  • 21. Data: 2009-02-07 23:04:33
    Temat: Re: Czy to początek dużego odbicia?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z przyjemnoscia obserwuje Kolego XXL Twoja ewolucje. Kiedys ignorowales na
    maxa AT, dzisiaj piszesz, ze wg danych historycznych wykresu wychodzi up.
    Kiedys pisales, ze Polsce nic nie grozi, dzisiaj piszesz, ze jest wyjatkowo
    nieciekawie. To dobrze swiadczy o Tobie, idziesz do przodu i potrafisz
    wyciagac wnioski z tego co sie dzieje dookola.

    D.

  • 22. Data: 2009-02-07 23:14:13
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    > Ale teraz tak nie bedzie, bo kryzys jest na miare tego z lat 20/30-tych
    > ubieglego stulecia, a nie na miare podanych przez ciebie minikryzysikow.
    >
    > Zamiast robić z siebie pośmiewisko i pisać bzdury sięgnij do danych
    > dotyczacych historii Wielkiego Kryzysu.

    Postudiuj historię jeszcze głębiej. Co najmniej do XVIII w. To jest Kryzys
    3.0 , wersja majbardziej zaawansowana

  • 23. Data: 2009-02-07 23:17:36
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Lata 30-te to male miki w porownaniu do tego w co obecnie swiat wchodzi.

    D.

  • 24. Data: 2009-02-07 23:20:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To, ze ktos nie potrafi przewidziec, wcale nie musi oznaczac, ze sie nie da
    tego zrobic. Wszystko dookola to liczby. Dlaczego np. ksztalt galaktyk w
    kosmosie to spirala opisana za pomoca zlotego podzialu? Przypadek? Watpie.
    Czlowiek jest czescia kosmosu, a wiec jego zachowania tez ukladaja sie wg
    sekwencji liczbowych.

    D.

  • 25. Data: 2009-02-07 23:50:22
    Od: "czarny" <c...@d...com>

    Byl sobie pewien pan, ktory wymyslil automaty komorkowe (informatyka),
    stosowane do modelowania wielu procesow za pomoca regul. Twierdzi, ze
    istnieje regula "rzadzaca swiatem".

  • 26. Data: 2009-02-08 00:19:11
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > żadnego światełka w tunelu. Jeśli na Wall Street wróci silna fala spadkowa to
    > nasza bananowa giełda poleci jeszcze ze 20% w dół mimo niskich już wycen akcji.
    > Do końca lutego będziemy mieć wysyp raportów kwartalnych naszych spółek i w
    > większości będą to raporty bardzo słabe. Nie będą stanowić zachęty do powrotu
    > zagranicznych inwestorów. A tylko ich powrót może pociągnĄć nasze indeksy
    > mocno w górę.
    >
    > Jaka mamy zatem sytuację? Czy od środy mamy początek dużego odbicia czy to
    > tylko korekta styczniowych spadków i dołki bessy dopiero przed nami?

    Kupuj kupuj. Ja jeszcze poczekam. Bo jak teraz stracisz pieniądze to ja za
    jakiś czas dużo taniej kupię.

  • 27. Data: 2009-02-08 08:47:56
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    jesteś głupi a może nawet głópi

  • 28. Data: 2009-02-08 08:49:41
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    W jakim dołku bessy sytuacja była dobra i nastroje optymistyczne?

  • 29. Data: 2009-02-08 12:29:01
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Greg"

    > Odpowiedz sobie na pytanie czy giełda dyskontuje sferę rzeczywistą czy
    > może jest przez nią dyskontowana?
    > Czy najbliższe raporty są już w cenie czy będą oddziaływać na ceny dopiero
    > po ich publikacji?
    > Czy ceny spadały dopiero po tym jak obwieszczono wszem i wobec światowy
    > kryzys?

    to nie docera do tych maniaków tłumaczacych wszytsko wstecznie i udajacych
    ze to nie jest wstecznie

  • 30. Data: 2009-02-08 14:24:19
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 07-02-2009 o 21:34:11 Pester <p...@o...pl> napisał(a):

    > Dlaczego mnie obrazasz i uwazasz za durnia, ktory gra na gieldzie?

    do której kategorii należysz:
    - nie grasz na gieldzie, ale piszesz o niej na grupie jak to dziecko
    neostrady
    - grasz, ale jako nie-dureń

    Z.