  • 1. Data: 2009-09-30 10:31:13
    Temat: DM Penetrator - czyli amatorszczyzna w swiecie finansów
    Od: "ttt" <t...@o...eu>

    Czy ktoś z was może mi zaproponować jakieś dobre BM, ktore panuje nad swoim
    servisem informatycznym?

    Spece z DM penetrator potrafią wyłączyc/zawiesiesić notowania w czasie sesji,
    odłaczyć stronę internetową, bądż też nie podawać aktualnej liczby otwartych
    pozycji.
    Srfednio co 3 dni jest mniejsza lub większa awaria - i ZAWSZE w czasie sesji!

    Dzisiaj np wyłaczyli strone na 25 minut ...

    Kiedyś w wolnej chwili opisze wszystko co mi sie z nimi "przeżyło" ...

  • 2. Data: 2009-09-30 10:49:44
    Od: karol <k...@k...pl>

    ttt pisze:
> [...]
    >
    > Dzisiaj np wyłaczyli strone na 25 minut ...
    >
    > Kiedyś w wolnej chwili opisze wszystko co mi sie z nimi "przeżyło" ...

    BOŚ jest wg mnie OK

  • 3. Data: 2009-10-01 07:12:22
    Od: Freak <t...@g...com>

    On 30 Wrz, 12:49, karol <k...@k...pl> wrote:

    > BOŚ jest wg mnie OK

    a co sądzicie o mBank ?

  • 4. Data: 2009-10-02 08:25:26
    Od: t...@o...eu

    ZNOWU NIE DZIALA STRONA INTERNETOWA OD 20 MINUT !!!

    Pozdrawiam amatorów z zarządu DM Penetrator.

  • 5. Data: 2009-10-02 16:03:05
    Temat: DM Penetrator - podsumowanie
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    Po wielu latach działalności jedno z pierwszych prywatnych biur maklerskich w
    Polsce się kończy...

    klienci DM Penetrator czas na migrację, ja już zacząłem...

    pozdr
    IWSP

  • 6. Data: 2009-10-02 17:06:34
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    ING - ostatnio mało korzystam ale sympatyczne i nie przypominam sobie problemu
    WBK - zdarzały im się problemy z dostarczaniem danych online
    BOSSA - Comarch robił im obsługę internetową, więcej nie trzeba zniechęcać
    Penetrator - schodzą na psy
    PKOBP - całkiem, całkiem ale mało korzystam

    pozdr
    IWSP

  • 7. Data: 2009-10-04 10:55:27
    Od: " Kazik" <k...@N...gazeta.pl>

    Jest kilka niezłych systemów, większość opartych na Promaku jak PKO BP i
    Alior, inne też niezłe to CDM i BOŚ.