  • 21. Data: 2009-02-22 19:30:06
    Temat: Re: Danske Bank Poland
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Lut, 15:05, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Oczywiscie, ze masz prawo wyrazac swoje niezadowolenie, z obecnej sytuacji.
    > Jednak aby nazwac bank zdrajca, najpierw musialbys udowodnic, ze bank ten
    > (Danske Bank) powinien bronic interesu narodowego Polski, po czym sie temu
    > sprzeniewierzył. (Dlatego zapytalem, czy maja taki zapis w statucie).
    >
    > --
    > in

    Widzę, że dalej nie rozumiesz zupełnie tekstu pisanego. W której
    swojej wypowiedzi nazywałem bank zdrajcą? Przeczytaj jeszcze raz cały
    wątek, bo widzę, że masz zdolności nie do analizowania tekstu a do
    kreatywnego interpretowania wypowiedzi innych ludzi. W swojej
    pierwszej wypowiedzi wskazywałem jedynie na brak związku Twojej
    wypowiedzi z wypowiedzią osoby rozpoczynającej ten wątek - a
    mianowicie cenzura w mediach. Jakbyś zechciał tak jeszcze raz
    wyjaśnić, co ma cenzura i media do działania owego banku.

  • 22. Data: 2009-02-22 20:29:57
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@g...pl wrote:

> [...]
    > mianowicie cenzura w mediach. Jakbyś zechciał tak jeszcze raz
    > wyjaśnić, co ma cenzura i media do działania owego banku.

    Ależ proszę bardzo. Z pierwszej wypowiedzi mozna wysnuc wniosek (ja taki
    wysnulem), ze kazdy kto osmieli sie stwierdzic, ze w Polsce nie dzieje sie
    dobrze, szczegolnie gospodarczo i zaleci np. wstrzymanie sie z
    inwestycjami, scepcytyzm do regionu lub nawet wyprzedaz - bedzie nazwany
    zdrajca.
    Idac dalej tym tropem, mozna dopuscic widmo telewizji w ktorej (w imie
    narodowego interesu) podawane sa tylko pozytywne informacje.

    Byc moze wczesniej uzywalem zbyt daleko idacego skrotu myslowego. Mam
    nadzieje, ze tym razem jakaz zarowka sie zaswiecila.

    --
    in

  • 23. Data: 2009-02-22 23:27:14
    Od: MM <n...@i...pl>

    mirekm pisze:
    > ROTFL. Jak tak stawiasz sprawę to podziękuj wpierw politykom, którzy
    > dzielnie bronili ( i skutecznie obronili) polską gospodarkę przed
    > wprowadzeniem euro.

    Euro w jakiś magiczny sposób obroni przed kryzysem? To jakimże dziwnym
    zbiegiem okoliczności kryzys w strefie euro jest zdecydowanie
    poważniejszy niż u nas?

    Propaganda to jedna z najgorszych rzeczy, odbiera ludziom resztki
    myślenia i tylko powtarzają zasłyszane w mediach slogany.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 24. Data: 2009-02-23 08:00:12
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Lut, 21:29, sorden <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Byc moze wczesniej uzywalem zbyt daleko idacego skrotu myslowego. Mam
    > nadzieje, ze tym razem jakaz zarowka sie zaswiecila.

    Nie wiedziałem, że z moich słów "Akurat spawa nie dotyczy negatywnych
    wypowiedzi w mediach, a działań
    na niekorzyść naszej gospodarki" można wyciągnąć aż takie wnioski, że
[...]
    zdrajca". A to jeszcze ciekawsze:

  • 25. Data: 2009-02-23 09:46:37
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@g...pl wrote:

    > działań
    > na niekorzyść naszej gospodarki

    Jakie zatem "działania na niekorzyść naszej gospodarki" miałeś na myśli ?

    --
    in

  • 26. Data: 2009-02-23 12:54:02
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 23:08:25 +0100, czp napisał(a):

    > www-2.danskebank.com/Link/PolentreasurydepartmentPL

    Oto zawartość tego linku:

    "Departament Skarbu

    Prosimy o kontakt z naszym dealerem walutowym, jeśli chcą Państwo:

    * zakupić lub sprzedać walutę
    * założyć depozyt w PLN lub w innej walucie wymienialnej
    * uzyskać poradę na temat zabezpieczenia ryzyka kursowego lub
    informację o polskiej gospodarce"
    Plus nazwiska i kontakty trzech pracowników.

