ chwilę, do niczego się już nie nadaje z
    punktu widzenia jej bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 32. Data: 2007-07-04 16:21:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki"

    > Pieniążków to się raczej nie opłaca przelewać.

    dlaczego nie, jak sie ma darmowe przelewy :-)
    a parę kont (do różnych celów) to wyjscie
    tansze i bezpieczniejsze niz jedno konto

    np e-pakiet ma darmowe przelewy i bankomaty
    ale za PZ Fortis zdziera najwiecej w całej Polsce
    i za granicą też ma kiepskie kursy
    - do pary dobre jest konto z darmowym PZ
    (u mnie np w DB ale kilka banków tez ma darmowe)
    Inteligo dobre na zakupy w internecie
    Toyota bank na razie w fazie testow ale tesz nic nie kosztuje :-)
    *** blad ***

  • 33. Data: 2007-07-04 16:36:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 18:21:12 +0200, blad napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki"

    > dlaczego nie, jak sie ma darmowe przelewy :-) a parę kont (do różnych
    > celów) to wyjscie tansze i bezpieczniejsze niz jedno konto

    Jemu prawdopodobnie chodziło o to, że jak się ma pieniążki, to lepiej
    zrobić przelewik na kontko (koncik?). A na konto, przelewem, to lepiej
    pieniądze :)

    p. m.

  • 34. Data: 2007-07-04 20:15:31
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    e-kran pisze:

    > Kartę pociąłem osobiście nozyczkami ale już w domu :-)) Uważam, że karta
    > którą się straciło z oka na _dłuższą_ chwilę, do niczego się już nie nadaje z
    > punktu widzenia jej bezpieczeństwa.

    Zależy. Ja ostatnio w empiku zostawiłem allekartę, w sumie to kasjer mi
    jej nie oddał, a jako że było lekkie zamieszanie to tak jakoś wyszło. Po
    jakiś 30 minutach zadzwonili z empkiu (opłaca się zamawiać książki/płyty
    przez ich www bo mają Twój nr telefonu hłe hłe), że chyba coś
    zostawiłem. Odebrał i się tak zastanawiam, bo tak karta świeżo co
    otrzymana no i jest głównie na pin. Zaufałem i na razie nie żałuję.
    Trzeba wierzyć w ludzi :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 35. Data: 2007-07-04 21:06:56
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 4 Jul 2007 16:36:39 +0000 (UTC), mvoicem wrote:

    > Jemu prawdopodobnie chodziło o to, że jak się ma pieniążki, to lepiej
    > zrobić przelewik na kontko (koncik?). A na konto, przelewem, to lepiej
    > pieniądze :)

    Dokładnie, dla pieniążków to zachodu szkoda ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 36. Data: 2007-07-15 15:22:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Marcin Mokrzycki zapodał(-a):
    > Dokładnie, dla pieniążków to zachodu szkoda ;-)

    Zależy co dla kogo oznacza pieniążki :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 37. Data: 2007-07-23 10:59:17
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 30 czerwca 2007 20:28
    (autor vis
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f667gi$idr$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Bardzo fajnie, tylko przez 2 tyg. (lub wiecej) nie ma karty i dostepu
    > do kasy (jezli karta np z Inteligo lub innego wylacznie internetowego
    > banku).

    Oczywiście lepiej byłoby, jakby zamiast przeciąć, z niej korzystali.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl