  • 51. Data: 2017-02-16 14:16:13
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-02-16 o 11:46, J.F. pisze:

    >Oprócz kodu jest jeszcze numer telefonu.

    Sebastian proponuje go zniesc :-)
    Bo niepotrzebny ... no w zasadzie ma racje :-)

    J.

  • 52. Data: 2017-02-16 15:38:52
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ale szafek z 50.
    > I juz mamy 1/20 tys ... no, nadal malo.
    > Ale jak mlodziez odkryje i przechdzac ktos wpisze losowy kod, bo koledze
    > sie udalo ...

    Jak młodzież odkryje to od razu będą wiedzieć w całym kraju, co pozwoli
    zwiększyć pasmo ataku (na wszystkie naraz). Jeśli paczkomatów byłoby 200
    to chyba już po 100 losowych kombinacjach na każdym jest coś koło 50%,
    że jednemu się uda.
    Jak mam wybierać wygoda/bezpieczeństwo to jednak wybieram bezpieczeństwo.
    6 cyfr a 9+6 cyfr to spora różnica.
    P.G.

  • 53. Data: 2017-02-16 16:04:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak młodzież odkryje to od razu będą wiedzieć w całym kraju, co
    >pozwoli zwiększyć pasmo ataku (na wszystkie naraz).

    Ale mlodziezy sie znudzi - ilez mozna tych kodow wklepywac bez
    skutku - 50, 100, tysiac ?
    Chyba, ze potraktuja jak gre na automatach - postoi kwadrans, wklepie
    setke, i tak przez miesiac.

    I tu akurat wieksza responsywnosc bedzie wada :-)

    Ale wtedy mozna zagonic policje do roboty - niech stoi i zlapie
    delikwenta.

    >Jeśli paczkomatów byłoby 200

    Mysle ze wiecej jest, o juz 1800.

    >to chyba już po 100 losowych kombinacjach na każdym jest coś koło
    >50%, że jednemu się uda.

    100 na 2 tys paczkomatow to juz 10 skradzionych paczek dziennie.
    Duzo ... ale moze wiecej ich ginie teraz z calkiem innych przyczyn ?
    :)

    No - moze troche mniej, wszak nie wszystkie szafki musza byc pelne.

    >Jak mam wybierać wygoda/bezpieczeństwo to jednak wybieram
    >bezpieczeństwo.
    >6 cyfr a 9+6 cyfr to spora różnica.

    Spora, ale jak widac tu kazda cyfra sie liczy.
    Jedna cyfra to juz tylko 1 paczka dziennie, 2 dodatkowe to jedna
    paczka co 10 dni, 9-cio cyfrowy kod to juz jedna kradziez co 3
    miesiace - i to zakladajac, ze mlodziezy w calym kraju bedzie sie
    chcialo tak bezproduktywnie :-)

    No i ... nie tykac tej responsywnosci, niech wprowadzenie kodu trwa 15
    sekund :-)

    J.

  • 54. Data: 2017-02-21 16:45:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Feb 2017 17:09:14 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > J: To świetnie, ale nie ma mnie w domu bo pracuje

    Paczki zamawia się do pracy a nie do domu.

    --
    Marek

  • 55. Data: 2017-02-21 16:51:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-21 16:45, Marek wrote:
    > Paczki zamawia się do pracy a nie do domu.

    Następny co postu nie czyta ale odpowiada. Ja NIE zamawiam kuriera do
    domu ani pracy. Ja zamawiam paczkę na pocztę ktorą moge odebrać w
    sensownych godzinach. Tylko imbecyl z allegro robi mi "przysługę"
    zmieniając z PP na kuriera.

  • 56. Data: 2017-02-21 20:18:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 16:45:15 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Paczki zamawia się do pracy a nie do domu.

    No niby tak;)
    -Przedstawiciel handlowy który nie bardzo wiegdzie będzie za godzine
    -kasjerka w markecie
    -nauczyciel któremu kurier w środku lekcji przyjedzie
    -yuppis na 41piętrze biurowca a kurier tylko do recepcji dostracza
    -kominiarz
    -cyrkowiec
    Oni do "pracy" powinni zamawiać;)
    Dodasz coś?

  • 57. Data: 2017-02-21 20:27:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 15:10:52 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Chyba od tych wodotrysków odchodzą
    > W nowym paczkomacie który pod koniec ubiegłego roku w pobliżu mojej chaty ustawili
    jest prosty ciekłokrystaliczny wyświetlacz i intuicyjny system obsługi bez
    wodotrysków

    Przed chwilą paczkę nadałem
    Wyświetlacz w "moim"paczkomacie monochromaqtyczny wielkości smartfona mojej żony
    Pierwszy krok wybór języka- kliknąłem "polski" drugi krok prosi o zczytanie kodu,
    podsunełem pod czytnik, za kilka sekund otworzyła się szafka. Paczke wsadziłem,
    szafke zamknełem. na wyświetlaczu info w ile sekund nadałem
    Nie wiem czy to mżna uprościć jeszcze. Nawet fotke wyświetlacza klinełem- jutro
    wstawie;)
    Najdroższa opcja "paczkomaty allegro" bo paczka duża gabarytowo. Całe 8,6zł
    zapłaciłem;)

  • 58. Data: 2017-02-21 20:31:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 16:51:32 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > domu ani pracy. Ja zamawiam paczkę na pocztę ktorą moge odebrać w
    > sensownych godzinach. Tylko imbecyl z allegro robi mi "przysługę"

    Dla dobra kurierów fajnie że za kominiarza nie robisz;)
    Bo do pracy można w sumie zamówić;)

  • 59. Data: 2017-02-21 20:48:24
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Jaka tam martwa, bedzie jak znalazł jak tylko okaże się że z gotówki
    > korzystają tylko pedofile i terroryści.

    Ajtam zaraz z gotówki. Ze złota, prą pana, ze złota!

    L.

  • 60. Data: 2017-02-22 10:41:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >klinełem- jutro wstawie;)
    >Najdroższa opcja "paczkomaty allegro" bo paczka duża gabarytowo. Całe

    Ale to spec-umowa z allegro, szary klient ma drozej. A Ty musisz
    allegro prowizje zaplacic :-)

    No i ... kod zeskanowalem ... a skad ten kod ? Chyba pominales kilka
    wczesniejszych krokow.

    Razem komplikacja podobna jak na poczcie, ale czynna cala dobe.
    Swoja droga - po ch* poczta kaze jeszcze te "dowody nadania"
    wypisywac, wszak pracownik i tak to od razu w komputer wpisuje, wiec
    moze potwierdzenie wydrukowac.

    J.