  • 31. Data: 2009-04-07 16:02:12
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Nazwy systemów to są terminy muzyczne określające tempo.

    DJ

  • 32. Data: 2009-04-07 16:13:09
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > został
    > zaprojektowany przez inteligentnych ludzi którzy kumają temat... więc nic
    > nie
    > stoi na przeszkodzie, by tym systemem zagrac na małej pozycji, na przykład
    > jednym futem... wielu ludzi robi w ten sposób, że gra wieloma systemami i
    > dzięki temu średnia jest przyzwoita... a ty przestań zaglądac ludziom do
    > kieszeni i przestań obrażac chłopaków... nikt nikogo do niczego nie
    > zmusza...
    > jak potrafisz to zrobic lepiej to po prostu rób i nie wpieprzaj się w nie

    Nie mozesz mi zabronic do oceny i wlasnej opini a raczej prawdy.
    Nie zagladam do kieszen a wypowiadam sie na temat produktu.
    Nie ukrywajmy faktow na temat produktow, ok.

  • 33. Data: 2009-04-07 16:17:08
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:grfiod$k7t$1@news.onet.pl...
    > Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem:
    > "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

    Na szczescie masz zabezpieczenie w postaci abonentow :) :(

  • 34. Data: 2009-04-07 17:17:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "abv" <a...@a...com> wrote in message

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zaufal bym systemowi ktory nie jest sprzedawany lub upubliczniany
    > (pomijajac wyniki).
    > Lecz taka systuacja nie moze miec miejsca. Gdyz kto chcial by sie dzielic
    > kura znoszaca
    > zlote jaja.

    czyli z tego wynika że dla ciebie systemu nie ma.
    [ potencjalna nisza rynkowa :)) ]

    > system sprzedawany = system ktorego sprzedawca ufa iz w przyszlosci
    > przyniesie on zyski,
    > ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
    > Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

    Tutaj mierzysz wszystkich swoją miarą. Ja np (kupując system).. absolutnie
    tego nie zakładam.
    Unikaj uogólnien a bedzie lepiej.

    george

  • 35. Data: 2009-04-07 18:02:44
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 18:17, "abv" <a...@a...com> wrote:
    > Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    > wiadomościnews:grfiod$k7t$1@news.onet.pl...

    > Na szczescie masz zabezpieczenie w postaci abonentow :) :(

    Na szczęście kolega DJ jest prawdomówny. Pokazuje wyniki systemu,
    który jest na minusie. Może nie ten czas na taki system, może trzeba
    dołożyć dodatkowe warunki albo może trzeba go wywalić :) Autor systemu
    coś z tym zrobi.
    Ale autor jest wiarygodny, bo pokazuje, że z systemem można tracić
    (kwestia jak długo:). Taka jest giełda.

    Jak nie ufasz autorowi, nie zaufasz systemowi. Będziesz coś zmieniał,
    naginał warunki i SL i później pretensje, bo nie zarabia.
    30 pln miesięcznie szkoda ???? Koszt otwarcia 3 pozycji ???
    Każdy jeden SL idzie w setki (chyba, że zawsze na rynku i odwracanie)

  • 36. Data: 2009-04-07 19:20:58
    Od: "Marcin" <v...@j...pl>

    Użytkownik "abv" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Prowadzisz strone na ktorej mamy systemy transakcyjne,
    > tak jak myslalem po wybraniu ktoregokolwiek wyskoczy 'warning'
    > tak tez sie stalo:
    > Jeśli mimo zalogowania nadal widzisz ten tekst, to znaczy, że wybrana
    > przez
    > Ciebie treść wymaga opłacenia abonamentu.
    >
    > Moje pytanie brzmi - jesli Twoje systemy sa dochodowe -
    > nie neguje ze tak nie moze byc - to dlaczego 'dorabiasz'
    > sie dodatkowo za pomoca ich sprzedazy lub tez alternatywne
    > pytanie - czy Wasze systemy nie sa na tyle dochodowe

    A ja mam pytanie czy sprzedaz sygnalow gieldowych w Polsce jest legalna?

    Z tego co wiem jest to doradztwo inwestycyjne, i jest wiele obostrzen aby
    taka firma mogla istniec,
    np zatrudnienie doradcy inwestycyjnego.

