  • 1. Data: 2012-01-20 18:35:35
    Temat: Darmowy Risk Manager znalazłem przypadkowo na Bossa.pl ...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Od roku zastanawiałem się nad zakupem tego za 300 PLN ...:

    <http://www.robixtools.com/index.php?option=com_cont
    ent&view=article&id=79&Itemid=54&lang=pl>

    ...a tu jakei miłe zaskoczenie - Bossa daje za free fajny sofcik ....

    Visual Orders BOSSAFX
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=1521

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-20 19:36:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    ent&view=article&id=79&Itemid=54&lang=pl>

    > ...a tu jakei miłe zaskoczenie - Bossa daje za free fajny sofcik ....

    Jeszcze z rana było całkiem dostępne, a teraz aby pobrac instalkę trzeba się
    już Bossa.pl zalogować ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/