  • 1. Data: 2006-04-05 22:08:21
    Temat: DINERS CLUB CARD
    Od: "John Williams" <j...@g...pl>

    Jesli dobrze rozumiem to majac karte kredytowa wydana przez bank np. PekaoSA
    moge wypelnic formularz zgloszeniow na stronie www.dinersclub.com
    (oddzial polska ) podajac dane mojego banku, rachunku i moimi danymi
    personalnymi, oni dadza znac Pekaosa ze zamierzaja wydac karte diners club
    takiej i takiej osobie , PekaoSA potwierdza moje dochody jakie podalem w
    formularzu zgloszeniowym diners club, nastepnie diners club wysyla mi karte
    diners kompatybilna z moim rachunkiem w pekaosa. Czy na takiej zasadzie to
    dziala? Czy ktos bylby tak zyczliwy i moglby mi wytlumaczyc na jakiej
    zasadzie dziala karta diners club?

  • 2. Data: 2006-04-05 22:14:22
    Temat: Re: DINERS CLUB CARD
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-06 00:08, kiedy John Williams
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    http://www.dinersclub.pl/

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2006-04-05 23:58:17
    Od: "John Williams" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zgadza się, ale co z pierwsza czescia pytania?

  • 4. Data: 2006-04-06 05:54:39
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

> [...]
    > diners kompatybilna z moim rachunkiem w pekaosa. Czy na takiej zasadzie
    > dziala? Czy ktos bylby tak zyczliwy i moglby mi wytlumaczyc na jakiej

    Jak wyrabiałem sobie taką kartę parę lat temu, to chcieli ode mnie kopie
    rozliczeń PIT za dwa poprzednie lata i to wystarczyło za potwierdzenie
    dochodow. Trudno mi sobie wyobrazić, żeby bank dał DC informacje o twoich
    dochodach bez twojej zgody. Karta dziala na zasadzie charge; obciazenia z
    danego miesiaca nalezy splacic w calosci do 28 dnia miesiaca kolejnego. Nie
    bardzo wiem, na czym mialoby polegac powiazanie jej z rachunkiem (moze na
    dyspozycji splaty 28 dnia miesiaca).

    Wada DC jest stosunkowo slaba siec akceptacji (choc ostatnio cos zrobili
    zeby poprawic). Natomiast zaleta jest to, ze z reguly nie wymaga
    autoryzacji, dzieki czemu mozna placic nawet przy zakloconej komunikacji z
    centrum autoryzacji, a i sama realizacja transakcji jest szybsza. Podobno
    nie wiaze sie z tym ryzyko dla klienta, ale na szczescie nie musialem tego
    sprawdzac w rzeczywistosci.

  • 5. Data: 2006-04-06 10:42:31
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    John Williams <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > diners kompatybilna z moim rachunkiem w pekaosa. Czy na takiej zasadzie
    > dziala? Czy ktos bylby tak zyczliwy i moglby mi wytlumaczyc na jakiej

    Jak się domyślam, Kolega się napalił na nową Lotowską Diners Club. Poczekaj
    jeszcze trochę, bo pewnie wszyscy członkowie Miles and Less dostaną
    informacje o karcie i nioski o kartę, pewnie na uproszczonych zasadach.

  • 6. Data: 2006-04-06 18:56:11
    Od: "Sylwek Porąbka" <...@...pl>

    Użytkownik "John Williams" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e11f4l$pn4$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli dobrze rozumiem to majac karte kredytowa wydana przez bank np.
    > PekaoSA

    Jest Ci ona do czegokolwiek oprócz szpanu potrzebna ?
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_06040
    6/pieniadze_a_8.html