  • 11. Data: 2009-02-22 08:15:24
    Temat: Re: Danske Bank Poland [TROLL WARNING]
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MM wrote:

    > Żeś mi dogadał niczym sagan garnkowi. Najpierw pleciesz o powinnościach
    > ["(...) W zamiast _powinni_ sie pojawic towrzysze (...)"], potem
    > zapytany o to próbujesz wmówić, że to inni postrzegają rzeczywistość
    > przez pryzmat powinności.

    Najwyrazniej nie do konca zlapales sens mojej wypowiedzi. Staralem sie
    uscislic _czy sa jakies powinnosci_ co do zachowania sie banku, przy ocenie
    perspektywy kraju aby nie okazac sie "zdrajca".

    > "Starasz się opierać na merytorycznych argumentach"? Zapewne tę
    > wypowiedź również. Więc proszę wskaż mi na jakich to rzeczowych
    > argumentach oparłeś swoją wypowiedź o "prawiakach"?

    No coz, moje oczekiwania co do merytorycznej wymiany zdan sa najwyrazniej
    zbyt wygorowane. Jednak mimo wszystko: prosze po raz kolejny. Przytocz moja
    wypowiedz gdzie nazywam kogokolwiek "prawiakiem".

    --
    in

  • 12. Data: 2009-02-22 08:20:44
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    MM pisze:

    > "Starasz się opierać na merytorycznych argumentach"? Zapewne tę
    > wypowiedź również. Więc proszę wskaż mi na jakich to rzeczowych
    > argumentach oparłeś swoją wypowiedź o "prawiakach"?

    Kolega nie umie czytac poprawnie slow bez ogonkow :)
    I dlatego Ciebie nie zrozumial :)

    "W zamiast powinni sie pojawic towrzysze prawiacy jak silnym i dumnym
    krajem jestesmy"

    Zamiast "towarzysze prawiący" przeczytal "towarzysze prawiacy"
    cokolwiek to ten "prawiak" jest :)

    Pozdrowka
    KOMTUR

  • 13. Data: 2009-02-22 08:22:36
    Od: sorden <s...@w...pl>

    KOMTUR wrote:

    > Zamiast "towarzysze prawiący"  przeczytal "towarzysze prawiacy"
    > cokolwiek to ten "prawiak" jest :)

    To dobre, nie ma to jak poprawic sobie humor w niedzielny poranek.

    EOT ;)

    --
    in

  • 14. Data: 2009-02-22 08:26:00
    Od: MM <n...@i...pl>

    sorden pisze:
    > Najwyrazniej nie do konca zlapales sens mojej wypowiedzi.

    No tak, to wina czytelników, że w wypowiedzi nie dostrzegli pytania lub
    wątliwości. To wszystko tłumaczy.

    > No coz, moje oczekiwania co do merytorycznej wymiany zdan sa najwyrazniej
    > zbyt wygorowane. Jednak mimo wszystko: prosze po raz kolejny. Przytocz moja
    > wypowiedz gdzie nazywam kogokolwiek "prawiakiem".

    Szkoda, że ja muszę przywoływać drugą wypowiedź w tym wątku, ale skoro
    muszę... Zerknij do własnej wypowiedzi w której to przez zabieg
    retoryczny, jakim jest uogólnienie, przyklejasz łatkę "prawiaka"
    każdemu, kto mówi "jak silnym i dumnym krajem jesteśmy".

    Szkoda także, że była to całkowita dygresja niezwiązana z wątkiem.
    Pomijam, że wątkiem niezbyt trafnym.

    EOT, szkoda bitów

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 15. Data: 2009-02-22 08:29:46
    Od: MM <n...@i...pl>

    KOMTUR pisze:
    > Zamiast "towarzysze prawiący" przeczytal "towarzysze prawiacy"

    Argument "a bo co innego było na myśli" nie jest najszczęśliwszy i
    bynajmniej brak precyzji jest problemem autora a nie czytelników.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 16. Data: 2009-02-22 09:36:50
    Temat: Re: Danske Bank Poland
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    Z odpowiedzi które zostały umieszczone do tego wątku widzę że na razie
    udzielają się kombinatorzy z innych banków zagranicznych, które wyprowadzają
    pieniądzę do central po za Polską. Przecież wam płacą za to aby tak pisać.

    Ludzie dają wam swoje pieniądze wy kupujecie twarde waluty, złoty leci na
    ryj a wy sprzedajecie waluty gdy są drogie, i na czysto zostają setki mln
    dolarów, euro. Dymacie Polaków za ich własne pieniądze. Zdrajców mamy na
    pęczki. Można założyć że w każdym banku (niepolskim) pracuje ich setki.

  • 17. Data: 2009-02-22 10:30:39
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Lut, 01:19, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Czy kazdy bank ma w statucie obrone zlotego (wbrew wlasnym interesom) ?
    >
    > --
    > in

    Interesy tego banku mnie nie interesują. Mnie interesuje moja własna
    kieszeń i kurs złotego do obcych walut.
    Nie będę stał i przyglądał się z zadowoleniem, że ktoś przez swoje
    manipulacje (to, że dozwolone prawem nie jest ważne) uszczupla mój
    portfel. Mam prawo wygłaszać swoje niezadowolenie z tego powodu. Moja
    pierwsza wypowiedź powstała z powodu zdziwienia, że na apel o
    podziękowania dla Danske, Ty piszesz dziwne rzeczy o jakiejś cenzurze.
    Zupełnie Twój komentarz pasował jak nos do tabakiery. To tyle na ten
    temat.

  • 18. Data: 2009-02-22 12:52:18
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "czp" <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dolarów, euro. Dymacie Polaków za ich własne pieniądze. Zdrajców mamy na
    > pęczki. Można założyć że w każdym banku (niepolskim) pracuje ich setki.

    Niech zyje PKO BP.
    Choc jeden bank ktoremu mozna jako tako wierzyc ....

  • 19. Data: 2009-02-22 14:05:24
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@g...pl wrote:

> [...]
    > podziękowania dla Danske, Ty piszesz dziwne rzeczy o jakiejś cenzurze.
    > Zupełnie Twój komentarz pasował jak nos do tabakiery. To tyle na ten

    Oczywiscie, ze masz prawo wyrazac swoje niezadowolenie, z obecnej sytuacji.
    Jednak aby nazwac bank zdrajca, najpierw musialbys udowodnic, ze bank ten
    (Danske Bank) powinien bronic interesu narodowego Polski, po czym sie temu
    sprzeniewierzył. (Dlatego zapytalem, czy maja taki zapis w statucie).

    --
    in

  • 20. Data: 2009-02-22 18:40:13
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    czp pisze:
> [...]
    > dolarów, euro. Dymacie Polaków za ich własne pieniądze. Zdrajców mamy na
    > pęczki. Można założyć że w każdym banku (niepolskim) pracuje ich setki.

    ROTFL. Jak tak stawiasz sprawę to podziękuj wpierw politykom, którzy
    dzielnie bronili ( i skutecznie obronili) polską gospodarkę przed
    wprowadzeniem euro.

    pozdrawiam,

    mirek