  • 41. Data: 2011-10-06 10:27:39
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie zawiera, czyli zawiera.
    > Nie zabraniają czyli wolno :)

    Zawiera, czyli nie wolno*, choc przyznam,
    ze mogliby ten punkt bardziej sprecyzowac.

    *imho "Konto osobiste dbNET" lapie sie pod "konto osobiste",
    choc mogliby zamiast tego wymienic wszystkie "zakazane" produkty.

  • 42. Data: 2011-10-06 10:28:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Q <n...@s...pl> wrote:

    > Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos
    > 100zl? :)

    Nie uwazasz, ze bank nie zabezpieczając się przed tym robi sobie
    krzywdę?

    a.

  • 43. Data: 2011-10-06 10:30:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Z tego co widzę, to 'umowa ramowa' zawierana jest na czas określony
    > do 31.grudnia 2013 roku, po czym przechodzi na czas nieokreslony.
    > Pytanie, czy można ją wcześniej wypowiedzieć? o tym nie ma w niej mowy.
    > http://www.dbnet24.pl/pliki/umowa_ramowa.pdf

    Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos
    100zl? :)
    Jak ktos siedzi na bezrobotnym, to ew. jestem w stanie to zrozumiec ;)

  • 44. Data: 2011-10-06 10:45:59
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-06 11:30, Q pisze:

    > Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos
    > 100zl? :)
    > Jak ktos siedzi na bezrobotnym, to ew. jestem w stanie to zrozumiec ;)

    Tutaj siedzą takie liczykrupy, że potrafią poświęcić pół godziny dla 15
    półgroszówek dziennie razy (ileś-tam-dni dopóki nie zmienią %).

    Jeśli to co powyżej załatwi się w ciągu godziny, licząc tylko czas
    aktywnie poświęcony, w którym nie da się robić nic innego, a nie licząc
    okresów oczekiwania "w domu" czy w pracy - to dlaczego nie? Całkiem
    przyzwoita stawka :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 45. Data: 2011-10-06 12:01:06
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-06 12:28, Wemif pisze:

    > Nie uwazasz, ze bank nie zabezpieczając się przed tym robi sobie
    > krzywdę?
    >
    > a.

    zabezpieczyl sie przed tyl, zwykle obowiazuje 1 miesieczny okres
    wypowiedzenia, a zakladac konta w promocji mozna od 3 pazd do zdaje sie
    31 , wiec nie ma szans najmniejszych by sie ktos zalapal.

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 46. Data: 2011-10-06 12:45:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-05 23:33, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:

    Czytanie regulaminów to strata czasu ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 47. Data: 2011-10-06 12:45:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" j6k02g$bft$...@n...task.gda.pl

    > Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos 100zl? :)

    Ja tak. I może nawet tak zrobię. :)
    Założę komuś konto, zabiorę (o ile zdołam! -- db jest mocny
    w tych ,,pertraktacjach'') modem i skasuję oba konta. :)

    > Jak ktos siedzi na bezrobotnym, to ew. jestem w stanie to zrozumiec ;)

    IMO jest cała masa ludzi takich, którzy idą ze szmalem do Aliora czy
    Getinu -- a to dopiero strata czasu!!! Na dodatek duża strata i mały zysk. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2011-10-06 12:51:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" j6k7sm$2mo$...@n...news.atman.pl

    > Czytanie regulaminów to strata czasu ;)

    Zauważ, że teraz dowiaduję się i bez czytania regulaminów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2011-10-06 13:26:21
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    >Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz warta
    >140zl (allegro) i narzeka.
    Witamy statystycznego Polaka- bierze rzecz zapewne mu nieprzydatna tylko
    dlatego że jest pozornie za darmo;)
    Dodatkowo aby otrzymać ta "darmową" rzecz jest gotowy skorzystać z
    usługi/produktu która jest mu wcale niepotrzebna.

  • 50. Data: 2011-10-06 15:57:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.10.2011 15:26, Kris pisze:
> [...]
    > Dodatkowo aby otrzymać ta "darmową" rzecz jest gotowy skorzystać z
    > usługi/produktu która jest mu wcale niepotrzebna.

    Rzecz nieprzydatna, usluga niepotrzebna? Dorabiasz na drugim etacie jako
    jasnowidz? Nie wychodzi ci.