  • 1. Data: 2013-06-27 11:47:16
    Temat: Czy zasilenie karty prepaid z RORa, oba w BZWBK - jest natychmiastowe?
    Od: p...@g...com

    Sprawdzał ktoś?

    Thanks from the mountain.

    --

    A.

  • 2. Data: 2013-06-27 13:39:18
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 11:47:16 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:
    > Sprawdzał ktoś?

    Ja tak zasilałem i kasa pojawiła się natychmiast.

  • 3. Data: 2013-06-27 15:10:12
    Od: Luk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 11:47:16 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:
    > Sprawdzał ktoś?

    Tak, natychmiastowe z jednym zastrzeżeniem: Doładowanie możliwe jest pn-pt 8-21.
    Przetestowane w grudniu 2012 roku. Kasa wylana z ROR w BZWBK we wtorek po 22:00 -
    karta zasiliła się około 8:00 w środę.

  • 4. Data: 2013-07-05 08:03:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 06:10:12 -0700 (PDT), Luk napisał(a):

    > Tak, natychmiastowe z jednym zastrzeżeniem: Doładowanie możliwe jest pn-pt 8-21.
    > Przetestowane w grudniu 2012 roku. Kasa wylana z ROR w BZWBK we wtorek po 22:00 -
    karta zasiliła się około 8:00 w środę.

    i to jest podstawowy minus tych kart.
    Może ktoś wie czemu akurat w BZWBK (innych bankach też) przelewy wewnętrzne
    niejako chodzą tylko w okroslonych godzinach ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2012/Grodzisk_Mazowiecki/slide
    s/1022.php