  • 121. Data: 2011-03-23 20:14:23
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dzis w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > pracować do 70 to następny mega kit

    Sławek XXL jakiś czas temu zapodał tutaj teks w stylu "Manifest
    Balcerowicza" i z tego co pamiętam był to jeden głównych z punktów owego
    "programu"....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 122. Data: 2011-03-23 20:27:33
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:06:59 +0100, skippy napisał(a):

    > Przecież on je zrobił po to, żeby były w TV.
    > Chyba nikt go nie śledził i nie robił folmu z ukrytej kamery.
    >
    > Uważaj, bo Kaczyński robi zakupy do domu.
    > :)))

    No i co ze zrobil film? Czy to qwa jest powod zeby o tym pierdolic w TV i w
    radio przez 2 dni? Jade rano do pracy - pierdola, wracam z pracy i znowu
    pierdolą wchodze do domu a tam malzonka oglada TVN24 i tez pierdolą. Czy
    naprawde w tym kraju nie wiekszych problemow? Jak tylko Kaczynski cos zrobi
    nieszablonowego zaraz sie rzucaja jak na padline, zeby goscia szkalowac.
    Znowu to samo cała prywatna telewizja jedzie po Kaczyńskim jak po szmacie.
    Tylko ze goście którzy to robią do pięt mu nie dorastają.

    Jedyne co TV zrobila od ponad roku to ta debata. Mozna o niej gadac ze zla
    czy dobra, ale przynajmniej na temat. Przynajmniej paru głąbów (jak np. ja)
    ją obejrzało i choć trochę ruszyłu mózgowiem. Po tej debacie, to możemy
    sobie teraz wybierac między wojewodzkim a tancem z gwizdami.

  • 123. Data: 2011-03-23 20:32:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > zrobi
    > nieszablonowego zaraz sie rzucaja jak na padline, zeby goscia szkalowac.

    kurcze jak szkalowac, co Ty gadasz
    przeciez on to zrobil specjalnie zeby bylo telewizji
    nie oceniam zamiaru pomysl czy dobry czy nie, tylko mowie ze on to po to
    zrobil i cel osiagnal

  • 124. Data: 2011-03-23 20:38:08
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:32:59 +0100, skippy napisał(a):

    > kurcze jak szkalowac, co Ty gadasz
    > przeciez on to zrobil specjalnie zeby bylo telewizji
    > nie oceniam zamiaru pomysl czy dobry czy nie, tylko mowie ze on to po to
    > zrobil i cel osiagnal

    To posłuchaj komentarzy w tok fm albo w tvn. Jada po nim jakby kogos
    zgwalcil. Owszem zrobil cos pod publiczke, jak kazdy polityk, ale pitolenie
    o tym przez 2 dni zaczyna mnie wqrwiac.
    Podejrzewam ze nawet jakby Kaczynski oddal swoj majatek dla fundacji
    Owsiaka to i tak by pitolili jaki jest z nigo zbój i dwulicowiec.

  • 125. Data: 2011-03-23 20:43:31
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Podejrzewam ze nawet jakby Kaczynski oddal swoj majatek dla fundacji
    > Owsiaka to i tak by pitolili jaki jest z nigo zbój i dwulicowiec.

    Na załączonym obrazku widać teraz na czym polega ta manipulacja ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 126. Data: 2011-03-23 20:43:53
    Od: ojciec007 <o...@g...com>

    On 23 Mar, 21:27, root <r...@v...pl> wrote:

> [...]
    > ją obejrzało i choć trochę ruszyłu mózgowiem. Po tej debacie, to możemy
    > sobie teraz wybierac między wojewodzkim a tancem z gwizdami.

    [...]

    Dlatego rządy mądrego człowieka czynią serca pustymi, a żołądki
    pełnymi.
    Osłabiają one wolę i wzmacniają kości. Będą stale dążyć do tego, aby
    naród
    nie posiadał wiedzy i namiętności, a posiadający wiedzę nie ośmielili
    się działać.
    Urzeczywistnienie nieczynienia zawsze przynosi spokój.

    [...]

    i o to chodzi żebyś nie myslal a zapierdal rano do pracy w podskokach
    i to ze strachem ze jak
    sie spoznisz to ktos inny na twoj stolek juz czeka, a po stolku
    zajebie Ci twoj telewizor
    i fotel :-)

    lud ma zapierdalac a nie dysputowac, nie tylko u nas.

    ta debata to jak plaskacz w morde z zamydlonymi oczami, ot co mysle!

    pozdrawiam
    Ojciec

  • 127. Data: 2011-03-23 20:45:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Jedni tak pitolą w kółko o Kaczyńskim, drudzy o Tusku
    No i co z tego?

  • 128. Data: 2011-03-23 20:46:05
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tylko ze goście którzy to robią do pięt mu nie dorastają.

    Dorastają dorastają, bo jednak coś tam osiągnęli.... (Jak to mawia Fatso. )

    " Uwolnili kraj rok temu od tego pokurcza. Caly kraj urzadzil mu piekny
    pogrzeb i odetchnal z ulga. ".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 129. Data: 2011-03-23 20:47:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 13:43:53 -0700 (PDT), ojciec007 napisał(a):

> [...]
    >
    > lud ma zapierdalac a nie dysputowac, nie tylko u nas.
    >
    > ta debata to jak plaskacz w morde z zamydlonymi oczami, ot co mysle!

    Dziekuję Ci Ojcze ;)

  • 130. Data: 2011-03-23 20:50:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:45:15 +0100, skippy napisał(a):

    > Jedni tak pitolą w kółko o Kaczyńskim, drudzy o Tusku
    > No i co z tego?

    A co Ty mnie wkrecasz znowu w politykę? Przyklad taki podałem i tyle.
    Przykład, ze zamiast gadac o rzeczach w miare waznych, to pitolą o zakupach
    Kaczyńskiego albo gołej babce ktora biega po Wawie.