  • 21. Data: 2010-01-15 07:50:29
    Temat: Re: DG na koncie osobistym i co mi zrobią ?
    Od: "tes" <n...@o...pl>

    > Nie, po prostu zapłacisz to belkowe nawet, gdybyś miał straty.

    ale jak dobrze rozumiem to potraca sobie to już automatycznie bank i nie
    muszę się z tego dodatkowo rozliczać z US, ani w jakikolwiek inny sposób
    zajmować ?

  • 22. Data: 2010-01-15 08:58:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tes wrote:

    > ale jak dobrze rozumiem to potraca sobie to już automatycznie bank i
    > nie muszę się z tego dodatkowo rozliczać z US, ani w jakikolwiek inny
    > sposób zajmować ?

    Nie. Zapłacisz ten podatek po raz drugi wliczając przychód z odesetek
    do przychodów z działalności - choć to jakieś grosze są.
    Dodatkowo kwestia techniczna: tak się da. Nawet na rachunku wydzielonym
    na koncie osobistym specjalnie do takich operacji, ale wierz mi, że jak
    trafi
    Ci się kiedyś kontrola obejmująca wgląd w rachunek i jakiś uparty człowiek
    poprosi o umowę i ustali, ze do US podałeś rachunek pomocniczy i będzie
    nadal uparty, to będziesz się tłumaczył ze wszystkich
    ruchów finasowych na tym prywatnym rachunku. Nie wiem czy tyle
    warte jest te 3,99 za prowadzenie w Inteligo czy 0zł w mbiznes
    jeśli tylko chcesz ten rachunek "posiadać". (w Inteligo osobistym przelewy
    też nie są tanie)
    Jeśli chcesz z tego rachunku korzystać,
    to skoro nie zarabia działalność na kilkanaście złotych miesięcznie
    (takie oferty z przelewami na pewno znajdziesz), to szkoda czasu na jej
    prowadzenie :-)

  • 23. Data: 2010-01-15 09:24:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-15, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > to skoro nie zarabia działalność na kilkanaście złotych miesięcznie
    > (takie oferty z przelewami na pewno znajdziesz), to szkoda czasu na jej
    > prowadzenie :-)

    Firmowy rachunek aliora w jednej taryfie jest darmowy, ma 10 przelewów
    za free, sorbnet przez internet za 8 zł (to jakby się komuś ekstra
    spieszyło ;), a debetówka za 15 zł rocznie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2010-01-15 12:31:49
    Od: "tes" <n...@o...pl>

> [...]
    > to skoro nie zarabia działalność na kilkanaście złotych miesięcznie
    > (takie oferty z przelewami na pewno znajdziesz), to szkoda czasu na jej

    zainteresowałem się tematem bo zauważyłem jakie gigantyczne mogą okazać się
    te opłaty na stronie na podstawie http://www.malybiznes.pl
    niby złotówka tu, złotówka tam a jak zliczyć wszystko razem to kosmos i dla
    przykładu:
    - "mikrofirma" od 48zł-114-846zł rocznie
    - "Firma Business-To-Business" od 116zł-192zł-826zł rocznie
    - "mały sklep" od 96zł-298zł-1056zł rocznie
    - "średni sklep" od 132zł-387zł-2436zł rocznie
    - "duży sklep" od 456zł-960zł-9612zł rocznie
    - "hurtownia" od 816zł-2050zł-16464zł rocznie !!!
    pierwsza pozycja bank z wpłatomatem - jeśli posiada,
    druga najniższa oferta,
    trzecia najdroższy bank
    *wiosna 2009
    przy czym nie było wszystkich banków, np millenium, który zauważyłem, ma
    teraz ciekawą ofertą na pierwsze 18-miesiecy prowadzenia działalności
    dosłownie wszystko gratis,oprcz wpłat zdaje się coś 5 zł od każdego 1000zł,
    po okresie 18-miesiecy prowadzenie konta 15zł i przelewy za 1zł
    fajna oferta gdyby jeszcze ten ich serwis internetowy był dziebko szybszy,
    miałem tam konto osobiste, chodzi jak mucha w smole i mało przejrzysty w
    porównaniu np do Inteligo, no ale to już tylko moje prywatne zdanie i
    odczucia.
    pzodrawiam