  • 1. Data: 2009-09-23 07:41:32
    Temat: Data ważności kk VC
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

    Mam kartę kredytową VC z datą ważności listopad 09. Karta nie będzie
    wznawiana, okres rozliczeniowy zaczyna się 15 każdego miesiąca. Do kiedy
    będę mógł najpóźniej zapłacić tą kartą, do 30 listopada? Jeżeli zapłacę 30
    listopada to termin spłaty zadłużenie przypadnie na początku stycznia 2010.

  • 2. Data: 2009-09-23 07:48:01
    Temat: Re: Data ważności kk VC
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 07:41:32 +0000, Boban napisał(a):

> [...]
    > będę mógł najpóźniej zapłacić tą kartą, do 30 listopada? Jeżeli zapłacę
    > 30 listopada to termin spłaty zadłużenie przypadnie na początku stycznia

    Ważna powinna być przez cały listopad, kwestia jak do nie wznawiania
    podejdzie wystawca karty - zablokuje od 1 grudnia czy prędzej np 15
    listopada po ostatnim okresie rozliczeniowym - gdybam oczywiście.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-23 08:12:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Ważna powinna być przez cały listopad, kwestia jak do nie wznawiania
    > podejdzie wystawca karty - zablokuje od 1 grudnia czy prędzej np 15
    > listopada po ostatnim okresie rozliczeniowym - gdybam oczywiście.

    Karta będzie ważna do 30 listopada.