  • 11. Data: 2004-11-18 16:58:50
    Temat: Re: Darmowe wyjęcie gotówki z KK
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...Poza tym oni na tym tracą - i co?

    Nie koniecznie - mogą zyskiwać na odsetkach od kwoty za okres między początkiem
    akcji a księgowaniem (co najmniej).

  • 12. Data: 2004-11-18 17:11:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nie koniecznie - mogą zyskiwać na odsetkach od kwoty za okres między
    > początkiem akcji a księgowaniem (co najmniej).

    Te odsetki są wyższe od opłat na rzecz CA? Nie wierzę.

  • 13. Data: 2004-11-18 17:28:29
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik wrote:
    >
    > Te odsetki są wyższe od opłat na rzecz CA? Nie wierzę.

    To zależy od kwoty :)

  • 14. Data: 2004-11-18 17:30:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To zależy od kwoty :)

    Podaj przykład.

  • 15. Data: 2004-11-18 17:42:18
    Od: z...@p...onet.pl

    > Podaj przykład.

    Żartujesz?

    Zysk będzie gdy odsetki > od 'opłat na rzecz CA'
    (przy założeniu, że te opłaty = const.).

  • 16. Data: 2004-11-18 21:05:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 18 Nov 2004 18:42:18 +0100, z...@p...onet.pl naskrobał(a):

    > Zysk będzie gdy odsetki > od 'opłat na rzecz CA'
    > (przy założeniu, że te opłaty = const.).

    żartujesz? policzyłeś odsetki od kilku dni i wychodzą ci one wyższe niż
    prowizja CA (2-5%)??? Co to za bank ma taką lokatę? chętnie tam ulokuje
    gotówkę - po co mam pracować :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 17. Data: 2004-11-18 21:51:39
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Hmmm - prawdę mówiąc wątpię, żeby bukmacher z Austrii miał umowę z polskim
    > CA. A jak nie ma, to i wersja z obciążaniem karty w PLN jest niezbyt
    > możliwa. Poza tym oni na tym tracą - i co? Tacy głupi, że nie zauważyli? Nie
    > wierzę.

    No wiec to jest tak, ze wplata srodkow na konto do obstawiania zakladow jest
    mozliwa poprzez doladowanie karty kredytowej, wplata na konto bet-at-home oraz
    sa inne mozliwosci wplaty. A jak chcesz srodki zgromadzone na koncie ( np.
    wygrane poprzez zaklady) wyplacic na konto, to robisz zlecenie wyplaty! To, ze
    mozna wyplacic srodki wplacone poprzez karte kredytowa bez grania zakladow, to
    ich strata. Ja tam sie ciesze :D

  • 18. Data: 2004-11-19 08:13:49
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "gilberto" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    To, ze
    > mozna wyplacic srodki wplacone poprzez karte kredytowa bez grania

    pod warunkiem, ze firma nie powstala w celu sciagania danych kart
    kredytowych....

    D.

  • 19. Data: 2004-11-19 11:06:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Żartujesz?

    Nie.

    > Zysk będzie gdy odsetki > od 'opłat na rzecz CA'
    > (przy założeniu, że te opłaty = const.).

    Tutaj chyba nie chodzi o zadanie z matematyki z III klasy szkoły podstawowej
    (na dodatek przy wygodnych dla Ciebie założeniach), tylko o realną sytuację.

  • 20. Data: 2004-11-19 14:05:32
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 18 Nov 2004 16:10:52 +0100, w <cnie8u$2nj$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Krab"
    <_...@h...pl__> napisał(-a):

    > konto
    >
    > niezla robota :-))

    W expekt.com przy wpłacie KK pobierają prowizję 2,5%.