  • 61. Data: 2007-08-16 19:45:47
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Tak jak ja na bezpłatne bankomaty poza granicami Polski (o ile komuś się
    > często przydają).
    > A mieszkańcom terenów przygranicznych i owszem...

    Czy wszystkie banki tej grupy maja tak na stale darmowe wyplaty w ramach grupy?
    Mozesz to sprawdzic?
    Bo jesli na stale , to moze byc atut banku dla osbb podrozujacych (jesli jest
    sensowne nasycenie bankomatami, a nie tak jak z bankomatami Citibanku, ktore czesto
    sa bardzo sporadycznie reprezentowane w calych regionach), a jesli tylko promocja,
    majaca na celu zatrzymac klientow uciekajacych przed efektami fuzji.......

    > Na Euronet tak samo może nie narzekać posiadać konta w PekaoSA i wielu
    > innych bankach.
    > Chodziło o to, co poza Euronetem...

    BPH podpisal umowe z Euronetem jeszcze przed fuzja, podobnie jak przed fuzja
    utworzyl konta (dosyc drogie jak na mnie), ktore maja darmowe wyplaty z WSZYSTKICH
    bankomatow w Polsce, jesli komus zalezy akurat na takiej usludze i nie lubi tracic
    czasu w rozjazdach na wyszukiwanie bankomatow swjego (jaki by nie byl) banku.

    Tak wiec Euronet dalej traktuje jako bankomaty, korzystanie z ktorych gwarantuje
    konto w BPH, naturalnie wszystko traktujac jako "stan biezacy" - po zakonczeniu
    fuzji, potem wejsciu GeMoney moze bardzo duzo sie dziac i to niekoniecznie dobrego.
    Jak napisalem w jednym poscie - w BPH moze byc tak samo, lepiej lub gorzej - w
    pkosa tylko gorzej.

  • 62. Data: 2007-08-16 19:51:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czy wszystkie banki tej grupy maja tak na stale darmowe wyplaty w ramach
    > grupy?
    > Mozesz to sprawdzic?

    Nie wiem o jaką grupę Ci chodzi.
    Wszystko chyba jest w pierwszym poście...

> [...]
    > promocja,
    > majaca na celu zatrzymac klientow uciekajacych przed efektami fuzji.......

    Niektórzy nie mają dokąd ani po co uciekać...

    > Jak napisalem w jednym poscie - w BPH moze byc tak samo, lepiej lub
    > gorzej - w
    > pkosa tylko gorzej.

    Wszędzie może być lepiej, gorzej bądź taxamo...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 63. Data: 2007-08-16 19:54:42
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Faktycznie zadziwiająco dobrze.
    Ile razy szukam bankomatu, wpadam na PeKaO SA.
    Zupełnie na odwrót niż PKO BP co pochowane jest gdzies po ciemnych smierdzących
    katach.
    JaC

    -----

  • 64. Data: 2007-08-16 19:56:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czytam "realizowane inaczej niz w wiekszosci bankow" nie jest precyzyjnym
    > opisem.

    A to doczytałeś: "Znacznie wygodniejsze, bo raz zlecasz i musisz tylko w
    dniu spłaty rano mieć
    pieniądze na koncie." ?

    > Usluga przydatna (przejrzalem cd dyskusji) jesli ktos duzo jest poza
    > domem,czesto
    > choruje i lezy w szpitalach, mieszka samotnie lub niedopuszcza reszty
    > rodziny do
    > obslugi platnosci.

    Albo nie chce mu się co chwila sprawdzać czy aby listonosz doniósł
    rachunek...
    Albo wklepywać setek liczb z papierków do komputera.

    > Mi akurat taka usluga jest niepotrzebna (podobnie jak doradca do konta),
    > natomiast
    > sa osoby, ktorym jest ona przydatna.

    Ja mam podobne zdanie na temat debetów czy kredytów w bankach...
    Na pewno są tacy, którzy z tego korzystają...

  • 65. Data: 2007-08-16 20:02:43
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Nie wiem o jaką grupę Ci chodzi.
    > Wszystko chyba jest w pierwszym poście...

    "Już od 1 sierpnia 2007 roku możesz wypłacać pieniądze bez prowizji ze wszystkich
    bankomatów grupy UniCredit na terenie Europy."

    UniCredit to sie nazywa, jesli nie spotkales sie z ta nazwa ;) - natomiast z TOIP
    bankow w ocych landach, mozna sie zorientowac, czy jest to regula w tamtej grupie,
    czy tylko pkosa spotkal wyjatkowo taki przywilej (wtedy swiadczyloby to o
    promocyjnosci oferty i pozwalaloby sie spodziewac, ze moze byc ograniczona czasowo,
    jak to niektorzy ladnie pisza "promocja wazna do odwolania")

    > Niektórzy nie mają dokąd ani po co uciekać...

    Niektorzy tak.

    > Wszędzie może być lepiej, gorzej bądź taxamo...

