  • 1. Data: 2009-08-12 10:28:07
    Temat: Czy to może być prawdą?
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,692007
    4,Karty_kredytowe_moga_stac_sie_zrodlem_drugiego_kry
    zysu.html

    Co trzecia w zasadzie karta spłacana jedynie minimalną?

    W.

  • 2. Data: 2009-08-12 10:39:46
    Temat: Re: Czy to może być prawdą?
    Od: top <t...@n...com>

    Wielebny wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,692007
    4,Karty_kredytowe_moga_stac_sie_zrodlem_drugiego_kry
    zysu.html

    > Co trzecia w zasadzie karta spłacana jedynie minimalną?

    Ale co w tym dziwnego? Uczestnicy tej grupy to zupełnie
    niereprezentatywny ułamek promila posiadaczy KK. Większośc ludzi nie ma
    pojęcia jak te karty działają i traci na tym.

    Gdzieś czytałem że ok. 60% nie spłaca wszystkiego w GP, a całkiem spora
    liczba osób pobiera przy pomocy KK gotówkę z bankomatów, żeby potem
    płacić w sklepie :(.

  • 3. Data: 2009-08-12 11:00:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "top" news:h5u69p$1bm$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Gdzieś czytałem że ok. 60% nie spłaca wszystkiego w GP, a całkiem spora
    > liczba osób pobiera przy pomocy KK gotówkę z bankomatów, żeby potem
    > płacić w sklepie :(.

    Takim ludziom nawet kart debetowych nie powinni wydawać ;)

  • 4. Data: 2009-08-12 13:04:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h5u671$mes$1@news.interia.pl...

    > Takim ludziom nawet kart debetowych nie powinni wydawać ;)

    Wręcz przeciwnie. ;-)

  • 5. Data: 2009-08-12 13:14:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    top pisze:
    > Gdzieś czytałem że ok. 60% nie spłaca wszystkiego w GP, a całkiem spora
    > liczba osób pobiera przy pomocy KK gotówkę z bankomatów, żeby potem
    > płacić w sklepie :(.

    Miałem takiego człowieka w mojej pierwszej pracy. Wypłacał po 50 PLN
    przy pomocy KK Citi, za co kasowano go ZTCP 7 PLN :)

    Oczywiście znam sporo osób, które KK w ogóle nie spłacają (nawet
    minimalnie).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-08-12 14:01:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h5ueif$8ib$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Wręcz przeciwnie. ;-)

    I tak przecież będą jej używać tylko i wyłącznie do "dojenia" ściany, nawet
    kiedy sklep, w którym codziennie robią zakupy nie ma limitu płatnością kartą
    ;)

  • 7. Data: 2009-08-12 14:02:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h5uf88$mhj$2@news.onet.pl

    > Oczywiście znam sporo osób, które KK w ogóle nie spłacają (nawet
    > minimalnie).

    I bank ich nie ściga?

  • 8. Data: 2009-08-12 14:26:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h5uf88$mhj$...@n...onet.pl

    > Oczywiście znam sporo osób, które KK w ogóle nie spłacają (nawet minimalnie).

    Ja znam takiego jednego. Znam -- to za wiele powiedziane, ale widziałem go w TV.
    Był kandydatem na ministra sprawiedliwości; pewnie teraz już jest tym ministrem. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-08-12 14:28:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h5ujeh$o8k$1@inews.gazeta.pl

    > Ja znam takiego jednego. Znam -- to za wiele powiedziane, ale widziałem go
    w TV.
    > Był kandydatem na ministra sprawiedliwości; pewnie teraz już jest tym
    ministrem. :)

    Czuma? :)

  • 10. Data: 2009-08-12 14:31:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > I bank ich nie ściga?

    Ściga. Później wpisze do BIK. No ale co z tego ? Kolejnej KK nie dostaną
    zresztą nawet nie mają później z czego spłacić tej pierwszej. Chyba, że
    im się uda z bankiem dogadać.

    --
    Mithos