  • 11. Data: 2010-02-23 18:05:10
    Temat: Re: DLA potencjalnych ODPOWIADAJĄCYCH
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    se wrote:
    > uszczegóławiając (dla tych co już odpowiedzieli i/lub zamierzają odpowiedzieć:
    >
    > - pożyczka pod cash, wiadome jest, że środki będące zabezpieczeniem mogą znaleźć
    > się na rachunku bankowym generującym odsetki od powierzonego depozytu. pożyczka np
    > na 5 lat. kwota 50k. zabezpieczenie oczywiście powyżej kwoty pożyczki.

    to znaczy co? przlewasz mi 70k na moje konto na 5 lat jako
    zabezpieczenie pozyczki i odsetek oraz kosztow prawnika w razie gdybys
    nie oddal w terminie, a ja ci pozyczam powiedzmy 50 kZ na 5 lat np. na
    10% w skali roku?

  • 12. Data: 2010-02-23 18:06:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacenty wrote:
    > Czyli coś takiego na przykład:
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/kredyty/gotowkowe/zabez
    pieczony-aktywami-plynnymi/kredyt-gotowkowy-zabezpie
    czony-aktywami-plynnymi.html
    > Oprocentowanie 9%, prowizja 1%

    ale to nie jest zabezpieczenie gotowka.

  • 13. Data: 2010-02-23 20:34:31
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 23 Lut, 17:40, "se" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > uszczeg awiaj c (dla tych co ju odpowiedzieli i/lub zamierzaj odpowiedzie :
    >
    > - po yczka pod cash, wiadome jest, e rodki b d ce zabezpieczeniem mog znale
    > si na rachunku bankowym generuj cym odsetki od powierzonego depozytu. po yczka np
    > na 5 lat. kwota 50k. zabezpieczenie oczywi cie powy ej kwoty po yczki.
    Tylko że chyba nikt tu nie rozumie dlaczego chcesz zaciągać pożyczkę
    skoro masz gotówkę.

  • 14. Data: 2010-02-23 20:36:36
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Tylko że chyba nikt tu nie rozumie dlaczego chcesz zaciągać pożyczkę
    skoro masz gotówkę.
    -----------------------

    Wyprać?

  • 15. Data: 2010-02-23 20:36:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Clegan"
    .googlegroups.com

    > Tylko że chyba nikt tu nie rozumie dlaczego chcesz zaciągać pożyczkę
    > skoro masz gotówkę.

    Bo on jest chyba takim bankowym filantropem :) Chce dać im zarobić aby
    prezesi mieli jeszcze większe uposażenia.

  • 16. Data: 2010-02-23 21:32:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-23 21:36, Szymon wrote:
    > Tylko ?e chyba nikt tu nie rozumie dlaczego chcesz zaci?gaae po?yczke
    > skoro masz gotówke.
    > -----------------------
    >
    > Wypraae?

    Gorzej. Liczy się z tym, że mu ją zarekwirują...

    witrak()

  • 17. Data: 2010-02-23 23:27:50
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Gorzej. Liczy się z tym, że mu ją zarekwirują...

    Nie.. za duzo zachodu i powazna strata, ale pomysl na pralnie, calkiem
    sympatyczny.

  • 18. Data: 2010-02-24 20:10:22
    Temat: Re: pożyczka pod gotówkę
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 23-02-2010 11:04, Se. pisze:
    > witam,
    >
    > szukam oferty pożyczki gotówkowej na okres ok 5 lat. z zabezpieczeniem na
    > gotówce.
    > znacie jakiś bank z taką ofertą?
    >
    > pozdrawiam,
    > se.

    Jest taka możliwość np. w BPH - limit debetowy zabezpieczony kaucją (dla
    firm) ale po co to komu to już nie wiem :) Dan.

  • 19. Data: 2010-02-24 21:04:48
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 24-02-2010 00:27, Hants pisze:
    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Nie.. za duzo zachodu i powazna strata, ale pomysl na pralnie, calkiem
    > sympatyczny.

    Na pranie są lepsze sposoby i nie trzeba czekać 5 lat! Pozdrawiam Dan.