  • 1. Data: 2010-10-14 18:59:30
    Temat: DGA
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    brawo za Braster,
    tylko szkoda że przegapiłem układ techniczny...

    Z.
    --
    Rynek oszukuje nas, oszukuje cały czas!

  • 2. Data: 2010-10-14 20:01:32
    Temat: Re: DGA
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Zbyszek wrote:

    > brawo za Braster,
    > tylko szkoda że przegapiłem układ techniczny...

    Jeszcze wczoraj DGA słabo wyglądało ...

    --
    ichi

  • 3. Data: 2010-10-14 20:52:48
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 14-10-2010 o 22:01:32 ichi <a...@d...gh> napisał(a):

    > Jeszcze wczoraj DGA słabo wyglądało ...

    niby tak, ale zerknij na wykres 1r. Jakby oRGR, tylko to prawe ramie
    niepełne do wczoraj - to był znak, by sledzić kurs.
    Wejscie nawet jeszcze dzis o 12 (widac lekki zawijas) dawało sukces z
    nieduzym ryzykiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2010-10-27 11:44:45
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > niepełne do wczoraj - to był znak, by sledzić kurs.
    > Wejscie nawet jeszcze dzis o 12 (widac lekki zawijas) dawało sukces z

    Chyba wracamy do linii szyi. ;)

    --
    ichi

  • 5. Data: 2010-10-27 17:33:36