  • 1. Data: 2011-01-04 15:50:53
    Temat: Czy w getinonline działa serwer pocztowy ?
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Wysłałem do getinonline już kilka meili z prośbą o wyjaśnienie dlaczego
    nie ma złotówek za lokaty na koncie skarbonkowym oraz czy mogę zwrócić
    środki z lokaty na konto innej osoby.
    Zero reakcji , ani się złotówki nie pojawiły, ani nikt mi nie udzielił
    takiej informacji.
    Tak więc ostatnio zrobił się to bardzo g...y serwis.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-04 16:30:29
    Temat: Re: Czy w getinonline działa serwer pocztowy ?
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-04 16:50, AW pisze:
> [...]
    > takiej informacji.
    > Tak więc ostatnio zrobił się to bardzo g...y serwis.

    Ale do osobistego doradcy czy ogolnie? Bo ja do osobistego w pewnym
    momencie zaczalem juz pisac cos w rodzaju: "haloo, nie spimy" a nadal
    nie otrzymalem odpowiedzi na wczesniej zadane pytania :D

  • 3. Data: 2011-01-04 16:34:12
    Od: AW <a...@w...pl>

    Przez okienko do kontaktu w serwisie i przez p...@g...pl