    Nie pojmuję, w jaki sposób wynikać ma z tego, że ludzie ci robią z naszego
    "zyla" (cokolwiek autor miał na myśli, pewnie złotego) prostytutkę (jak
    waluta może być damą negocjowalnego afektu, też, dalibóg, nie wiem).

    Prawdopodobnie autor wątku nieco zmoczył cztery litery na handlu walutami i
    teraz usiłuje odreagować - w nerwach nawet nie potrafi porządnie linku
    wkleić. Ciekawe, czy kopnął też psa sąsiadki, która jest w banku "starszym
    konserwatorem powierzchni płaskich"?

    T.

  • 27. Data: 2009-02-23 13:07:24
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    MM pisze:

    > Euro w jakiś magiczny sposób obroni przed kryzysem? To jakimże dziwnym
    > zbiegiem okoliczności kryzys w strefie euro jest zdecydowanie
    > poważniejszy niż u nas?

    1. Wątkotwórca toczy pianę, o to że złotówka mocno spadła. Jedź na narty
    na Słowację to się przekonasz co to znaczy.
    2. Kryzys jeszcze się u nas na dobre nie zaczął - prześledź sobie
    historyczne trendy gospodarcze - jako gospodarka mamy spore, w miarę
    stałe opóźnienie - takie przesunięcie w fazie.
    3. Słaba złotówka może być dla Polski dużą szansą na przechorowanie
    kryzysu łagodnie. To co jest niekorzystne to bardzo duża dynamika zmian
    i całkowita niepewność co do przyszłości.

    > Propaganda to jedna z najgorszych rzeczy, odbiera ludziom resztki
    > myślenia i tylko powtarzają zasłyszane w mediach slogany.

    Zgadzam się. Polowanie na zdrajców narodu to sport godny Kurskich,
    Leperów, czy najlepszego (byłego) premiera od czasów plejstocenu.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 28. Data: 2009-02-23 15:26:19
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    czp wrote:
    > A tutaj można obejrzeć tych co rządzą w Danske Bank Poland. Czy to zdrajcy?
    > www-2.danskebank.com/Link/PolentreasurydepartmentPL
    >
    > Proponuję napisać kilka słów podziękowania od rodaków. Napiszcie jak bardzo
    > się cieszycie, że robią nam z naszego zyla prostytutkę. Ja w każdym razie
    > jestem w....iony. Jak takie coś może istnieć w Polsce.

    hehe, dobre - widzieliście ten link teraz ?
    Zniknęły zdjęcia i bezpośrednie adresy e-mail.
    Boją się ze ktoś ich personalnie zjebie z góry na dół ;-)

    A skoro się boją...

    Marcin

  • 29. Data: 2009-02-23 16:28:36
    Od: MM <n...@i...pl>

    mirekm pisze:
    > 1. Wątkotwórca toczy pianę, o to że złotówka mocno spadła.

    W takim razie czemu toczysz pianę o nieprzyjęcie euro?

    Sąd, że przyjęcie euro cokolwiek ustabilizuje jest równie naiwny jak
    pogląd wątkotwórcy o negatywnym znaczeniu spadku złotówki. Każdy
    pieniądz, także euro i muszelki, ma zmienną siłę nabywczą.

    Pogląd, że po przyjęciu euro cokolwiek się ustabilizuje jest dziecinnie
    naiwny. Euro to projekt polityczny i z racjami ekonomicznymi nie ma nic
    wspólnego.

    > Zgadzam się. Polowanie na zdrajców narodu to sport godny Kurskich,
    > Leperów, czy najlepszego (byłego) premiera od czasów plejstocenu.

    W takim razie czemu posługujesz się podobnym pustosłowiem nt. polityków
    co to nie chcieli euro?

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 30. Data: 2009-02-23 17:14:37
    Od: jack <n...@s...pl>

> [...]
    > Zniknęły zdjęcia i bezpośrednie adresy e-mail.
    > Boją się ze ktoś ich personalnie zjebie z góry na dół ;-)

    jest jeszcze tu

    http://tinyurl.com/abltot

    http://209.85.129.132/search?q=cache:q_rkv3MYrnAJ:ww
    w-2.danskebank.com/Link/PolentreasurydepartmentPL+%2
    2Maciej+Semeniuk,+Dr+(PL%2BEN)%22&hl=pl&ct=clnk&cd=7
    &gl=pl