    Dokladnie - w pkosa tylko gorzej - jego produkty (te z ktorych korzystam) wypadaja
    tragicznie przy wiekszosci istniejacych bankow - tyle, ze, zeby osiagnac pakiet
    porownywalny do tego, z ktorego korzystam w BPH (stan obecny, srebrny sezamy),
    trzeba by polaczyc sobie uslugi kilku bankow.

  • 66. Data: 2007-08-16 20:09:56
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > A to doczytałeś: "Znacznie wygodniejsze, bo raz zlecasz i musisz tylko w
    > dniu spłaty rano mieć
    > pieniądze na koncie." ?

    Jak przy kazdej usludze tego typu. Mam kilka swiadczen, ktore maja ta sama
    niezmienna cene i dzien miesiaca na ktory trzeba wplacic pieniadze. Nie wspomniales
    o zmiennosci kwoty.

    > Albo nie chce mu się co chwila sprawdzać czy aby listonosz doniósł
    > rachunek...
    > Albo wklepywać setek liczb z papierków do komputera.

    ??????????? Widziales kiedys przelew zdefiniowany???

    > Ja mam podobne zdanie na temat debetów czy kredytów w bankach...

    Milo miec taka mozliwosc - np jak zabraknie kilka zl do kwoty koniecznej do
    splacenia KK, lub pojawi sie inna koniecznosc skorzystania szybko z gotowki.

    Choc mialem kiedys okres, ze dlugo (ze dwa lata) siedzialem na minusie lub
    oscylowalem w okolicach, gdy koniecznosc losowa zmusila mnie do oplacenia naraz
    kilku rzeczy w sumie znacznie przewyzszajacych zarobki. Nie wiem, jak wtedy
    poradzilbym sobie bez tego tej rezerwy kredytowej.

    > Na pewno są tacy, którzy z tego korzystają...

    Jak wyzej.

  • 67. Data: 2007-08-16 20:11:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > "Już od 1 sierpnia 2007 roku możesz wypłacać pieniądze bez prowizji ze
    > wszystkich
    > bankomatów grupy UniCredit na terenie Europy."

    Nie bardzo rozumiem dlaczego ja miałbym to sprawdzać... ;)
    Mnie to raczej gila...

> [...]
    > sezamy),
    > trzeba by polaczyc sobie uslugi kilku bankow.

    No cóż. W BPH żadne konto nie dorównuje temu w PekaoSA, bo BPH nie świadczy
    takich usług...
    I raczej nie będzie w najbliższej przyszłości...
    Ale czy to ma jakieś znaczenie?

  • 68. Data: 2007-08-16 20:15:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > niezmienna cene i dzien miesiaca na ktory trzeba wplacic pieniadze. Nie

    Czyżbyś za telefon, gaz, prąd płacił zawsze tego samego dnia miesiąca i tę
    samą kwotę?

    > ??????????? Widziales kiedys przelew zdefiniowany???

    Tak. A słyszałeś, że rachunek za telefon może być w różnych miesiącach w
    różnej wysokści?
    A ten przelew zdefiniowany automagicznie wówczas zgaduje tę datę i kwotę?

> [...]
    > wtedy
    > poradzilbym sobie bez tego tej rezerwy kredytowej.

    Ja wolę pożyczyć od rodziny.
    Odsetki od kredytu sytuujemy w połowie pomiędzy tanim kredytem a dobrą
    lokatą. Wilk syty i owca cała.

  • 69. Data: 2007-08-16 20:22:28
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Nie bardzo rozumiem dlaczego ja miałbym to sprawdzać... ;)
    > Mnie to raczej gila...

    Mnie tym bardziej, podobnie jak oferta banku Tsbi Mumba w Ghanie.

    > No cóż. W BPH żadne konto nie dorównuje temu w PekaoSA, bo BPH nie świadczy
    > takich usług...

    Za to te co sie pokrywaja sa tansze (np placic 100 zl rocznie za limit kredytowy,
    niezaleznie czy przyznano 1000 zl czy 10000).
    Akurat tylko te uslugi mnie interesuja i sprawdzam je w ofercie roznych bankow.

    Przy okazji - ktore konto w pkosa ma darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow?

  • 70. Data: 2007-08-16 20:27:37
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Czyżbyś za telefon, gaz, prąd płacił zawsze tego samego dnia miesiąca i tę
    > samą kwotę?

    Za "smieci", internet i kilka stalych abonamentow.

    > Tak. A słyszałeś, że rachunek za telefon może być w różnych miesiącach w
    > różnej wysokści?
    > A ten przelew zdefiniowany automagicznie wówczas zgaduje tę datę i kwotę?

    Oczywiscie, ze nie zgaduje. Wprowadzam do utworzonego z tego szablonu przelewu
    kwote, numer faktury i date, kiedy ma byc zrealizowany.

    Teraz mam gorzej, bo przeszedlem z platnosciami na karte Citibanku, a tam interfejs
    jest paskudny.

    > Ja wolę pożyczyć od rodziny.

    Gratuluje duzej rodziny.

    > Odsetki od kredytu sytuujemy w połowie pomiędzy tanim kredytem a dobrą
    > lokatą. Wilk syty i owca cała.

    Jeszcze raz "gratuluje" rodziny.