  • 21. Data: 2011-10-04 16:20:52
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.10.2011 17:32, walker pisze:
> [...]
    ny_dbNET.pdf

    > to jest loteria

    Twoi rodzice tak mowili zanim sie urodziles.
    Pocwicz czytanie ofert ze zrozumieniem.

  • 22. Data: 2011-10-04 17:09:11
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 17:25:17 +0200, marfi napisał(a):

    > W skrócie "gówienko" :)
    > Popatrz sobie na ofertę za 19 zł tu:
    > http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-ka
    rte/opcje/index.html

    Całkiem fajna promocja, modem simlocka nie ma, po wykorzystaniu transferu
    włożę obecnie używaną kartę. Swoją drogą, polecam zerknąć w dane techniczne
    modemu na stronie Playa :)

    AK

  • 23. Data: 2011-10-04 18:02:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    rte/opcje/index.html

    > Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz warta
    > 140zl (allegro) i narzeka.

    Za darmo? Tak nisko cenisz swoje dane osobowe śmieciarzu?
    Niestatystyczny "polak" łapię się na każde gówno wyglądające na darmowe?
    Jeżeli nie posiadasz telefonu komórkowego to może jest to przydatne o ile
    posiadasz jakiegoś netbooka gdzie to wykorzystasz, jeżeli jednak posiadasz
    telefon (a zapewne posiadasz) to staniesz się posiadaczem dodatkowego dinksa
    za korzystanie z którego będziesz dodatkowo płacił aby z niego korzystać.
    A jeżeli nie będziesz płacił to po co Ci to? Bo lubisz mieć czy sprzedasz na
    Allegro jak przystoi na statystycznego polaka?
    Ja dziękuję, taką funkcjonalność to mam w telefonie od dawna i korzystam z
    niej gdy potrzebuję na zasadach mi znanych.
    --
    marfi

    PS:
    Nie przyłożyłem sie do czytania ze zrozumieniem warunków promocji - niech
    mi ktoś zacytuje jak długo od momentu zakupu w/w dinksa można korzystać z
    tego 1GB transferu bez dodatkowych opłat. Bo jeżeli jest to okres 2-3 lata
    to sie tym zainteresuję.

  • 24. Data: 2011-10-04 18:06:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Całkiem fajna promocja, modem simlocka nie ma, po wykorzystaniu transferu
    > włożę obecnie używaną kartę. Swoją drogą, polecam zerknąć w dane

    Włożysz "obecnie używaną kartę" ? - to po chuj Ci ta promocja?
    Rajcuje cię stówka z Allegro?

    --
    marfi

  • 25. Data: 2011-10-04 18:13:52
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 10/04/2011 06:20 PM, neoniusz wrote:

    > Twoi rodzice tak mowili zanim sie urodziles.
    > Pocwicz czytanie ofert ze zrozumieniem.

    to ty pocwicz

  • 26. Data: 2011-10-04 18:16:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 20:06:07 +0200, marfi napisał(a):

    > Rajcuje cię stówka z Allegro?

    Za stówę sprzedam SIM, czy już sam nie wiesz, co wypisujesz?
    Nie musisz trudzić się odpowiedzią, zgrzejesz się niepotrzebnie.

    AK

  • 27. Data: 2011-10-04 19:25:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Za stówę sprzedam SIM, czy już sam nie wiesz, co wypisujesz?
    > Nie musisz trudzić się odpowiedzią, zgrzejesz się niepotrzebnie.

    Sprzedawaj.... zawsze głupa trafisz. amen

    --
    marfi

  • 28. Data: 2011-10-04 22:04:41
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Sprzedawaj.... zawsze głupa trafisz. amen

    A kolega to jakis nerwowy ? :D
    Widocznie go "rajcuje" ta stowka, choc nie kazdego musi oczywiscie.
    Ja tam np. wole dostac aliorowe wisienki w gotowce, bo nie chce mi sie bawic
    w jakies handle allegro, a modemu akurat nie potrzebuje, co nie oznacza
    ze sie nie skusze na jakiegos innego suvenira jesli mi sie spodoba ;)
    Tu wiekszosc bywalcow "rajcują" nawet roznice w ułamkach odsetek lokatowych
    ;P

    Chce dostac modem - spelni warunki, to dostanie.
    Moze uzywac, moze i sprzedac jesli taka jego wola
    dane osobowe tez sa jego i tez jego wola gdzie i komu je udostepni
    - w koncu zyjemy ponoc w wolnym kraju ;)

  • 29. Data: 2011-10-05 05:15:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Z każdej z tych promocji można było skorzystać osobiście, czy trzeba było
    > podstawiać słupy?

    Kazda promocja jest tylko dla nowych klientow,
    ale to jak w kazdym banku niestety.

  • 30. Data: 2011-10-05 05:17:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić sie
    > w jakiś "wyscig szczurów".

    No wlasnie ja sie w to nie bawilem a mimo to dostalem.

    Jak ktos chce, to moge nawet sprawdzic (i podac tu)
    jakie mialem obroty na karcie w "okresie promocyjnym",
    ze az wygralem ipod'a (ktory to wraz z plecakiem od razu rozdalem po
    rodzinie).