  • 1. Data: 2015-10-28 10:05:59
    Temat: Czy to ściema Getinu?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Dzwonili do mnie z Getinu. Twierdzili, że mam nieaktualny adres do
    korespondencji. Dziwne, papierowe wyciągi KISu dochodzą bez problemów. W
    dodatku pani stwierdziła, że muszę się w tym celu udać do oddziału albo
    zadzwonić na infolinię. Czy oni aby nie chcą mnie zwabić, aby
    przedstawić ,,interesującą propozycję"?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2015-10-28 21:46:07
    Temat: Re: Czy to ściema Getinu?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-10-28 o 10:05, Grzexs pisze:
> [...]
    > dodatku pani stwierdziła, że muszę się w tym celu udać do oddziału albo
    > zadzwonić na infolinię. Czy oni aby nie chcą mnie zwabić, aby

    zadzwoniła z infolinii abyś zadzwonił na infolinię i zmienił adres do
    korespondencji?

    na jakiej podstawie twierdziła, że masz nieaktualny adres? masz odpaloną
    jakąś usługę śledzenia, że wiedzą gdzie aktualnie mieszkasz i gdzie
    powinna być kierowana korespondencja?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-10-29 12:33:38
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > zadzwoniła z infolinii abyś zadzwonił na infolinię i zmienił adres do
    > korespondencji?

    Nie zmienił, ale zaktualizował. Tak się wyraziła.

    > na jakiej podstawie twierdziła, że masz nieaktualny adres? masz odpaloną
    > jakąś usługę śledzenia, że wiedzą gdzie aktualnie mieszkasz i gdzie
    > powinna być kierowana korespondencja?

    Korespondencja od 5 lat jest kierowana na właściwy adres. Czyli wiedzą,
    gdzie mieszkam. Nic się nie zmieniło. Byłem w sytuacji, gdy nie mogłem
    za bardzo się wdawać w dyskusję, więc skwitowałem ,,przyjąłem informację,
    żegnam".

    --
    Grzexs