  • 1. Data: 2010-01-21 12:20:03
    Temat: DDE+Amibroker - wykres lop.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Jak wykreślić w AMI wykres np. LOP ?.

    Wiem że:

    - dorzucić w NOL3 - DDE Menadżer - lop
    - dorzucić w AMi DDE - Database Setiing - DDE!_{ticker}_lop

    i co dalej ?.

    Gdzieś w sieci (nie wiem naprawdę gdzie) znalazłem cus takiego:

    _SECTION_BEGIN("lop");
    Plot( OI, "lop", colorGreen);
    _SECTION_END();

    Ale to nie działa.
    Próbowałem też:

    _SECTION_BEGIN("lop");
    Plot( DDE!_{ticker}_lop, "lop", colorGreen);
    _SECTION_END();

    ale też nie działa.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-01-21 20:19:04
    Temat: Re: DDE+Amibroker - wykres lop.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ale też nie działa.

    Oto co mówi sam Janeczko:

    "[...]
    Witam,

    Plot( OI, "lop", colorGreen );

    działa OK, pod warunkiem, że plugin obsługuje pole OI.
    Plugin DDE nie ma pola OI.

    Jeśli Pan ma NOL3 z BZWBK to trzeba używać dedykowanego plugina do
    NOL3/BZWBK

    W innych przypadkach zamiast NOL3 używać Statici jako źródła danych.

    Albo eSignal.

    Pozdrowienia,
    Tomasz Janeczko
    amibroker.com
    [...]".

    Powiem szczerze ..... rozpierdolił mnie tym tekstem na łopatki....
    To żeby wyświetlić wykres LOP w tym "cudownym" Ami to trzeba doinstalowywać
    jakies gówno w postaci takiej czy innej ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-01-21 21:25:48
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    > Powiem szczerze ..... rozpierdolił mnie tym tekstem na łopatki....
    > To żeby wyświetlić wykres LOP w tym "cudownym" Ami to trzeba doinstalowywać
    > jakies gówno w postaci takiej czy innej ?.

    Tak to jest jeśli używa się takiego przeżytku jak DDE.

    --
    Pozdrawiam, Wojciech_Filipek
    http://www.amizone.pl

  • 4. Data: 2010-01-21 21:34:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Tak to jest jeśli używa się takiego przeżytku jak DDE.

    Słucham słucham..... kontynuj. Co masz do zaproponowania i .....

    ILE TO BĘDZIE KOSZTOWAĆ ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-01-22 05:54:47
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:34:09 +0100, Endriu napisał(a):

    > Słucham słucham..... kontynuj. Co masz do zaproponowania i .....
    >
    > ILE TO BĘDZIE KOSZTOWAĆ ?.

    Przecież BZWBK posiada własny plugin (NOL3+amibroker, ale nie DDE, tylko
    plugin) wysyłające dane do Amibrokera i działa to dobrze.
    Tak samo ze Statica, kórych program NOTOWANIA 3, wykonuje to samo.
    Oczywiście oba programy uzupełniają także historię danych, czego nie
    umożliwia DDE.
    Z cennikiem zapoznaj się na ich stronach, nie są wygórowane.

  • 6. Data: 2010-01-22 07:50:34
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Słucham słucham..... kontynuj. Co masz do zaproponowania i .....
    >
    > ILE TO BĘDZIE KOSZTOWAĆ ?.

    22zł miesięcznie za futures. 44zł dla wszystkich instrumentów GPW.
    Dombrek

  • 7. Data: 2010-01-22 08:09:56
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dombrek"

    > 22zł miesięcznie za futures. 44zł dla wszystkich instrumentów GPW.
    > Dombrek

    ile ofert?

  • 8. Data: 2010-01-22 09:08:04
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010.01.22 06:54, Architekt pisze:

> [...]
    > umożliwia DDE.
    > Z cennikiem zapoznaj się na ich stronach, nie są wygórowane.

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem.
    Nol z bzwbk + plugin do ami posiada opcję uzupełniania danych wstecz?
    Jeśli tak, jak długi okres i czy np. uzupełni sesję, jeśli uruchomiłem
    np. o 11ej?

    Pozdrawiam,
    RM.

  • 9. Data: 2010-01-22 11:00:47
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    10 sesji intra
    i zdaje się że
    1000 dni EOD

    pozdrawiam
    starhaze

  • 10. Data: 2010-01-22 11:17:15
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dombrek"

    > ile ofert?

    1 oferta, ale pytanie jest o symulator eSignal lub plugin do Metasa lub
    AmiBrokera, więc ilość ofert nie gra roli. I tak każdy ma rachunek maklerski
    i może w nim mieć za free (przy odpowiednim obrocie) cały arkusz (jeśli to
    komuś w ogóle do czegoś potrzebne).
    Dombrek