  • 41. Data: 2007-08-16 14:48:31
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jesli ja mam w tygodniu spotkanie z 4-a kochankami, a ty z zadna, to
    > statystycznie rzecz biorac, kazdy z nas ma 2 razy w tygodniu spotkanie z
    > kochanka.

    Jeśli na większości terytorium tego kraju bankomatów PekaoSA jest więcej niż
    BPH, to znaczy że ja mam rację...

    > Tylko jaka z tego ty masz przyjemnosc, to ja nie rozumiem.

    Wygoda użytkowania konta...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 42. Data: 2007-08-16 15:10:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Ja Ci Chyba nie muszę podawać cen, bo BPH za żadne skarby i tak nie
    > zrealizuje takiej usługi jak PekaoSA, która dla mnie jest podstawową...

    jedni lubia rude, inni blondynki - wroc, jak w pko zrobia darmowe przelewy.

    > My tu najczęściej mamy KK w innych bankach niż RORy...

    A ja mylalem, ze wiekszosc ma kilka KK, tam gdzie akurat najkorzystniej i
    najwygodniej.... Dla mnie srebrna visa BPH za darmo i z 4-a miesiacami darmowego
    kredytu , z podgladem przez jeden z najlepszych systemow internetowych, podajacy
    szczegowly wszystkich blokad jest bardzo OK. Prawdopodobnie potem przejde na
    bursztynka ze zdjeciem, bo jest warty swoich 25 zl rocznie. Zwlaszcza, przez te
    szczegolowe informacje o blokadach. Brakuje mi ich w kartach Citi..:( - ktore z
    kolei maja inne zalety :)

  • 43. Data: 2007-08-16 15:13:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Jeśli na większości terytorium tego kraju bankomatów PekaoSA jest więcej niż
    > BPH, to znaczy że ja mam rację...

    Lisczy sie trafnosc postawienia bankomatu.
    BOP ladnie celuje nimi w ciagi handlowo komunikacyjne, rowniez w miejscowosci
    turystyczne. Do tego dochodzi bezplatny Euronet - rzadko sa "pustynie" bez BPH

    > Wygoda użytkowania konta...

    Co to ma wspolnego z kobietami? ;)

  • 44. Data: 2007-08-16 15:14:31
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Nie używasz Windowsa? Zgadłem?

    W pracy musze :(
    W domu nie :)

  • 45. Data: 2007-08-16 15:17:52
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A ja mylalem, ze wiekszosc ma kilka KK, tam gdzie akurat najkorzystniej i
    > najwygodniej....

    Ale rzadko tam, gdzie ROR...

  • 46. Data: 2007-08-16 15:22:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Ale rzadko tam, gdzie ROR...

    Przy pojedynczej karcie to faktycznie ryzyko.
    Zapewne pko zdaje sobie sprwe z powyzszej tendencji i ma takie KK, jakie ma, bo
    stawia na swoje superwygodne konto z superuslugami i wie, ze nikt przy takim skarbie
    nie wezmie KK - no bo nie bieze sie KK Tam gdzie ror.

    Tylko nigdzie tej wygody nie moge sie doszukac.....

    Ale zapewne zdradzisz mi wreszcie ta tajemnice, jakie to superwygody ma przecietny
    Kowalki w pkosa.

  • 47. Data: 2007-08-16 15:23:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Lisczy sie trafnosc postawienia bankomatu.

    Dla mnie liczy się to, żeby mi pasowały...

    > BOP ladnie celuje nimi w ciagi handlowo komunikacyjne, rowniez w
    > miejscowosci
    > turystyczne. Do tego dochodzi bezplatny Euronet - rzadko sa "pustynie" bez
    > BPH

    Jeśli to są wszystkie ichnie bankomaty:
    http://www.bph.pl/pl/pib/bankomaty/lista?w=dolno%B6l
    %B1skie&m=
    to np. byłe jeleniogórskie... Gdzie nie splunąć tam bankomat BPH. O ile
    potrafisz pluć poza województwo...

    > Co to ma wspolnego z kobietami? ;)

    Tyle samo, co Twoja odpowiedź na mój post... ;)

  • 48. Data: 2007-08-16 15:26:22
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 49. Data: 2007-08-16 15:26:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tylko nigdzie tej wygody nie moge sie doszukac.....
    >
    > Ale zapewne zdradzisz mi wreszcie ta tajemnice, jakie to superwygody ma
    > przecietny
    > Kowalki w pkosa.

    Oczywiście. Zdradzam ją na grupie od lat, zwykle 1-2 do roku, więc mogę
    jeszcze raz.
    Nazywa się toto "zlecenia stałe", ale inaczej realizowane niż w większości
    (wszystkich?) banków.
    Znacznie wygodniejsze, bo raz zlecasz i musisz tylko w dniu spłaty rano mieć
    pieniądze na koncie.

  • 50. Data: 2007-08-16 15:36:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    %B1skie&m=
    > to np. byłe jeleniogórskie... Gdzie nie splunąć tam bankomat BPH. O ile

    No coz - Wroclaw nie narzeka.

    > Tyle samo, co Twoja odpowiedź na mój post... ;)

    No coz - mi chodzilo o statystyke - mieszkaniec Wroclawia raczej nie narzeka na
    bankomaty BPH i Euronetu.
    Zreszta , jak widac na ponizszym, jest ich troszke wiecej, bo bankomaty euronetu
    byly pokazane zaiste sladowo

    http://www.money.pl/banki/bankomaty/bankomat,euronet
    ,dolnoslaskie,1,,1,0.html