  • 11. Data: 2011-09-29 11:49:46
    Temat: Re: Daily na wekkly...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j61kh4$o64$1@usenet.news.interia.pl...

    > A "excel" posiadasz ?.

    Też nie posiadam. Czyli MS Office nie posiadam.

    > P.S. Interesowało by mnie przekonwertowanie np. ^SPX (ale nie tylko ^SPX)
    > stąd.. :
    > http://s.stooq.com/db/h/d_world_ms.zip

    W/w nie pasuje do tego co oferowałem czyli pliki .PRN lub .MST z bossa -
    dla plików metastocka tego niestety nie zrobię.

    Jeżeli przekonwertujesz w/w pliki do dowolnego zdefiniowanego formatu CSV
    (plik tekstowy jak PRN lub MST z bossa) to konwersja będzie możliwa.

    --
    marfi

  • 12. Data: 2011-09-29 11:54:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 13:05:28 +0200, marfi napisał(a):

> [...]
    >
    > Podaj rzeczywisty przykład danych (.PRN czy .MST czy co) lub link do
    > konkretnego, jednego pliku a gratis napisze Ci programik do konwersji.

    Dla Endriu to trzebaby napisać kilkadziesiąt takich konwesrsji a i jeszcze
    jakies systemy na MT4. To taki zajmujący gość ;)
    Endriu zapodaj wszystie swoje potrzeby, bo widzę że bedzie potrzebny jakiś
    kombajn.

  • 13. Data: 2011-09-29 11:57:45
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś wie jak przerobić wejścowe dane dla metstocka które z reguły sa
    > podawane w daily (np. tu
    > http://bossa.pl/index.jsp?
    layout=mstock&page=0&news_cat_id=706&pkind=metastock
    )

    > ....na dane w weekly ?.
    >
    > Chciałbym mieć od razu bazę danych w metastocku w wekkly - czy wie ktoś
    jak
    > to zrobić ?.

    Mogę ci gratisowo zaoferować prosty arkusz excela, który przekonwertuje ci
    dane o dowolnym interwale na dane o interwale wyższym, ale które są
    wielokrotnością danych surowych, np jednominutowe na 15 minutowe (x15) czy
    2godzinne (x120),itp. Łatwo możesz przerobić na tygodniowe, jeżeli trochę
    popracujesz z funkcją weeknum().

    pozdrawiam
    kc

  • 14. Data: 2011-09-29 12:21:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]

    Sam przekonwertowałem...
    Sprawdź treść pliku: http://www.skyview.pl/indices.zip i potwierdź o jaki
    instrument chodzi.

    > Tylko close i nic innego.

    Co to znaczy - określ DOKŁADNIE postać wynikową - imo potrzebujesz oprócz
    "close" również datę lub numer tygodnia i rok

    --
    marfi

  • 15. Data: 2011-09-29 15:21:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko close i nic innego.

    Tu masz tygodniówki indeksów które wskazałeś:
    http://www.skyview.pl/WEEKOUT.zip

    --
    marfi

  • 16. Data: 2011-09-29 16:47:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tu masz tygodniówki indeksów które wskazałeś:
    > http://www.skyview.pl/WEEKOUT.zip

    Co prawda kodu źrodłowego się spodziewałem a nie samego plikku wynikowego,
    niemniej "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" .....

    Dzięki Marfi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-09-29 17:06:47
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > jakies systemy na MT4. To taki zajmujący gość ;)
    > Endriu zapodaj wszystie swoje potrzeby, bo widzę że bedzie potrzebny jakiś

    I pomyśleć, że wszystko to w imię szerokopojętej znienawidzonej przez lud
    pracujący miast i wsi - spekulacji .....:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-09-29 18:40:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Co prawda kodu źrodłowego się spodziewałem a nie samego plikku
    > wynikowego, niemniej "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"

    Kodu źródłowego czy programu .EXE?
    Posiadasz Delphi?

    --
    marfi

  • 19. Data: 2011-09-29 18:51:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Baw się dobrze: http://www.skyview.pl/d2w.zip

    --
    marfi

  • 20. Data: 2011-09-29 19:14:47
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Baw się dobrze: http://www.skyview.pl/d2w.zip

    Ech Marfi, kurna nie mogłes ty się bawić z C++ tylko jakieś Delphi weszedłeś

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/