  • 11. Data: 2013-02-07 20:05:24
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 19:56, osa pisze:
    > Walczę dalej...

    Spróbowałem metody:
    - proste zdania (max 4 wyrazy)
    - po każdym zdaniu pytanie czy panienka rozumie

    uzyskałem odpowiedź, że środki na jutrzejszy przelew mam zapewnić dziś
    więc przelew się nie wykona.

    Tylko czemu mnie ta odpowiedź nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na
    kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

  • 12. Data: 2013-02-07 20:33:00
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-07 19:28, osa pisze:
    > Próbuję na czacie sync'a uzysakć odpowiedź na pytanie:
    >
    > czy próba wykonania zaplanowanego przelewu wychodzącego następuje po,
    > czy przed zaksięgowaniem środków powracających z lokaty zapadającej w
    > danym dniu?
    >
    > i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
    > głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi czy
    > tam pracują... no właśnie kto?

    A, bo widzisz - to trza znać czeluście systemów.
    W takim mBanku jest przyzwoicie. Tzn jak system się budzi, to zamyka
    lokaty, realizuje przelewy wewnętrzne na ten dzień, a potem bierze się
    za wychodzące.
    W EB uprzedzają Cię z góry, że masz do czynienia z "pseudosystemem" i
    proszą o zapewnienie środków na koncie w przeddzień zaplanowanej
    operacji (czyli np. nie naliczą Ci się już za ten dzień odsetki na innym
    dobrym depozycie).
    W mille zapadające lokaty też się pojawiały jakoby dość wcześnie rano,
    ale nie jestem pewien, jak wpływały na prz. wych. na dany dzień.
    A jak jest w Syncu - to (nie tylko ja) nie wiem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 13. Data: 2013-02-07 20:35:13
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-07 19:47, osa pisze:

    > Do północy jeszcze trochę czasu, ale chyba prędzej znajdę odpowiedź na
    > to pytanie w historii rachunku, niż na tym czacie z "bankierami".

    Uprzedzam, że gdzieniegdzie zlecenie przelewu bez posiadania wymaganych
    środków owocuje przysłaniem jakiś miesiąc później informacji o
    niezrealizowanym zleceniu oprowizjowanej na 5zł.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 14. Data: 2013-02-07 20:45:31
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tylko czemu mnie ta odpowiedź nie przekonuje? Nie mam już chyba siły na
    > kolejnego "bankiera", zobaczę rano i najwyżej pchnę ręcznie jeszcze raz.

    Dokładnie, rozpoznaj bojem i opowiedz jak było!

    W.

  • 15. Data: 2013-02-07 20:47:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 20:35, Maruda pisze:
    > Uprzedzam, że gdzieniegdzie zlecenie przelewu bez posiadania wymaganych
    > środków owocuje przysłaniem jakiś miesiąc później informacji o
    > niezrealizowanym zleceniu oprowizjowanej na 5zł.

    Wow... a gdzie to są tacy fajni? W życiu bym nie pomyślał, że może być
    taka opłata ;)

    W syncu takich atrakcji nie zaznałem ;) Tam jak mi się przelew odroczony
    wykpił (z braku środków) to nawet komunikatu nie dostałem ;)

  • 16. Data: 2013-02-07 21:08:43
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    osa wrote:
> [...]
    >
    > i już pięciu (na pięciu!) "bankierów" nie rozumie pytania i zadaje
    > głupie pytania dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi chodzi czy

    Oni nie mogą ci udzielić odpowiedzi na takie pytanie.
    Dlatego ze zgodnie z regulaminem przelew wychodzący bank ma obowiązek
    wypuścić w określonym czasie, natomiast niekoniecznie okresloną sesją.
    Czasami zdarza sie, ze taki przelew jest zatrzymywany w celu weryfikacji.

    tak samo powrót środków ma sie odbyc danego dnia ale nie jest okreslone
    o ktorej godzinie.

    Wiec raz moze byc tak a raz inaczej.

    Udzielajac ci konkretnej odpowiedzi bank narazilby sie na ryzyko gdyby
    poszlo inaczej, ale ciągle zgodnie z regulaminem.

  • 17. Data: 2013-02-07 21:50:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 21:08, witek pisze:
> [...]
    > wypuścić w określonym czasie, natomiast niekoniecznie okresloną sesją.
    > Czasami zdarza sie, ze taki przelew jest zatrzymywany w celu weryfikacji.

    Ok, ale zatrzymanie następuje po przyjęciu do realizacji, a ja próbuję
    ustalić czy w ogóle zostanie przyjęty, czy też odrzucony z braku środków.

    > tak samo powrót środków ma sie odbyc danego dnia ale nie jest okreslone
    > o ktorej godzinie.
    >
    > Wiec raz moze byc tak a raz inaczej.

    Niby tak ;)

    > Udzielajac ci konkretnej odpowiedzi bank narazilby sie na ryzyko gdyby
    > poszlo inaczej, ale ciągle zgodnie z regulaminem.

    Widzisz, ale problem był nie w tym, że niechcą mi udzielić informacji,
    tylko że oni nie rozumieją tak zadanego pytania. Pytali m.in. o to co ja
    rozumiem jako przelew zaplanowany, o której zamierzam zlecić przelew
    (dawno zlecony) itd.

  • 18. Data: 2013-02-07 21:53:01
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    osa wrote:

> [...]
    > tylko że oni nie rozumieją tak zadanego pytania. Pytali m.in. o to co ja
    > rozumiem jako przelew zaplanowany, o której zamierzam zlecić przelew

    I nie musza rozumiec, bo na takie pytanie i tak nie mogliby wiążąco
    odpowiedziec.
    To co powinni wiedziec, to gdzie jest ich szef do ktorego mogliby cie
    odesłać.

  • 19. Data: 2013-02-07 23:39:27
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-07 21:50, osa pisze:

> [...]
    > tylko że oni nie rozumieją tak zadanego pytania. Pytali m.in. o to co ja
    > rozumiem jako przelew zaplanowany, o której zamierzam zlecić przelew

    W "normalnym" banku to zlecam przelew na dzien X
    jeśli na dzien (x) i godzine (y) nie ma środków na koncie
    to próba wykonania tegoż przelewu obejmuje wszystkie kolejne sesje elixiru
    i jesli przed ostatnia sesją do wyznaczonej godziny (z) pojawią sie środki,
    to przelew jest realizowany.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-02-08 02:17:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kf0rn4$fbj$...@d...me

> [...]

    dodatkowe... czy na prawdę nie wiadomo o co mi
    > chodzi czy tam pracują... no właśnie kto?

    -- Hmm... Przed czy po...
    A czy wyczyścił Pan kesz w przeglądarce?
    -- ???
    -- Więc może token jest uszkodzony.
    -- Przeciez ja nie mam tokena!!!
    -- Czy mam przyjąć zlecenie wysłania?
    -- A u was w ogóle tokeny sa wykorzystywane?
    -- Nie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'