  • 11. Data: 2004-08-12 13:04:32
    Temat: Re: [BGŻ] Zmiany, zmiany, zmiany... [długie wyszło]
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > IntegrumPlan2 oraz IntegrumPlan3 zawierają pulę bezpłatnych
    przelewów.
    > Ale ja raczej nazwałbym to pulką, jak nie puleczką: odpowiednio: 3 i
    8
    > przelewów w miesiącu, a pozostałe po 0,50zł, przy opłacie za konto
    > odpowiednio: 10 i 20zł. W IntegrumPlan1 wszystkie przelewy
    zewnętrzne po
    > 1zł - brak nawet puleńki typu 1 przelew bezpłatny ;-)

    A tak mi się ten bank podobał!

    A czy chociaż przelewy wewnętrzne (np. na eskalację, albo na konto w
    tym samym banku) będą bezpłatne?

    Grzexs

  • 12. Data: 2004-08-12 13:54:16
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Grzexs dnia 2004-08-12 15:04 napisał(a) co następuje:

    > A tak mi się ten bank podobał!

    Mnie też :(

    Po raz pierwszy podpadli, jak zlikwidowali bankomat w Krakowie na
    Kalwaryjskiej. Drugi upadek to ta opłata za przelewy.

    > A czy chociaż przelewy wewnętrzne (np. na eskalację, albo na konto w
    > tym samym banku) będą bezpłatne?

    Wewnętrzne - tak, bezpłatne.

    Ja już szukam nowego głównego konta do przelewów, które:
    - będzie miało funkcjonalny interfejs WWW, działający pod systemem innym
    niż Windows
    - logowanie i zabezpieczenia lepsze niż Citi (tylko statyczne hasło),
    mBank/MultiBank (nie chcę zdefiniować "jednoklikowego" przelewu do TPSA
    - za duże ryzyko;-) ), Pekao (to, co dotyczy m/Multi + jedynie PIN
    4-cyfrowy podczas logowania, zamiast normalnego hasła)
    - będzie tanie ;-) w sensie przelewów oraz opłat miesięcznych (odpada BPH)
    - ważne: on-line'owość (kiedy Lukas i VW coś zmienią w tej kwestii? W VW
    działa ponoć tylko w jedną stronę: CA->VW)

    Zastanawiam się nad Inteligo (konto już mam, ale też złotówka za
    przelew) i nad Nordeą (0,40zł za przelew to nie tak drogo, a prowadzenie
    konta tylko 3zł. Jak jest z on-line'owością?). W Nordei 10 przelewów +
    opłata za konto daje 7zł, w BGŻ za to samo zapłaciłbym 15zł, w Inteligo
    ~11zł.

    Albo ręczne comiesięczne wklepywanie przelewów do TEPSY ;) w
    Multi/mBanku za ~5zł miesięcznie. Eh...

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 13. Data: 2004-08-13 16:45:23
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek wrote:

    > Poprawka. Przelewy wykonywane w ramach zleceń stałych RÓWNIEŻ zostaną
    > objęte opłatą. Być może inicjator wątku źle zinterpretował brak opłaty
    > za złożenie/modyfikację zlecenia: rzeczywiście, zdefiniowanie
    > zlecenia i jego modyfikacja nie podlega opłacie, ale przelewy
    > wychodzące już tak.

    Ja tam nic nie wiem, ale w TOiP czytam:

    "12. Złożenie zlecenia stałego poprzez:
    1. E-Integrum - nie pobiera się

    13. Zmiana kwoty bądź terminu realizacji zlecenia stałego, w przypadku
    dyspozycji złożonej poprzez:
    1. E-Integrum - nie pobiera się

    14. Realizacja przelewu w ramach stałego zlecenia płatniczego na rachunek
    prowadzony:
    2. przez inny bank:
    a) Integrum Plan1 0 zł
    Uwaga 1: za przelewy realizowane w ramach zlecenia stałego pobiera się
    opłatę tylko za realizację zlecenia stałego. [co za bełkot - przyp. skowi]

    15. Odwołanie zlecenia stałego w przypadku dyspozycji złożonej poprzez:
    1. e-Integrum - nie pobiera się."

    > Chyba że na infolinii kłamią (możliwe?;-) - trzeba podzwonić kilka
    > razy żeby uzyskać odpowiedź statystycznie poprawną.

    Podzwoń - sam jestem ciekawy, czego się dowiesz.
    Ja musiałbym szukać numeru, bo z komórki nie zadzwonię, a bank podał tylko
    0-801. Nie chce mi się ;)

    > A to prawda, - każdy przelew będzie kosztował złotówkę. A z empirii
    > wynika, że nie da się zdefiniować zlecenia stałego z dniem realizacji
    > pierwszej płatności w dniu bieżącym.

    Tym bardziej szkoda, że BGŻ miał jakieś bardzo przyjemne godziny
    graniczne - jak dobrze pamiętam, to ostatnią sesję łamali i wysyłali w
    okolicach 15:30.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 14. Data: 2004-08-14 07:48:43
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Ja tam nic nie wiem, ale w TOiP czytam:

    Szczęśliwy, który dostał TOiP. Ciekawe, czy do mnie też przyślą - nie
    zażyczyłem sobie wyciągów papierowych. Naprawdę, ciekawe...
> [...]
    > Uwaga 1: za przelewy realizowane w ramach zlecenia stałego pobiera się
    > opłatę tylko za realizację zlecenia stałego. [co za bełkot - przyp. skowi]

    Istotnie, bełkot, ale chyba chodziło im o to, że nie pobiera się
    dodatkowej opłaty za przelew. Czyli coś zupełnie przeciwnego, niż
    zeznała infolinia. Eh...

    > Podzwoń - sam jestem ciekawy, czego się dowiesz.
    > Ja musiałbym szukać numeru, bo z komórki nie zadzwonię, a bank podał tylko
    > 0-801. Nie chce mi się ;)

    Postaram się zadzwonić. Jeśli w obowiązujące TOiP będzie tak, jak
    zacytowałeś, to po prostu będę reklamował każdy taki przelew w razie
    pobrania prowizji.

    > Tym bardziej szkoda, że BGŻ miał jakieś bardzo przyjemne godziny
    > graniczne - jak dobrze pamiętam, to ostatnią sesję łamali i wysyłali w
    > okolicach 15:30.

    Dokładnie. Tylko że II-gą księgują o 16-tej - szkoda, że nie godzinę
    wcześniej :)

    Marek

  • 15. Data: 2004-08-14 08:05:35
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek wrote:

    > Szczęśliwy, który dostał TOiP. Ciekawe, czy do mnie też przyślą - nie
    > zażyczyłem sobie wyciągów papierowych. Naprawdę, ciekawe...

    Daj znać, czy w ogóle w jakiś sposób Cię powiadomią.
    Na razie w serwisie transakcyjnym wisi aktualna TOiP - ani słówkiem bank
    nie wspomina o planowanych zmianach...

    > Istotnie, bełkot, ale chyba chodziło im o to, że nie pobiera się
    > dodatkowej opłaty za przelew. Czyli coś zupełnie przeciwnego, niż
    > zeznała infolinia. Eh...

    No właśnie :)

    > Dokładnie. Tylko że II-gą księgują o 16-tej - szkoda, że nie godzinę
    > wcześniej :)

    Coś za coś ;)
    Gdyby nie ten numer z przelewami, to byłaby to jedna z sensowniejszych
    ofert na rynku.

  • 16. Data: 2004-08-14 10:21:14
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    Uff, dzwoniłem na TeleIntegrum po raz kolejny. Dowiedziałem się, że mają
    mały bałagan informacyjny i - niestety - mogli informować wcześniej źle,
    ale teraz już jest ustalona wersja ostateczna, którą zeznam poniżej.

    > Daj znać, czy w ogóle w jakiś sposób Cię powiadomią.
    > Na razie w serwisie transakcyjnym wisi aktualna TOiP - ani słówkiem bank
    > nie wspomina o planowanych zmianach...

    Ponoć 14.08.2004 (dziś?) ma pojawić się informacja na stronach www.
    Zobaczymy, może do wieczora zdążą.

    > No właśnie :)

    Ale wersja ostateczna jest taka:
    - złożenie zlecenia stałego: 1zł,
    - przelew w ramach zlecenia stałego: 0zł,
    - MODYFIKACJA zlecenia stałego: 0,50zł.
    wszystko przez e-Integrum, w oddziale trochę drożej (nie pamiętam kwot).

    Gdyby się uprzeć, można przelewać za: 1zł pierwszy dowolny przelew z
    absurdalnie długim okresem powtarzalności, a potem modyfikacje po 0,50zł
    - zmiana wszystkich danych i kolejne przelewy pojedyncze po 0m50zł, ale
    komu będzie się chciało. Eh... :(

    > Gdyby nie ten numer z przelewami, to byłaby to jedna z sensowniejszych
    > ofert na rynku.

    Do 1.10.2004 jest. Potem już niekoniecznie. Trudno.

    Marek

  • 17. Data: 2004-08-14 13:31:45
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marek napisał(a):
    > Ponoć 14.08.2004 (dziś?) ma pojawić się informacja na stronach www.
    > Zobaczymy, może do wieczora zdążą.

    No i zdążyli, ale musieli zepsuć.

    Informacja jest dobrze ukryta w menu po lewej stronie dostępnym PO
    ZALOGOWANIU się na konto - pojawiły się dwie nowe opcje menu: "Komunikat
    Integrum Konto" oraz "Komunikat Integrum Maax". Ta druga opcja powoduje
    wyświetlenie pustej strony. W pierwszej jest garść informacji, przy czym
    pod linkiem "Wyciąg z tabeli prowizji i opłat" znajduje się wyciąg w
    części dla rachunków Integrum Maax (dla młodzieży).

    Co ciekawego tam można przeczytać? Same rodzynki:
    - Przelew zewnętrzny - 0,50zł
    - Przelew PILNY!!! - 5zł + opłata za przelew
    (ROTFL. Przelew pilny to przelew złożony po godzinie 12, zrealizowany
    tego samego dnia, czyli wychodzący II lub III sesją Elixiru. CHYBA
    UPADLI NA GŁOWĘ?)
    Brak natomiast opłat za złożenie/zmianę zlecenia stałego i realizację
    przelewu w ramach zlecenia stałego.
    Ale to wszystko dotyczy kont dla młodzieży. Eh... Bałagan nie z tej ziemi.

    Marek

  • 18. Data: 2004-08-14 14:42:18
    Temat: Czy to sprawdzona wiadomość?
    Od: " Paweł D." <a...@g...pl>

    Czy wprowadzenie opłat za przelewy zlecane przez e-Integrum to sprawdzona
    wiadomość? W oddziale, w którym byłem nic nie wiedzą o tej opłacie (albo nie
    chcą powiedzieć).

  • 20. Data: 2004-08-14 16:42:27
    Temat: Re: Czy to sprawdzona wiadomość?
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Paweł D. napisał(a):
    > Czy wprowadzenie opłat za przelewy zlecane przez e-Integrum to sprawdzona
    > wiadomość? W oddziale, w którym byłem nic nie wiedzą o tej opłacie (albo nie
    > chcą powiedzieć).

    Przeczytaj cały wątek, a jak nie wierzysz - sam zadzwoń na 801123456.

    Marek

  • 19. Data: 2004-08-14 16:42:27
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>