  • 1. Data: 2008-04-18 07:34:07
    Temat: Czy wrocic do bph ? po fuzji
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy wrocic do bph po fuzji z pekao
    przeniesli mnie do Pekao a w BPH Bylo super
    tzn bankowosc netową maja fajną a i opłaty nie największe
    Co myslicie o tym ?

  • 2. Data: 2008-04-18 08:19:04
    Temat: Re: Czy wrocic do bph ? po fuzji
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    tomek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Czy wrocic do bph po fuzji z pekao
    > przeniesli mnie do Pekao a w BPH Bylo super
    > tzn bankowosc netową maja fajną a i opłaty nie największe
    > Co myslicie o tym ?

    Ja osobiscie schronilem sie w malym BPH uciekajac przed fuzja mojego oddzialu
    do niewcielanego.
    Teraz jednak oceniajac sytuacje na rynku kont, przenosze sie na Nordea
    Spectrum, wspomagajac Eurobankiem, mBankiem i innymi w razie potrzeb.

    Srebrny sezam za 10 zl + 5 zl za karte bankomatowa (jesli nie robi sie nia 4-
    ch zakupow miesicznie, bo jesli tak, to "tylko" 2 zl miesiecznie)to
    nieporozumienie w dzisiejszych czasach. Liczylem, ze cos zrobia po wyjsciu spod
    nadzoru pekalo, ale nic nie drgnelo i sie nie zanosi...

  • 3. Data: 2008-04-18 09:05:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > spod
    > nadzoru pekalo, ale nic nie drgnelo i sie nie zanosi...

    miałem konto w bepeha i jakos wyrabialem te 4 transakcje miesiecznie,
    zajmowalo mi to 5 min. = 4 tankowania na Neste za 10 zl i po sprawie, ale
    ten bank byl tragiczny z wielu innych powodow i dawno dalem sobie spokoj

    ta Nordea Spektrum mnie zainteresowala:
    jakie plusy i minusy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-18 09:22:57
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten bank byl tragiczny z wielu innych powodow i dawno dalem sobie spokoj

    a mnie zainteresowal Eurobank jak się patrzy na tabele
    opłat to ładnie to nawet wyglada poza jakimis tam wyplatami
    nieawizowanymi itd

  • 5. Data: 2008-04-18 09:26:25
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > miałem konto w bepeha i jakos wyrabialem te 4 transakcje miesiecznie,
    > zajmowalo mi to 5 min. = 4 tankowania na Neste za 10 zl i po sprawie,

    mam karty kredytowe z darmowymi wznowieniami za liczbe transakcji - przy ilus
    KK naprawde nie mam glowy do utrzymywania ruchu jeszcze na karcie debetowej,
    ktora i bez tego kosztuje wiecej miesiecznie (2 zl) niz cale koszty niejednego
    konta.

    > ale
    > ten bank byl tragiczny z wielu innych powodow i dawno dalem sobie spokoj

    za calosc kosztow 3-4 zl miesiecznie (lacznie z limitem debetowym naturalnie)
    to bym pozostal. Przyjemny system internetowy.

    > ta Nordea Spektrum mnie zainteresowala:
    > jakie plusy i minusy?

    logowanie i operacje z karta kodow (chyba, ze chcesz zainwestowac 240 zl w
    pierwszym roku posiadania w token, platny ratami po 20 zl - potem juz
    bezplatny)
    Rezygnacja z konta w pierwszym roku oblozona karami - doplaty za kazdy miesiac
    gdy sie posiadalo.
    bankomaty bezplatne
    limit debetowu 12,50% + 1% oplaty rocznej.

    lekko chodzi w necie, przyjazny interfejs. Ze wzgledu na przelewy po 60 gr
    wyrzucam wiekszosc wplywow na inne konto, tak wiec z wielu opcji nie skorzystam.

    Zlecenia przyszle sa opisane, ze przez chyba 6 dni po niewykonaniu, system
    bedzie sprawdzal i ponawial probe wyslania.

