  • 1. Data: 2010-05-12 16:59:46
    Temat: DB i kredyt hipoteczny w Euro
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Witam, chodzi o kredyt hipoteczny na mieszkanie. Słyszałem, że w Deutsche
    Bank PBC opłaca się, ale nigdzie na ich stronie nie widzę marży ani
    prowizji. Gdzie to szukać? oprócz kontaktu z przedstawicielem DB? żeby
    zrobioć sobie kalkulację?

    Poza tym, ciekawy jestem jak sądzicie, bo wydaje mi się, że przy kursie
    ponad 4 zł/E, może się już kredyt w E opłacać?

  • 2. Data: 2010-05-12 18:54:01
    Temat: Re: DB i kredyt hipoteczny w Euro
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Deutsche Bank PBC opłaca się, ale nigdzie na ich stronie nie widzę marży
    > ani prowizji. Gdzie to szukać? oprócz kontaktu z przedstawicielem DB?

    najlepiej spotkaj się z ich przedstawicielem, wyliczy warunki, na
    ktorych bank udzieli kredytu

    > Poza tym, ciekawy jestem jak sądzicie, bo wydaje mi się, że przy kursie
    > ponad 4 zł/E, może się już kredyt w E opłacać?

    im wyzszy tym lepszy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-05-12 23:16:53
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Maxsis pisze:
> [...]
    >
    > Poza tym, ciekawy jestem jak sądzicie, bo wydaje mi się, że przy kursie
    > ponad 4 zł/E, może się już kredyt w E opłacać?

    musisz zarabiać min. 4k netto, znaczy tyle z gospodarstwa musisz mieć
    żeby się w ogóle starać.
    Marża zależy od kwoty dochodów które muszą być przelewane na konto w db
    (25 pln/mc za obsługę!!) i oczywiście LTV.
    Marża spada przy progach dochodów do 6k, 6-12 i najlepsza dla tych
    powyżej 12k.
    Przy tej ostatniej opcji może zejść nawet poniżej 2% w Euro. No i spread
    nie najwyższy przy spłacaniu.

    Skąd jesteś?

    Pzdr
    Ranger

  • 4. Data: 2010-05-13 14:47:49
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 12k.
    > Przy tej ostatniej opcji może zejść nawet poniżej 2% w Euro. No i spread

    Kraków, czy to prawda, że DB nie wymaga wielu ubezpieczeń?

  • 5. Data: 2010-05-13 21:09:33
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-05-13 16:47, Maxsis pisze:

    > Kraków, czy to prawda, że DB nie wymaga wielu ubezpieczeń?

    Tez kupuje w Krakowie:)

    Zobacz na nowa promocje DnB Nord. Chyba jeszcze lepsze warunki:
    http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/produkty-h
    ipoteczne/promocja/

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2010-05-15 14:29:14
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Marcin pisze:

    > Zobacz na nowa promocje DnB Nord. Chyba jeszcze lepsze warunki:
    > http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/produkty-h
    ipoteczne/promocja/

    musisz mieć 4k na łapkę inaczej z Tobą nie będą gadać. :)
    A wtedy faktycznie mają dobre warunki, minusem jest jeden z wyższych
    spreadów na rynku - http://www.spred.pl/
    Ale co się będziesz o drobne szarpać ;)

    Pzdr
    Ranger

  • 7. Data: 2010-05-15 19:54:13
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-05-15 16:29, Ranger pisze:

    > A wtedy faktycznie mają dobre warunki, minusem jest jeden z wyższych
    > spreadów na rynku - http://www.spred.pl/
    > Ale co się będziesz o drobne szarpać ;)

    Przeciez mozna splacac rate kredytu w Euro zakupionymi w kantorze
    banknotami... A wtedy spread w banku nie ma juz tak wielkiego znaczenia.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2010-05-16 20:22:14
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Tez kupuje w Krakowie:)
    > Zobacz na nowa promocje DnB Nord. Chyba jeszcze lepsze warunki:
> [...]

    Dzięki Marcin! Rzeczywiście Twoja propozycja jest lepsza, muszę się temu
    przyjrzeć.
    Skoro z Kraka, to może wymienimy pzremyślenia? :)
    Mam parę wątpliwość, jak możesz to odezwija się m...@o...pl