  • 1. Data: 2003-06-24 14:13:18
    Temat: Czy warto utrzymywać konto w Citi??
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witam,

    Posiadam kilka kont w bankach internetowych, jak również
    w Fortisie i w Citi. Pytacie po co? Dywersyfikacja ryzyka.
    Używam kart kredytowych z Citi i warunki tutaj mi odpowiadają.

    Zastanawiam się, czy nie zamknąć konta One w Citi. Wymagania
    finansowe duże (15.000 zł lub 40 zł za prowadzenie rachunku),
    standard dobry lecz mam to w innych bankach, gratis. Oczywiście
    można zmienić rachunek na Konto, ale opłaty i tak będą.

    Owszem, kiedyś udało mi się wygrać nagrodę (link do info w sigu)
    i to jest bardzo miłe. Dobrze też działały polecenia załaty,
    czyli tak jak powinny. Poza tym, bank - jak każdy inny marmurowo-
    interenetowy, sprawnie obsługujący klienta - lecz bez super
    oprocentowania.

    Czy Citi ma w tej chwili coś szczególnego, w tym obszarze,
    że warto się wstrzymać z zamknięciem rachunku? Może coś się
    kluje ciekawego lub przeoczyłem jakieś szczególne rozwiązanie,
    niespotykane gdzie indziej??

    Proszę o opinie i podpowiedzi.

    Pzdr,
    Bam

    --
    http://strony.wp.pl/wp/panbambaryla

  • 2. Data: 2003-06-24 16:06:16
    Temat: Re: Czy warto utrzymywać konto w Citi??
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Citi ma w tej chwili coś szczególnego, w tym obszarze,
    > że warto się wstrzymać z zamknięciem rachunku? Może coś się
    > kluje ciekawego lub przeoczyłem jakieś szczególne rozwiązanie,
    > niespotykane gdzie indziej??

    Debet w koncie - przyznanie debetu zabezpieczonego lokata 0,39%, normalnego
    cos ok 1,35%. I bylo cos ze jesli zadluzenie wynikle z debetu jest mniejsze
    niz 7 dni to nie placi sie %.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-06-25 08:25:16
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Zastanawiam się, czy nie zamknąć konta One w Citi. Wymagania
    > finansowe duże (15.000 zł lub 40 zł za prowadzenie rachunku),
    Przejdz na tanszy ROR w Citi - w twoim przypadku nic nie stracisz na
    funkcjonalnosci.
    Zaleta Citi jest np. potierdzenia przelewow za free przychodzace poczta.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-06-25 12:47:53
    Od: darek ciesla <d...@p...onet.pl>

    babla wrote:
    > Przejdz na tanszy ROR w Citi - w twoim przypadku nic nie stracisz na
    > funkcjonalnosci.
    > Zaleta Citi jest np. potierdzenia przelewow za free przychodzace poczta.
    > Andrzej

    I wyplaty z obcych bankomatow (takze za granica) za 4 PLN.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 5. Data: 2003-06-25 13:06:42
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > I wyplaty z obcych bankomatow (takze za granica) za 4 PLN.
    jesli naleza do EuroNet to 0 PLN

    Zalata CITI jest bardzo dopry produkt p.t. ROR i KK
    Wada CITI jest praktycznie zerowa oferta lokat, kredytow konsumpcyjnych i
    budowlano-hipotecznych
    ... ale to juz chyba taka jest ich polityka.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej