  • 11. Data: 2009-09-10 10:45:09
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Gonzo pisze:
    > Kupilem kiedys to gowno a potem przez pol roku nie bylo zadnych
    > transakcji i nawet nie bylo ofert kupna w arkuszu. Wywalilem ze strata
    > 50% przy najblizszej okazji.
    > Jaki kraj taka gielda.

    Ze dwa lata temu to nabyłem (dzięki kroovce), zarobiłem ze 20%, ale
    powiedziałem nigdy więcej...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 12. Data: 2009-09-10 11:09:19
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

    > Bo w handlu powinna być zachowana ciągłość w przeciwnym wypadku to budzi
    > śmieszność, a wręcz podejrzenia o nieuczciwe ustalanie ceny przy zielonym
    stoliku.
    > Cały dzień cyka się po kilka a nawet po jednej akcji czy kontrakcie o jedno
    oczko,
    > aby w nocy doznać olśnienia i wywalić czy zdołować kurs. Nie widzę powodu aby
    nie
    > rozpoczynać od kwot zamknięcia i niech się dzieje co ma dziać. A że to jest
    zwykła
    > szulernia, z wglądem w czyjeś karty to takie i zasady.

    ROTLF ^n

    Tak powinno być na wszystkich giełdach. A nie jakieś tam zaklinanie futów na S&P
    po nocach.

    elwu

  • 13. Data: 2009-09-10 12:02:31
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > >

    > ROTLF ^n
    >
    > Tak powinno być na wszystkich giełdach. A nie jakieś tam zaklinanie futów na

    Taaa, a ustalanie kursu na otwarciu to nie zaklinanie tylko totolotek:-))))

  • 14. Data: 2009-09-10 15:07:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Zyga wrote:

    > a niby dlaczego cena otwarcia ma być równa cenie zamknięcia?

    Po to by było poważnie i żeby komuniści nie denerwowali się w nocy. Jak cena
    zamknięcia = cena otwarcia to wtedy nie jest piaskownica i grajdołek tylko
    poważna giełda światowa.

  • 15. Data: 2009-09-10 15:31:59
    Od: k...@o...pl

    > Po to by było poważnie i żeby komuniści nie denerwowali się w nocy. Jak cena
    > zamknięcia = cena otwarcia to wtedy nie jest piaskownica i grajdołek tylko
    > poważna giełda światowa.
    No ty to na pewno śpisz spokojnie i tylko czekasz na objawienie, które jak nic
    wyznaczy cenę otwarcia. To też nie dziwi mnie zadowolenie z takiej sytuacji. No
    cóż ja na objawienia raczej liczyć nie mogę, więc taka sytuacja jest dla mnie
    śmieszna. Po prostu nie lubię być na żywca okradany.

  • 16. Data: 2009-09-10 15:46:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > sytuacji. No cóż ja na objawienia raczej liczyć nie mogę, więc taka
    > sytuacja jest dla mnie śmieszna. Po prostu nie lubię być na żywca

    Za co jest nakaz sądowy handlowania na giełdzie? Cena śliwek węgierek
    spełnia Twoje wymagania nie mówiąc o burakach. Burakami i ziemniakami
    handlują uczciwi prawdziwi Polacy i grube rude żydy im się do interesu nie
    mieszają.

  • 17. Data: 2009-09-10 16:30:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie
    > śmieszna. Po prostu nie lubię być na żywca okradany.

    Z czystej ciekawości: jak sobie praktycznie wyobrażasz otwarcie po cenie
    zamknięcia z dnia poprzedniego?

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-09-10 16:47:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z czystej ciekawości: jak sobie praktycznie wyobrażasz otwarcie po cenie
    > zamknięcia z dnia poprzedniego?

    Pytanie nie jest do mnie ale ja mam znakomity pomysł. Giełda z podatków
    otwierałaby pozycję przeciwstawną. Dziś na kontraktach musiałaby wystawić
    tyle S żeby kurs otwarcia ściągnąć do 2226. Dobry pomysł, prawda? Drugi mam
    taki. Za wystawienie zlecenia po kursie innym niż zamknięcie z dnia
    poprzedniego grzywna $5000. Ostatni jest bliższy sercu komunistycznemu. Oba
    są znakomite. Brawa! Wiwaty! Aplauz!

  • 19. Data: 2009-09-10 17:18:32
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    >  Z czystej ciekawości: jak sobie praktycznie wyobrażasz otwarcie po cenie
> [...]
    No to jest problem, pozostaje handel na okrągło. Bo chyba przymuszenie kreatorów
    czy innych manipulantów było by trudne.

  • 20. Data: 2009-09-10 17:38:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > No to jest problem, pozostaje handel na okrągło. Bo chyba przymuszenie
    > kreatorów
    > czy innych manipulantów było by trudne.

    Handel "na okrągło" przecież nie zapobiegnie takim różnicom...
    Jeżeli wyznaczysz arbitralnie godzinę zamknięcia/otwarcia np. na 24:00 to
    i tam zamknięcie i otwarcie może się wykonać po róznej cenie.

    BTW: Polecam przestudiowanie np.
    http://www.gpw.pl/zrodla/ogieldzie/regulacje/szog_gp
    w.pdf

    --