  • 1. Data: 2005-01-13 17:45:08
    Temat: Czy znasz darmowe konto w banku? Teraz już takie jest !
    Od: "o{0-0}o" <m...@i...pl>

    Zapytaj w Raiffeisen Bank o
    Konto Lokacyjne

    - nie płacisz za użytkownie konta,
    - nie płacisz za przelewy,
    - nie płacisz za wypłaty,
    - masz dostęp do konta przez infolinię,
    - masz dostęp do konta przez internet,
    - a powyżej 1000 zł na koncie masz jeszcze oprocentowanie dodatkowe

    Dobry doradca do biznesu, showbiznesu i promocji !
    http://abler.fm.interia.pl

    0{o_o}0
    czy ja coś mówiłem ?

    begin 666 logo09.gif
    M1TE&.#EA> "1`)$``````/\`!?___P```"'Y! D```(`+ ````!X`)$```C^
    M``4('$BPH$ `!A,J7,BPH<.'$"-"1"BQHL6+&#,JI*BQH\>/'3F"'$FR9$*1
    M)E.J#+FRI<N**%_*G$DP)LV;+6WBW&E2)\^?'@'X!$KTXM"B2",
    >3<ITX=*F
    M4 L^C1IU*E6H5J\RS:JU*->N1+^"G4A2[%B'9IV>+=LS[5JI*=V^/;
    A2[EN[
    M:N=BQ,N0;U>_&P%7E2D8Z\S"21%OU*OTIF*@CQ<S;AA9\N23/(5
    >QIQY,US(
    MG@=6IAQ:P&BTH4]35MUSZV;6JR?#1LUX=NRYMOMJQHU5:&ZCO7W
    ?#2Y\[._
    MOHO_#1X@.=CC)WT':*Z<*G2#TJ=3OYYW:_;ISJW^,]<.?K?AILG
    )ES?O&KU0
    M]=K#)R8.?SUWT>/K;[]_7_1W_=6!YAX`^I$GWT_]'?1?@0?N!%A
    R$$8HX804
    M5FCAA1A*.""!!:KG7(8@@IA?AP9J%N*)%=)'HH?"I;?BBP`&Z-5
    [,):(D(LU
    MYKB=BCI^N*".'38X(X= [F<:C462*&-8/];H(Y))UB<DDT0F^6254=K(8Y0M
    M-LGEDI!!^:6)7A8))H)E]M@EEF,F>"2;;;X))Y!G9I8FG6MF:=^
    (>L9'IIAX
    MNHECGW[^.>>+4X9YJ)YK+JHD>T@-2FBA-]X9(Z1#3GIII8Y>NJ6
    FE,JI)J94
    MHFAJHSG6Z>"IK!KJI*KDCK4J*X0PS@JK1-=9:B1Z0W9Z*TW\`<H
    BJ0+V&B2Q
    M"&ZXZ7F)>?GK857]F&BRT;+Y+&%7#3IM9]E^=^U+;DJ5W;8./B?
    =MRZ%&QV$
    MS/[%+J]KO=O>6>3BI*YN@NJ%++?ZMGM7?_<^!+!GW 5,EE>E06>P4L<MW!B_
    M">?F,*[EEO89L!9?C&W&&J?+L;@;?UQ3R"+CEU/)V'F,<L=LK0Q
    R7"ZGW%K,
    M,K=,\\@VWXPS2!//K//)/]?5\W-!`UVTST>7-+2[22/=-,]/YQQ
    U4%-#7?5'
    42R]W-4M;<]WU7E]KE+56604$`#L`
    `
    end

  • 2. Data: 2005-01-13 19:50:46
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > - masz dostęp do konta przez infolinię,
    > - masz dostęp do konta przez internet,
    > - a powyżej 1000 zł na koncie masz jeszcze oprocentowanie dodatkowe

    iiii :/

    Duże wymagania - przy małych %%

  • 3. Data: 2005-01-13 20:16:03
    Od: "o{0-0}o" <m...@i...pl>

    0 zł wpływów na konto to duże wymagania ???
    to polecam Bank Śląski tam się płaci 25 zł miesięcznie za konto
    i są określone wpływy na konto uwzględnione.
    Nie ma lepszego konta niż w Raiffeisen Bank obecnie.
    Za wszystkie inne się płaci i to słono...

  • 4. Data: 2005-01-13 20:39:10
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > i są określone wpływy na konto uwzględnione.
    > Nie ma lepszego konta niż w Raiffeisen Bank obecnie.
    > Za wszystkie inne się płaci i to słono...

    Kolego: na Twojego pierwszego posta miałem zamiar odpowiedzieć, żebyś uważał, bo
    ktoś Ci nasra na wycieraczkę za spamowanie.
    Ale teraz widzę, że już to zrobił, tylko że w mózg.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2005-01-13 20:45:47
    Od: "o{0-0}o" <m...@i...pl>

    Kultura jest dla Pana chyba nie osiągalna za życia

  • 6. Data: 2005-01-13 20:53:48
    Od: "inzynier nowak" <n...@x...pl>

    >Kultura jest dla Pana chyba nie osiągalna za życia

    Ciekawostka: trolospamer. Te mutacje to chyba od pestycydow?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2005-01-13 20:55:42
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Kultura jest dla Pana chyba nie osiągalna za życia

    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

    Jacek

  • 8. Data: 2005-01-13 21:18:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-13 21:53, Użytkownik inzynier nowak napisał:

    > Ciekawostka: trolospamer. Te mutacje to chyba od pestycydow?

    Wiosna idzie, trole się budzą ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl