  • 11. Data: 2002-04-11 11:03:24
    Temat: Re: DEBET W KONCIE OSOBISTYM-gdzie polecacie?
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:65ca.000002f5.3cb55de0@newsgate.onet.pl...

    > No niższe, ale dolicz sobie prowdzenie konta, opłatę miesięczną za
    kartę...itd
    > Przy lini na 1000-2000 pln lukas e-konto wydaje mi się najlepszą i
    > najdostepniejszą ofertą.

    Potwierdzam, LukasB jest cool.
    Ja bralem debet jak byl po 19.9 %, teraz jest po 17.4 %.
    No i dobrze.

    AO

  • 12. Data: 2002-04-11 11:04:36
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Co to jest Pekao SA?

  • 13. Data: 2002-04-11 11:07:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > W Multi jakie sa formalnosci w przyznaniu debetu w koncie???

    [...]
    > Jakie te prowizje masz? Powiedz, bo ja nie zauwazylem. (a maly debecik mam
    > koncie)

    Oj Michal, chyba trzeba Cie przywolac do porzadku ;). Prosze o zachowanie
    obiektywizmu i nie wyciaganie wnioskow tylko na podstawie wlasnych
    doswiadczen :).

    > Brak profesjonalizmu w oddzialach? Podziel sie - warto wiedziec.

    A to juz moze sie przydac :)

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 14. Data: 2002-04-11 11:13:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > A taki Fortis jeszcze nizsze (no ale te zarobki :)

    ja w fortisie zrezygnowalem z takiego dozwolonego debetu, mialem go ponad 2
    lata ale wlasnie 2 tygodnie temu dopatrzylem sie ze od lipca 2001 zaczeli
    co miesiac pobierac 4 zl "za obsluge". Juz coraz wiecej bankow kaze sobie
    za "gotowosc" placic miesieczny haracz, a np. BPH proporcjonalnie do
    udzielonego limitu
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-04-11 11:45:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > W Multi jakie sa formalnosci w przyznaniu debetu w koncie???

    W przypadku debetu moze nie, ale przy linii kredytowej sprawa wyglada
    tragicznie. Srednio trwa to 3 tyg. do miesiaca :(( od dnia zlozenia wniosku.
    Poza tym troche chyba faktycznie Altamira troche "rdzewieje", bo zanim linia
    kredytowa jest "widoczna" w rachunku, to (uwaga sic !) zamykaja rachunek i
    otwieraja na nowo !! tym razem z dostepna linia kredytowa.
    pzd

  • 16. Data: 2002-04-11 14:28:18
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    *bobby wrote :
    > Co to jest Pekao SA?

    Bank. :)
    http://www.pekao.com.pl

    Pozdr.
    Merlin

  • 17. Data: 2002-04-11 17:14:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Oj Michal, chyba trzeba Cie przywolac do porzadku ;). Prosze o zachowanie
    > obiektywizmu i nie wyciaganie wnioskow tylko na podstawie wlasnych
    > doswiadczen :).

    dostalem dzisiaj do mojego Multi Jestem list: (jak wyszedlem ndo biblioteki)
    W ramach MultiKonta proponujemy Ci kreyt odnawialny tylko 14,50%.
    Ble ble nawet o 3krotnosc miesiecznych wplywow
    Wymagane tylko regularne wplaty, trzeba posiadac jestem co najmniiej 3
    miesiace lub historie z innego banku obejmujaca 6 miesiecy.
    Wniosek moge zlozyc przez telefon lub viuia placowke.
    wiec po prostu nie wiem o czym ktos tutaj mowil.

  • 18. Data: 2002-04-11 17:18:22
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Bank. :)
    > http://www.pekao.com.pl

    To byl Bank
    teraz to jest Uni Burdello Italiano

    bankomaty czesto nie dzialaja
    w jednym z oddzialow za kasjerke robi byla prostytutka (owszme ladna jeszcze)
    ludzie na wyciagach dostaja cudne informacje
    a w Oddziale obok mnie co rusz jakies 'korekty zapisow' na rachunkach
    (bo to nowy,maly oddzial)
    poza tym z historii pamietam ze to jest bank ktory ZAWSZE pierwszy obnizal %
    depozytow...

    dla mnie to nie bank - instytucja finansowa jakas ale juz nie bank
    (chyba ze dla kolesi)

  • 19. Data: 2002-04-11 17:34:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > To byl Bank
    > teraz to jest Uni Burdello Italiano

    O zgrozo, oni zlozyli oferte kupna Commertzbanku, ale cale szczescie oferte
    odrzucono :-))
    Pekao ma do tego wirtualne rachunki, bo ja nie mam tam konta juz ...ho ho,
    ale wlasnie dzis dostalem od nich karte Maestro wazna do 04/05 !!!! - ciekaw
    jestem czy dziala bo PIN jeszcze pamietam ???

    > ludzie na wyciagach dostaja cudne informacje
    LOL :) Przy nich nawet PKO BP to szczyt nowoczesnosci. Bez obrazy dla PKO BP
    :)
    pzd

  • 20. Data: 2002-04-11 17:49:20
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Pekao ma do tego wirtualne rachunki, bo ja nie mam tam konta juz ...ho ho,
    > ale wlasnie dzis dostalem od nich karte Maestro wazna do 04/05 !!!! - ciekaw
    > jestem czy dziala bo PIN jeszcze pamietam ???

    Sprawdz w jakims 'obcym' bankomacie - najlepiej w euronecie (wiadomo dlaczego?)