  • 31. Data: 2009-02-23 17:17:30
    Temat: Re: Danske Bank Poland
    Od: jack <n...@s...pl>

    mysle ze boja sie dostac w ryj, np. od wszechpolakow

  • 32. Data: 2009-02-23 17:23:56
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 18:17:30 +0100, jack napisał(a):

    > mysle ze boja sie dostac w ryj, np. od wszechpolakow

    Ja na ich miejscu bardziej bym się bał zielonoarmistów i innych lewaków -
    mają wielką wprawę w zadymach

    T.

  • 33. Data: 2009-02-23 22:37:03
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    MM pisze:

    > W takim razie czemu toczysz pianę o nieprzyjęcie euro?

    Ależ w tej chwili nie mam nic przeciwko - całkiem nieźle na tym wyszedłem.

    > Sąd, że przyjęcie euro cokolwiek ustabilizuje jest równie naiwny jak
    > pogląd wątkotwórcy o negatywnym znaczeniu spadku złotówki. Każdy
    > pieniądz, także euro i muszelki, ma zmienną siłę nabywczą.
    >
    > Pogląd, że po przyjęciu euro cokolwiek się ustabilizuje jest dziecinnie
    > naiwny. Euro to projekt polityczny i z racjami ekonomicznymi nie ma nic
    > wspólnego.

    Wybacz ale bredzisz, jak ten gość co czyszcząc prawe, dłubie sobie
    bagnetem w lewym uchu. Janusz Korwin cośtam.

    > W takim razie czemu posługujesz się podobnym pustosłowiem nt. polityków
    > co to nie chcieli euro?

    Niby zasługują na więcej? Nie - gdyż ponieważ, biedne te boże krówki nie
    chciały euro, bo euro to zuo. Zuo przy pomocy którego wredna łunia nas
    zniewoli i da każdemu mercedesa. Do umycia. Świetnie się nadaje do
    straszenia elektoratu, równie dobrze jak terroryści, sekty, dopalacze,
    pazerny kler lub eutanazja. I jak widać ciemny lud to kupił, a ja
    kolejny rok jestem do tyłu na rachunkach za telefon do dealera walutowego.

    pozdrawiam,

    mirek