  • 1. Data: 2012-01-31 20:29:18
    Temat: DB KONTO OSZCZĘDNOŚCIOWE 24H
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Dotyczy: DB KONTO OSZCZĘDNOŚCIOWE 24H

    Skoro na stronie w opisie produktu umieścili taki zapis:

    "bardzo atrakcyjne oprocentowanie - aż 10%* dla Posiadaczy Konta dbNET lub
    5,05%** dla pozostałych Klientów - naliczane od całości zgromadzonych
    środków na rachunku"

    a niżej:

    * Oprocentowanie całości środków na rachunku wynosi 8,10 %, co odpowiada
    oprocentowaniu w wysokości 10% obciążonemu podatkiem od zysków kapitałowych.
    Oprocentowanie promocyjne wskazane powyżej obowiązuje w okresie od dnia 1
    grudnia 2011 roku do 28 lutego 2012 roku włącznie. Promocyjnym
    oprocentowaniem objęte są wyłącznie środki zgromadzone na db Koncie
    Oszczędnościowym 24h w pakiecie z Kontem Osobistym db NET otwartym nie
    wcześniej niż dnia 1 grudnia 2011 roku. Oprocentowanie promocyjne znajdzie
    zastosowanie, gdy saldo rachunku nie przekracza 10.000 zł. W przypadku, gdy
    saldo rachunku będzie wyższe niż 10.000 zł oprocentowanie wyniesie
    4,09%.Klient maksymalnie może założyć jeden rachunek oszczędnościowy tego
    typu.
    ** oprocentowanie całości środków na rachunku wynosi 4,09%, co odpowiada
    oprocentowaniu w wysokości 5,05% obciążonemu podatkiem od zysków
    kapitałowych dla salda rachunku nieprzekraczającego 22 tys. PL

    to zastanawiam się, czy po 28.02.2012r. oprocentowanie będzie wynosiło tyle
    co na zwykłym oszczednościowym, czyli 4,09%? A może obniżą do 1%? W sumie
    nie określili co będzie potem...

  • 2. Data: 2012-03-01 16:35:17
    Temat: Re: DB KONTO OSZCZĘDNOŚCIOWE 24H
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-01-31 21:29, darkblue pisze:
> [...]
    >
    > to zastanawiam się, czy po 28.02.2012r. oprocentowanie będzie wynosiło
    > tyle co na zwykłym oszczednościowym, czyli 4,09%? A może obniżą do 1%? W

    z treści pod gwiazdką zniknęła informacja o dacie zakończenia promocji -
    czyli wychodzi na to, że promocja jest teraz bezterminowa

  • 3. Data: 2012-10-19 22:41:05
    Od: j...@g...com

    Od 11.10.2012 dla starych, lojalnych klientów DB jest tylko 3% na koncie
    oszczędnościowym: https://www.deutschebank.pl/static/footer/oprocentow
    anie.pdf

    I oczywiście nigdzie ani słowa o tych zmianach, tak się nie robi! Dlatego ODRADZAM
    konto oszczędnościowe w DB!

  • 4. Data: 2012-10-21 10:07:11
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    anie.pdf

    > I oczywiście nigdzie ani słowa o tych zmianach, tak się nie robi! Dlatego

    Oprocentowania jakie pokazuja mi sie w opisach kont:
    - Konto Oszczędnościowe w PLN - 0%
    - Konto Oszczędnościowe 24H w PLN - 3%

    Niemiecka solidnosc, hehe.
    Z drugiej strony - kto tam trzyma oszczednosci?
    Chyba czas zamknac tego gniota / konto zombi.

  • 5. Data: 2012-10-21 12:09:44
    Od: b...@w...pl

    W dniu piątek, 19 października 2012 22:41:05 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:
> [...]
    anie.pdf

    > I oczywiście nigdzie ani słowa o tych zmianach, tak się nie robi! Dlatego ODRADZAM

    czy wcześniej oprocentowanie dla "starych" klientów tez wynosiło 8.1% czy było ono
    dostępne od zawsze dla "nowych"?

  • 6. Data: 2012-10-30 00:30:51
    Od: j...@g...com

    On Sunday, October 21, 2012 12:09:44 PM UTC+2, b...@w...pl wrote:
    > czy wcześniej oprocentowanie dla "starych" klientów tez wynosiło 8.1% czy było ono
    dostępne od zawsze dla "nowych"?

    Wcześniej dla starych klientów było 4,25%, ostatnio cichcem zmniejszyli do 3%. A dla
    nowych wciąż jest aż 8,1% - to nie do pomyślenia by tak traktować starych lojalnych
    klientów!