  • 1. Data: 2009-10-17 18:08:02
    Temat: Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty SIM?
    Od: Cavea <n...@g...pl>

    Chciałbym założyć konto z tokenem gsm w Eurobanku. Jednak do
    komórki którą przeznaczyłem na token (w Mobilkingu) nie
    dochodzą wiadomości sieciowe (które Eurobank ponoć wymaga dla
    otrzymania linku do tokena) i dodatkowo nie dostaję w tej
    sieci SMSa konfiguracyjnego, co za tym idzie nie mam
    Wap/Internetu. Raczej się to nie polepszy w tej konfiguracji
    (Nokia 6030+Mobilking). W związku z tym mam pytania, bo
    jeszcze nie miałem do czynienia z Eurobankiem i ich tokenem:
    1) czy można włożyć do komórki kartę PlusGSM (i skonfigurować
    sieć), otrzymać wiadomość z linkiem do tokena i go
    zainstalować, a potem *z powrotem zmienić kartę SIM w tym
    telefonie na Mobilking*? Czy token będzie nadal działał po
    zmianie karty SIM?
    2) czy można ściągnąć tokena na jednym telefonie (N95, Plus)
    a potem skopiować token do innej komórki (Nokia 6030,
    Mobilking) ? O ile doczytałem to ten token to aplikacja w
    Javie, więc technicznie raczej byłbym go w stanie
    przekopiować, tylko ciekawe czy on nie zapamiętuje telefonu
    albo karty SIM.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-10-17 18:29:10
    Temat: Re: Czy token Eurobanku przetrwa zmianę karty SIM?
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Cavea pisze:
> [...]
    > zainstalować, a potem *z powrotem zmienić kartę SIM w tym
    > telefonie na Mobilking*? Czy token będzie nadal działał po zmianie karty

    Bedzie dzialal. Nawet bez karty SIM.

    --
    Raf

  • 3. Data: 2009-10-17 20:24:08
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-17 20:29, Rafał wrote:

    > Bedzie dzialal. Nawet bez karty SIM.

    Tylko trzeba go będzie synchronizować, co może byc bardziej
    kłopotliwe niż telefon z prośbą o posłanie następnego.

    witrak()

  • 4. Data: 2009-10-17 20:37:18
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Cavea" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym założyć konto z tokenem gsm w Eurobanku.

    Pyt: Zmieniam swój aparat telefoniczny - co robic ?

    Odp: Poniewa tokenGSM zapisany jest w telefonie, wiec kada zmiana aparatu

    telefonicznego, nawet gdy numer telefonu zostaje bez zmian, wymaga
    zainstalowania

    nowego tokenaGSM na nowym telefonie. W tym celu naley udac sie do
    najbliszej

    placówki eurobank.

    Pyt: Zmieniam swój numer telefonu - co robic ?

    Odp: Jesli nastepuje zmiana numeru telefonu (karty SIM), a aparat
    telefoniczny pozostaje

    ten sam, klient moe nadal korzystac z tokenaGSM zapisanego w swoim
    telefonie. Numer

    telefonu nie wpływa na działanie tokena, jednak klient powinien jak
    najszybciej zgłosic

    do Banku swój nowy numer telefonu w celu aktualizacji swoich danych. Mona
    tego

    dokonac w dowolnej placówce lub za posrednictwem serwisu eurobank online.

    Całość tutaj:
    http://www.eurobank.pl/files/docs/instrukcja_obslugi
    _tokenow.pdf

  • 5. Data: 2009-10-17 21:04:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witrak() wrote:

    > Tylko trzeba go będzie synchronizować, co może byc bardziej kłopotliwe
    > niż telefon z prośbą o posłanie następnego.

    Po pierwsze: nie trzeba będzie.
    Po drugie: nawet jeśli, to co z tego? Wystarczy zadzwonić na partyline i
    podać im jedną liczbę...

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2009-10-17 23:41:34
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > telefon z prośbą o posłanie następnego.

    Nie ma tak dobrze, do placówki trza uderzyć osobiście.

    pozdrawiam
    Maiusz

  • 7. Data: 2009-10-18 07:29:23
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma tak dobrze, do placówki trza uderzyć osobiście.

    bzdura

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 8. Data: 2009-10-18 09:23:12
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > bzdura

    Przerabiałem temat dwa razy. Wcześniej wydzwaniałem do banku i sprawdzałem
    na www - wyszło na to, że dyspozycji pobrania tokena na nowy telefon nie da
    się zrealizować inaczej, jak osobiście w placówce. Masz inną wiedzę na ten
    temat - napisz.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-10-18 10:00:05
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-10-18 11:23, Mariusz wrote:

> [...]
    > sprawdzałem na www - wyszło na to, że dyspozycji pobrania tokena na nowy
    > telefon nie da się zrealizować inaczej, jak osobiście w placówce. Masz

    Ja napiszę. Aktualizacja softu w telefonie, padł token. Zadzwoniłem na
    infolinie i dowiedziałem się że trzeba udać się do placówki, tak też
    zrobiłem. Innym razem znowu musialem od nowa zainstalować token, a że
    był już wieczór to postanowiłem zapytać jeszcze raz czy przez telefon
    nie da się tego zrobić, da się. Trzeba tylko aktywować kanał obsługi
    telefonicznej. Dokumenty zwiazane z nowym tokenem przychodzą na email.

  • 10. Data: 2009-10-18 10:13:27
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Dzięki, wyszło na to, że byłem za mało zdeterminowany.
    Gdyby infolinia działała lepiej, poprawiło by to pewnie wizerunek banku. A
    tak - jest, bo ma te swoje 5 z haczykiem bez belki i nic ponadto, jak dla
    mnie.

    pozdrawiam
    Mariusz