  • 11. Data: 2012-06-10 10:11:10
    Temat: Re: DB i jego modem oraz kwadratowe Aero
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-08 16:15, Damian News pisze:

    > E173u-2

    Ja dostałem E353s-2 w "drugim rzucie. Również bangla bezproblemowo.

    --
    radar

  • 12. Data: 2012-06-10 13:28:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.06.2012 18:31, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    lemy-z-huawei-e169.html

    > Dzięki za info. Strasznie dużo pisania, głównie (przepraszam?) o niczym.
    > Dokopanie się do sedna trochę trwa. Ale być może warto. ;)

    To prawie tak jak twoje posty, tylko sedna nie ma i nie warto go szukac.

  • 13. Data: 2012-06-10 18:41:10
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Dzięki za wyjaśnienia. Jak widzę -- albo niewielu wzięło te modemy,
    > albo niewielu chce o tym napisać. Ja na DB nie skorzystałem wcale.
    > Czy to prawda, że podmiana softu == utrata gwarancji?

    Nie ma potrzeby zmieniać firmwaru. Wystarczy odblokować domyślnie wyłączone
    pasmo 900MHz. Trzeba się połączyć z modemem jakimkolwiek terminalem i wysłać
    komendę
    AT^SYSCFG=16,3,2000000E00380,2,2
    Oczywiście dotyczy to modemów z oferty Play na kartę. Po tej operacji można
    używać do łączenia oryginalnej aplikacji od Play, trzeba tylko zmienić nazwę
    APN na "darmowy".
    Dla tych, którzy są mniej techniczni proponuję metodę dokładnie opisaną
    tutaj:
    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-prob
    lemy-z-huawei-e169.html
    Ja mam modem E173u-2 z promocji DB, a wczoraj dla taty kupiłem w salonie
    Play nowszy modem E3131s-2, który jest już kategorii 10 i kosztuje tak samo
    129zł.

  • 14. Data: 2012-06-11 01:09:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AS" jr2inn$17dr$...@n...ipartners.pl

> [...]
    > Ja mam modem E173u-2 z promocji DB, a wczoraj dla taty kupiłem w salonie Play
    nowszy modem E3131s-2, który jest już kategorii 10 i

    Ja chcę kupić Ideosa 8500 -- nieco nieświeżego, ale jednak
    chcę kupić. I ponoć z nim są trudności. Internet za free
    przydałby się, zwłaszcza wtedy, gdy ten Ideos pracuje jako APek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-06-11 11:17:50
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > To prawie tak jak twoje posty, tylko sedna nie ma i nie warto go szukac.

    Touché!
    Można powiedzieć, że to działalność ocierająca się o trolling. Dawno nie było
    takiego 'rozwodnienia' wątków na tej grupie.

  • 16. Data: 2012-06-11 11:23:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@W...gazeta.pl> writes:

    [...]

    > Touché!
    > Można powiedzieć, że to działalność ocierająca się o trolling. Dawno nie było
    > takiego 'rozwodnienia' wątków na tej grupie.

    Może po prostu trzeba zacząć używać KF ...
    KJ

  • 17. Data: 2012-06-11 17:40:11
    Temat: OT
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Może po prostu trzeba zacząć używać KF ...

    O tym wszyscy oskarżacze zapominają. Ale najbardziej zapominają o tym, że
    jeśli komukolwiek czegoś odmawiają, to inni mogą im odmówić tego samego.

    Zatem co ogół obchodzi to, że oskarżaczy nie obchodzi to, co pisze
    osobnik X? Więc do kogo te żale? Co grupowiczów obchodzi to, co ja mam
    do powiedzenia? Nic? Można mnie wyfiltrować, podobnie jak osobnika X.
    Więc jak już któryś musi zarzucić komuś trolowanie to warto zmienić temat
    posta, żeby inni nie musieli czytać tych gorzkich żali bez jakiejkolwiek
    wartości.