  • 1. Data: 2009-08-10 18:34:30
    Temat: Dane intraday?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Czy ktos jest wstanie wyjasnic co to sa dane Intraday? Czy to tylko
    dane z sesji, ktore da sie podzielic na interwaly (1 sek., 1 min. 15
    min.?) Czy czyms sie to jeszcze rozni...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2009-08-10 21:26:29
    Temat: Re: Dane intraday?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Czy ktos jest wstanie wyjasnic co to sa dane Intraday? Czy to tylko
    > dane z sesji, ktore da sie podzielic na interwaly (1 sek., 1 min. 15
    > min.?) Czy czyms sie to jeszcze rozni...

    Dobrze kombinujesz!
    IntraDay = Intra (wewnatrz) + Day (dzien)
    Czyli informacja o tym, co sie dzialo pomiedzy otwarciem i zamknieciem
    sesji. Polskiego okreslenia nie znam.
    Czesto jest tak, ze dane dzienne sa za friko, ale juz dobre dane intraday sa
    platne (z reguly sa bardzo drogie, z wyjatkiem GPW ;) ).
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-10 22:17:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-10 23:26, Dombrek wrote:

    > Dobrze kombinujesz!
    > IntraDay = Intra (wewnatrz) + Day (dzien)
    > Czyli informacja o tym, co sie dzialo pomiedzy otwarciem i zamknieciem
    > sesji. Polskiego okreslenia nie znam.
    wewnątrzsesyjne?

    > Czesto jest tak, ze dane dzienne sa za friko, ale juz dobre dane intraday sa
    > platne (z reguly sa bardzo drogie, z wyjatkiem GPW ;) ).
    A na Bossie nie są dostępne?

  • 4. Data: 2009-08-10 22:20:45
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > wewnątrzsesyjne?
    No niby tak, ale kto tak mówi?! Się nie przyjęło. Można zgłosić się do
    językoznawców. ;)

    > A na Bossie nie są dostępne?

    Dlatego napisałem "z wyjątkiem GPW". Dla polskiej giełdy dostać dane to
    pikuś (własnie Bossa, Parkiet...), ale już dla zagranicznych jest bardzo
    ciężko. Z reguły dane kosztują spore ilości EUR (mówię oczywiście o dobrych
    danych, bo chłamu jest w sieci sporo, ale takie dane są niewiele warte i np.
    w testach systemów pokazuję bardzo dziwne cuda).
    Dombrek