  • 31. Data: 2009-09-10 20:34:06
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-09-2009 o 19:43:23 Robert Krassowski. Alkortrade
    <s...@a...biz> napisał(a):

    > Czy cos jest w ww. postepowaniu nie zgodne z KSH?
    > Prosze o konkreny przyklad z odwolaniem do Kodeksu.

    przy tak smiesznej plynnosci spolka powinna wpasc do alertow.
    Albo w ogóle wycofana bo to tylko forma reklamy nie handel.
    Oczywiscie w robieniu ludzi w balona nie ma nic sprzecznego z przepisami.
    Spolce dragowski jednak nie darowano grania na niskiej płynnosci.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 32. Data: 2009-09-10 21:09:42
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    k...@o...pl wrote:
    > śmieszna. Po prostu nie lubię być na żywca okradany.

    Graj tak aby luka byla w twoja strone.

  • 33. Data: 2009-09-10 21:53:47
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli w tej
    > zabawie uczestniczy miliony akcji to jak jest możliwe, że niemal
    > codziennie
    > wig20 otwiera się z luką.

    czego nie rozumiesz? wiesz jak się ustala kurs otwarcia? Ja bym się zdziwił
    gdyby luk nie było.

    Acha, a gdyby zastosować Twój pomysł do papierów z rynku notowań jednolitych
    (dwa fixingi) to cena by była ta sama na wieki. O to Ci chodzi? Nie sądzę.

    Zyga

  • 34. Data: 2009-09-11 06:32:35
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    > Tak rzeczywiście. Twoją wypowiedź odebrałem jako narzekanie na taką
    > sytuację. Wydawało mi się, że luki powodują u Ciebie złe emocje. Złość i
    > zdenerwowanie. Jeżeli Cię to śmieszy to świetnie. Bawmy się razem. Co do
    > samej manipulacji giełdą to tego rodzaju podejrzenia pojawiają się tu
    > ciągle. Zasymuluj sobie taką manipulację. Znajdź spółkę gdzie płynność
    > dzienna będzie mniejsza niż Twoja gotówka i zarób. Zachowaj się jak gruby
    > Żyd z GS. Pokaż sztukę. Zrób lukę hossy na otwarcie, a jak Ci się spodoba to
    > może bessy i zarób na tym. Nie gadaj tylko pokaż, że można.
    Widzę, że jeszcze bardzo dużo wody musi upłynąć zanim też zaczniesz się z tego
    śmiać. Po pierwsze abym miał taką moc sprawczą to musiałbym być albo jakimś
    biurem maklerskim, bankiem albo przynajmniej właścicielem spółki ze znacznym
    kapitałem. Po za tym nie na tym heca polega o czym myślisz. Mi bardziej chodzi
    o ruchy pozorowane, aby wkręcać frajera i niejako wymuszać jego działania
    czyli kupowania bądź sprzedawania, a luki prawdopodobnie tylko zmniejszają
    koszty kreatorom. Rynek jest kiepsko płynny to i luk jest dużo.

  • 35. Data: 2009-09-11 07:25:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > jego działania czyli kupowania bądź sprzedawania, a luki prawdopodobnie
    > tylko zmniejszają koszty kreatorom. Rynek jest kiepsko płynny to i luk

    Jeszcze raz Ci powtórzę. I Ty możesz być manipulatorem. Masz 10000,-?
    Szukasz spółki, której obrót dzienny jest mniejszy niż 5000,- i już jesteś
    bogiem na tym rynku. Masz 5000,-? To szukasz spółki, której obrót dzienny
    jest mniejszy niż 2500,-. I robisz te wszystkie sztuki, o które posądzasz
    GS. Na koniec jesteś bogaty i kupujesz Bahama z przyległościami. Tylko nie
    gadaj tylko rób. Ja jestem zdania, że to całe gazetowe stękanie o dymaniu
    leszczy to odreagowanie własnej głupoty na rynku. Pokazywałem już to. Jest
    sobie strona gdzie publikowane są sygnały mechaniczne na handel fw20. Ten
    system nic nie wie o grubych i o Żydach, o lukach otwarcia, o leszczach. Nie
    umie czytać i nie ogląda tv no i nie czyta przemyśleń tego szanownego grona.
    Składa zlecenia i zarabia, tak już od wielu lat. Wszystko się zmienia, jak
    tu mówią, to kryzys nie podobny do innych, teraz będzie inaczej, i takie
    inne. A ten system raz zyska trzy razy straci, a potem odwrotnie, a portfel
    z roku na rok coraz grubszy.

  • 36. Data: 2009-09-11 07:38:29
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > inne. A ten system raz zyska trzy razy straci, a potem odwrotnie, a portfel
    Nie no, ja o niebie Ty o chlebie...
    Tzn. musisz być dziany gość. Długo grasz tym systemem? Podaj namiary ja też
    zagram, a o efektach w realu poinformuje, dla zabawy:-)))

  • 37. Data: 2009-09-11 07:52:28
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Nie no, ja o niebie Ty o chlebie...
    > Tzn. musisz być dziany gość. Długo grasz tym systemem? Podaj namiary ja
    > też zagram, a o efektach w realu poinformuje, dla zabawy:-)))

    Na brak pieniędzy nie narzekam. Tego systemu nie używam, mam swój. Jak
    jesteś zainteresowany to sobie znajdź. Zupełnie mi nie zależy żebyś zmienił
    zdanie. Tak sobie tylko piszę. Żebym ja zarabiał to z drugiej strony jakiś
    kolo, na którego sprzysiężył się cały świat, musi tracić. Tacy Kiepscy też
    są potrzebni. Śmiej się dalej.

  • 38. Data: 2009-09-11 08:17:46
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > kolo, na którego sprzysiężył się cały świat, musi tracić. Tacy Kiepscy też
    O widzisz, zaczynasz już kumać i pisać do rzeczy. Do machiny potrzebni są:
    machiniarze, naganiacze jak Ty i frajerzy- Kiepscy. Są również i tacy co
    zarabiają oczywiście, bo machiniarze nie są w stanie nad wszystkim zapanować,
    a nawet jest to rzecz nieodzowna aby machina funkcjonowała i jak się z
    odpowiedniego kąta na to popatrzy, to jest niezła zabawa. Zwłaszcza jak
    naganiacze wypuszczeni przez machiniarzy przebierają nóżkami bo brak frajera-
    Kiepskiego. Albo jak misternie utkana sieć złożona z fibonków itp. również
    systemów nagle pokazuje wała i jest lament okrutny Kiepskich. Nie lubię tylko
    widoku jak już Kiepski leży na łopatkach, a sępy co najwyżej na niego nasr...

  • 39. Data: 2009-09-11 08:25:02
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Wrz, 09:25, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja jestem zdania, że to całe gazetowe stękanie o dymaniu
    > leszczy to odreagowanie własnej głupoty na rynku.

    Dokładnie.
    To nie 'grubas' odpowiada za moją stratę, tylko JA. Proste.

  • 40. Data: 2009-09-11 08:28:17
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > fibonków itp. również systemów nagle pokazuje wała i jest lament okrutny
    > Kiepskich. Nie lubię tylko widoku jak już Kiepski leży na łopatkach, a

    Jestem naganiaczem? A na co naganiam? Kiedy ostatnio naganiałem? I jak
    poznajesz, że naganiam? Zadziwiające są te bzdury, które się tu wypisuje.
    Jak można mieć takie błoto w głowie. Niezmiennie mnie to zadziwia. I ta
    spiskowa teoria dziejów. Miodzio. Jeszcze Polska nie zginęła.