    Serwis stopzwrotu.pl w regulaminie podaje, ze sygnaly nie
    stanowia rekomendacji, itd.
    Pomijajac juz fakt, ze taki zapis nie ma zadnej mocy z punktu prawnego,
    zastanawiam sie czy rzeczywiscie sprzedaz sygnalow, za pomoca ktorych
    klienci zarabiaja pieniadze na gieldzie,
    ma wylacznie charakter edukacyjny i nie jest doradztwem?
    Idac dalej moznaby zalozyc fundusz i powiedziec ze ma charakter edukacyjny?
    Czy moze jest tak, ze odpowiednie sluzby toleruja takie wykrety, tylko
    dlatego, ze firmy sa male?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 37. Data: 2009-04-07 19:51:47
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "Marcin" <v...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > edukacyjny?
    > Czy moze jest tak, ze odpowiednie sluzby toleruja takie wykrety, tylko

    stopazwrotu nie zarzadza kapitalem klientow, jego sygnaly to usluga.
    Doradzac moze kazdy nawet w zakresie finansow i nie musi nosic tytulu
    doradcy inwest. Jednak gdyby taka osoba chciala zarzadzac (oficjalnie)
    czyims kapitalem wtedy wymagana jest licencja doradcy.
    Poki co jesli sie rozlicza z US z tytulu dochodow to nie ma problemu,
    i nie jest to zaden wykret/przekret.

    -

  • 38. Data: 2009-04-07 19:52:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    abv wrote:

    > Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:grfk79$ph5$1@news.onet.pl...
    >
    > Ale moja dzialalnosc nie jest powiazana bezposrednio z np. ZUSem.
    > Jesli moja dzialalnosc nie generuje zysku lub generuje straty to
    > nie dzieki ZUS'owi (pomijajac skladke zus)
    >
    > Twoja dzialalnosc mimo ze miesiecznie pobiera oplaty,
    > moze powodowac straty u Twojego klienta - oczywiscie
    > sa to instrumenty pochodne wiec ryzyku tu jest normalne.
    >
    > Lecz sprzedajesz cos w co sam nie wierzysz ze moze generowac ZYSK.
    >
    > I to jest wielki paradoks.

    Nie widzę tu nieuczciwości. Wszystko wiesz. Ze zarabiają na innych gdy oni
    tracą, że strat swoich klientów nie pokrywają, że są wredni i podstępni. O
    tym wszystkim wiesz od nich. Gdzie tu nieuczciwość i mydlenie oczu.
    Powiedzieli Ci wprost, że chcą zarabiać na swoim działaniu. Bo to
    kapitaliści krwiopijcy i zarobionych pieniędzy nie przekażą na emerytów i
    rencistów. Nie pasuje Ci ten układ nie przystępujesz. Możesz jeszcze coś
    zrobić dla społeczeństwa. Wypleń tę zarazę poprzez anonimowy donosik do
    prokuratury. Będziesz w siódmym niebie.

  • 39. Data: 2009-04-07 20:11:49
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Abonenci to ludzie zyjacy z mysla ze latwo mozna zarobic na gieldzie,
    > i ktorych ta mysl szybko nie opusci.

    Część ludzi nie korzysta z naszych komentarzy lub systemów. Płacą, bo chcą
    mieć kontakt z innymi traderami poprzez moderowane forum. Użytkowników nie
    mamy dużo i nie walczymy o nich jak np. Stooq, bo akurat my i Stooq to
    zupełnie inne portale dla inne grupy docelowej i zdajemy sobie sprawę, że
    nigdy tak masowi nie będziemy (zresztą nie to jest naszym celem).

    Dochodu ze Stopazwrotu.pl nie oglądamy. Wszelkie przychody ze szkoleń i z
    abonamentu idą na rozwój portalu, tworzenie narzędzi, itp.

    Zgodnie z tym co Dominik napisał - zapytaj jakiegokolwiek z naszych
    użytkowników czy czuje się oszukany. Dobrze wiemy, że zaawansowani traderzy
    grają sami - ja osobiście nie czytam nic i nikogo w dziedzienie rynków
    finansowych. Ale pogadać, powymieniać poglądy na Stopie co jakiś czas
    lubię.

    Dombrek

  • 40. Data: 2009-04-07 20:13:25
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>