  • 11. Data: 2006-01-05 16:28:59
    Temat: Re: Czy to oszuści?
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    To jednak nie oszustwo. Oto co napisali z mbanku

    Witam,
    w odpowiedzi na Pana maila chciałabym poinformować, że do klientów mBanku
    odbywa się oddzwanianie w sprawie produktów kredytowych, przede wszystkim
    "Karta za Podpis". Pracownicy oddzwaniający muszą dokonać identyfikacji
    klienta na podstawie danych zawartych w systemie. Natomiast nigdy nie będzie
    Pan poproszony o podanie identyfikatora klienta bądź haseł dostępowych.

  • 12. Data: 2006-01-05 16:46:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    waldek wrote:
> [...]
    > Pan poproszony o podanie identyfikatora klienta bądź haseł dostępowych.

    Niech idą na drzewo.
    Najpierw to oni sie musza zidentyfikowac na podstawie danych w "moim"
    systemie, zebym wiedzial, ze to na pewno mBank dzwoni, a nie ktos inny.
    Bez tego to im nawet koloru wykladziny w moim domu nie podam.

    Jak mi babka przez telefon poda np. 4 ostatnie cyfry mojego rachunku w
    mbanku, to może będę z nią rozmawiał i powiem jej coś więcej niż imię i
    nazwisko.

  • 13. Data: 2006-01-07 10:27:39
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > posiadam, to zaniemówiła. Chciała, abym podał jej dane, ale odpowiedziałem,
    > że mogę je podać, gdy poda mi swój numer, który wy?wietlił się jako
    > zastrzeżony. Na tym rozmowa się urwała.

    Do mnie zadzwonila ostatnio kobieta i powiedziala, ze dzwoni z GE Banku,
    poprosiła mnie o adres korespodencyjny celem identyfikacji. Numer sie
    nie wyswietli, wiec ....

    Powiedzialem wprost, ze nie jestem pewien skąd dzwoni i poprosilem o
    numer telefonu. Oddzwonilem i dalej poszło juz normalnie ...

    --
    Krzysiek, Krakow