  • 1. Data: 2002-09-08 10:13:18
    Temat: Czy znacie banki oferujace : Gwarancje transakcji handlowych.
    Od: MePhi <m...@w...com>

    Witam,

    Czy znacie Banki w Polsce, ktore daja gwarancje transakcji handlowych
    przy zachowaniu rozsadnych waruknow.

    Rozsadnych to znaczy takich, ktore sa do przyjecia dla nowo powstajacej
    firmy, potrzebujecej gwarancji np na zakup drogiego oprogramowania
    lub sprzetu dla swoich klientow.

    Pozdrawiam:

    Marcin

  • 2. Data: 2002-09-08 11:21:25
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam,

    Sprawdź ofertę BRE Banku-->>www.brebank.pl

    Cześć

  • 3. Data: 2002-09-09 06:29:32
    Od: MePhi <m...@w...com>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Sprawdź ofertę BRE Banku-->>www.brebank.pl
    >

    > Cześć

    Tak, wiem BRE ale dla mnie warunki sa nie do przyjecia.
    Chodzi o parametry startowe, warunki udostepniania.

    Marcin