  • 6. Data: 2008-04-18 09:29:09
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    tomek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a mnie zainteresowal Eurobank jak się patrzy na tabele
    > opłat to ładnie to nawet wyglada poza jakimis tam wyplatami
    > nieawizowanymi itd

    Dosyc ciezko chodzi (flash)ale ma akurat to co potrzeba.
    Brak opcji limitu debeowego w koncie i nie mozna wskazac jako konta do
    realizacji polecenia zaplaty - przynajmniej brak w cenniku.

    zapomnialem wspomniec przy Nordei -- podobnie jak Nordea mozna sobie na karcie
    debetowej ustawic wlasny limit dzienny i miesieczny na gotowkowe i bezgotowkowe.

  • 7. Data: 2008-04-18 09:41:45
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fu9pg1$f9b$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Zlecenia przyszle sa opisane, ze przez chyba 6 dni po niewykonaniu, system
    > bedzie sprawdzal i ponawial probe wyslania.

    a ja teraz to jestem juz tylko miedzy wyborem
    eurobanku
    i polbanku

    co o nich sądzicie ?

  • 8. Data: 2008-04-18 09:46:22
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    tomek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a ja teraz to jestem juz tylko miedzy wyborem
    > eurobanku

    Dziala internetowo.
    procedury reklamacyjne - niezweryfikowane - nikt jak dotad nic nie pisal (co
    tez jest forma weryfikacji) - ale podejrzewam, ze reklamacje moga byc trudne
    do satysfakcjonujacego zalatwienia.

    > i polbanku

    Tylko jako marmurek (nie wierz, jesli ktos powie, ze sa internetowi - sami
    pracownicy juz w to nie wierza - jako podglad - to moze byc)

  • 9. Data: 2008-04-18 10:10:54
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > (co
    > tez jest forma weryfikacji) - ale podejrzewam, ze reklamacje moga byc

    mam tam konto i jak na razie nie mialem powodu, aby cokolwiek reklamowac -
    to tez o czyms swiadczy,
    nie ma debetu w koncie (ponoc mają wprowadzic), PZ nie istnieje, ale
    bankowosc elektroniczna ok,
    oprocentowanie wysokie, konto w zasadzie gratis, karta 95gr/m-c i wyplata z
    obcego bankomatu TYLKO 1 zł,
    zadnych obowiazkowych ubezpieczen itp...

    bank specjalizuje sie w szybkich kredytach gotowkowych - ale slono sobie za
    nie liczy, raz poprosilem o symulacje
    to RRSO prawie 25% ;-(

    > Tylko jako marmurek (nie wierz, jesli ktos powie, ze sa internetowi - sami
    > pracownicy juz w to nie wierza - jako podglad - to moze byc)

    he he polbank jest bankiem mocno nieinternetowym, potwierdzam to co powyzej
    fajnie jak masz blisko do placowki, bo przez net katastrofa

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2008-04-18 10:28:20
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > obcego bankomatu TYLKO 1 zł,
    > zadnych obowiazkowych ubezpieczen itp...

    Moglbys sprawdzic (ja z przyczyn technicznych narazie nie moge), czy zlecenie z
    data przyszla ustawione na dzien, gdy na pierwszej sesji nie ma srodkow na
    koncie, wykona sie nastepna sesja, gdy konto zasili srodkami sesja przychodzaca
    lub wplata? Podobno nieformalnie tak by zadzialalo, chociaz regulaminowo nie
    gwarantuja i oczekuja zasilenia konta w przeddzien i wyjscia pierwsza sesja
    wychodzaca.

    I jeszcze pytanko - czy przelewy zatwierdzone wieczorem dalej sie
    przeistaczaja w wykonane z data dzisiejsza, mimo, ze wyjda dopiero jutrzejszym
    eliksirem, czy pozostaja jako oczekujace nie pomniejszajac salda?
    Ostatni wisial mi jako oczekujacy, ale nie wiem czy poprawili, czy przypadkowo,
    bo to bylo juz po polnocy (moze nie warto bylo "wykonywac", bo i tak z ta sama
    data wyjdzie eliksirem :) )