  • 1. Data: 2010-02-21 13:52:45
    Temat: DB powerNet osobiste i firmowe
    Od: z...@o...pl

    Czy jest możliwa inna, nie tak ślimacząca się wersja konta
    osobistego w Deutsche Banku? niechby i była rozsądnie (tj.
    kilka/kilkanaście zł) płatna, ale żeby działała normalnie.

    I czy konta DB firmowe PowerNet (te założę napewno) są
    jakoś znacznie szybsze od EasyNet? Bo easy jest jak dla
    mnie stanowczo za bardzo easy a za mało net ;)

  • 2. Data: 2010-02-21 14:11:42
    Temat: Re: DB powerNet osobiste i firmowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jakoś znacznie szybsze od EasyNet? Bo easy jest jak dla
    > mnie stanowczo za bardzo easy a za mało net ;)

    DB jest słabiutkie w internecie...i do tego jeszcze te zdrapki ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-02-21 17:09:18
    Od: z...@o...pl

    > DB jest słabiutkie w internecie...i do tego jeszcze te zdrapki ;-(

    miałem okazje sie przekonać i właśnie dlatego pytam
    czy powerNet byłby albo jest lepszy

  • 4. Data: 2010-02-21 18:08:18
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    Sprawdź sobie tutaj http://demo-powernet.deutsche-bank-pbc.pl/ :)