  • 1. Data: 2007-05-10 11:30:05
    Temat: Da sie wyplacic gotowke z karty kredytowej bezgotowkowej?
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    Witam
    Mam karte kredytowa Mastercard do tranzakcji bezgotowkowych, do karty
    nie ma pinu ani nie jest przypisany zaden nr konta, wiec przelewy i
    wyplaty w bankomatach odpadaja. Jest jakis sposob na wyciagniecie
    gotowki z tej karty??
    Pzdr.

  • 2. Data: 2007-05-10 12:09:27
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > nie ma pinu ani nie jest przypisany zaden nr konta, wiec przelewy i
    > wyplaty w bankomatach odpadaja. Jest jakis sposob na wyciagniecie

    robisz zakup w sklepie lub w sieci.
    robisz zwrot towaru/uslugi gotowka.

  • 3. Data: 2007-05-10 12:12:46
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xviper <v...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > robisz zakup w sklepie lub w sieci.
    > robisz zwrot towaru/uslugi gotowka.

    Mi w euroagd przy zwrocie towaru placonego karta zwrocili pieniadze rowniez
    wplacajac je poprzez terminal na karte. :)

  • 4. Data: 2007-05-10 12:17:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 12:12:46 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Mi w euroagd przy zwrocie towaru placonego karta zwrocili pieniadze rowniez
    > wplacajac je poprzez terminal na karte. :)

    Próbowałem dwa razy zwrotu na *inną* kartę (debetową) - nie mieli obiekcji.

  • 5. Data: 2007-05-10 12:27:10
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Próbowałem dwa razy zwrotu na *inną* kartę (debetową) - nie mieli obiekcji.

    Ja robilem transakcje debetowa i zwrot na ta sama.

  • 6. Data: 2007-05-10 12:33:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > nie ma pinu ani nie jest przypisany zaden nr konta, wiec przelewy i
    > wyplaty w bankomatach odpadaja. Jest jakis sposob na wyciagniecie

    jest jeden sprawdzony sposob, ktory dziala zawsze:

    ladnie sie ubierz i pojdz do kasyna, kup zetony placac kk, troche sie
    pokrec i nastepnie wymien je na gotowke w kasie ;-))
    niebezpieczenstwo jest takie, ze mozesz zagrac i przegrac lub co gorsza
    wygrac i sie wciagnac...

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-05-10 13:24:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "PawelM" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > nie ma pinu ani nie jest przypisany zaden nr konta, wiec przelewy i
    > wyplaty w bankomatach odpadaja. Jest jakis sposob na wyciagniecie

    A co to jest karta do transakcji bezgotówkowych?
    Pierwsze słyszę.

  • 8. Data: 2007-05-10 17:40:55
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > A co to jest karta do transakcji bezgotówkowych?
    > Pierwsze słyszę.
    ..zaloz konto w ING to uslyszysz :)...nie mozna z niej wypalcic
    gotowki ,ani bankomatem ani przelewem, czyli prawdziwy wirtualny
    pieniadz :)
    Pzdr.

  • 9. Data: 2007-05-10 18:26:04
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > A co to jest karta do transakcji bezgotówkowych?
    > Pierwsze słyszę.

    Mam Amexa do ktorego tez nie ma PINu wiec w bankomacie
    nie dziala, a w sklepach jak najbardziej.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2007-05-10 20:01:59
    Od: "Rezydent" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PawelM <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie ma pinu ani nie jest przypisany zaden nr konta, wiec przelewy i
    > wyplaty w bankomatach odpadaja. Jest jakis sposob na wyciagniecie

    http://www.moneybookers.com/app/ przesyłasz kwotę z karty komuś, kto ci ją
    zaraz oddaje gotówką; trochę to kosztowny sposób, a dla kart, które mają PIN
    tańszy niż z bankomatu.

    --
    Rezydent