  • 31. Data: 2011-10-05 05:19:28
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie tylko, zestaw głośnomówiący też.

    A nie byla to nagroda gwarantowana podobnie jak plecak?
    Czyli wplacenie w ciagu 7 dni a nastepnie utrzymanie przez kolejne 14
    stanu min. 1500zl na koncie db net?
    Teraz tak jest z modemem, bylo tak z plecakiem, to pewnie z glosnomowiacym
    tez.

  • 32. Data: 2011-10-05 05:22:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz
    > warta 140zl (allegro) i narzeka.

    Nie 140zl tylko rowne 129zl wraz z kosztami wysylki
    prosto z internetowego sklepu Play :P
    a na Alle... pewnie taniej.

  • 33. Data: 2011-10-05 10:54:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotrek" 4e8ae80f$0$2496$6...@n...neostrada.pl

    > IMHO jedyny wymóg to przelanie 1.5 kplz w ciągu 7 dni od otworzenia rachunku oraz
    utrzymanie tego przez 14 dni.

    Ten wymóg był przy każdej słuchawce?
    Jeśli tak -- nawet słuchawki nie otrzymam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2011-10-05 14:20:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-05 12:54, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:

    > Ten wymóg był przy każdej słuchawce?
    > Jeśli tak -- nawet słuchawki nie otrzymam.

    Tak stało w regulaminie słuchawkopromocji DB.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2011-10-05 14:57:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 00:04:41 +0200, Waldek napisał(a):

    > dane osobowe tez sa jego i tez jego wola gdzie i komu je udostepni

    Jeśli się prowadzi DG, to dane i tak fruwają swobodnie :)

    AK

  • 36. Data: 2011-10-05 15:32:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET.pdf
    > Regulamin z drugiego linku zawiera odpowiedź na to pytanie.

    Nie zawiera, czyli zawiera.
    Nie zabraniają czyli wolno :)

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2011-10-05 21:33:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" j6hp2n$idp$...@n...news.atman.pl

    > Tak stało w regulaminie słuchawkopromocji DB.

    Ciekawe jest to, że ja o tym dowiaduję się dopiero teraz. :)
    Nikt wcześnie nie mógł mnie oświecić?! :)

    DB (jak Alior) to dla mnie strata czasu. :)

    Idę po stówę do bankomatu... Straciłem masę czasu (może i dwie minuty)
    na szukanie debetówki DB... W końcu okazało się, że mam ją w kieszeni
    obok innych kart... Aż mnie złość trzęsie, gdy myślę o tym, że tyle
    czasu nosiłem ją niepotrzebnie... I tak używam jej tylko raz w miesiącu...

    Tak to jest, gdy człek zapomni o wyjęciu karty z kieszeni...
    Zmieniam ubranie? Niby tak, ale przekładam portfel...
    Nie mam portfela? Owszem -- ale mam substytuty portfela...
    I te substytuty portfela przekładam z kieszeni do kieszeni...

    Ważne, aby pobrać we środę -- po co maja niepotrzebnie leżeć na koncie? ;)
    (przelałem we środę) Do bankomatu mam tak zwany krok, do następnego -- dwa takie
    kroki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2011-10-06 07:13:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    wiatrak <w...@y...pl> wrote:
    > Tym razem za załozenie konta dają modem.
    >
    > http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodzi
    ny_dbNET.pdf

    czy ja dobrze widze, ze nie wylaczyli z promocji osob, ktore juz tam maja
    konto i je zamkna?

    a.

  • 39. Data: 2011-10-06 08:49:44
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 06 Oct 2011 09:13:04 +0200, Wemif <w...@a...pl> wrote:

    ny_dbNET.pdf

    > czy ja dobrze widze, ze nie wylaczyli z promocji osob, ktore juz tam maja
    > konto i je zamkna?

    Dobrze widzisz :)
    Pytanie ile czasu zamyka się u nich konto.
    Jest też ryzyko, że bank nie wyśle nagrody takiej osobie, nawet jeśli jest
    to niezgodne z regulaminem. Czy ktoś będzie się z nimi sądził o taki
    gadżet?

    Matt

  • 40. Data: 2011-10-06 09:06:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Matt <m...@m...ms> wrote:

> [...]
    > Jest też ryzyko, że bank nie wyśle nagrody takiej osobie, nawet jeśli jest
    > to niezgodne z regulaminem. Czy ktoś będzie się z nimi sądził o taki

    Z tego co widzę, to 'umowa ramowa' zawierana jest na czas określony
    do 31.grudnia 2013 roku, po czym przechodzi na czas nieokreslony.
    Pytanie, czy można ją wcześniej wypowiedzieć? o tym nie ma w niej mowy.
    http://www.dbnet24.pl/pliki/umowa_ramowa.pdf

    a.